abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 september 2024 @ 01:43:35 #141
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214913222
ik zit vooral te wachten op de introductie van Nick Sanders geweldig personage met veel lagen. Die veel meer op Ludo leek dan dat hij zelf wil inzien.
Helaas tijdens al zijn comebacks werd er telkens alleen maar die negatieve wraakzuchtige kant belicht van hem. Alsof de latere schrijvers zijn geloven in die loer die Maxime hem geflikt heeft door iedereen te laten geloven dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn dat was toen hij een vast rol had juist totaal niet aan de orde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214922295
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Dat laatste is niet helemaal waar. Zeker in de eerste seizoenen is de serie redelijk grounded, ondanks het feit dat er veel gebeurde op korte tijd en je soms een oogje moest toeknijpen bij de manier hoe iets verteld werd kón het in wezen allemaal wel. Het meest in het oog springende onwaarschijnlijke verhaal in de eerste jaren is die waarin de jaloerse ex-man van Janine een dubbelganger van Annette op Simon afstuurt, in de hoop dat de prille liefde van Simon en Janine daarmee verstoord wordt. Maar zelfs dat verhaal is terug te voeren op basale emoties: wat als je doodgewaande geliefde ineens springlevend voor je lijkt te staan terwijl je net een nieuw leven hebt opgebouwd?

Pas eind jaren 90, toen Sneaky Stef wekenlang als geestverschijning terugkeerde werden de verhaallijnen stukje bij beetje steeds onwaarschijnlijker, met als 'hoogtepunt' de periode vanaf 2003 tot 2007, waarin ze af en toe gruwelijk uit de bocht vlogen met bovennatuurlijke zaken en mensen die uit de dood opstonden en al dat soort kolder.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 01:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik zit vooral te wachten op de introductie van Nick Sanders geweldig personage met veel lagen. Die veel meer op Ludo leek dan dat hij zelf wil inzien.
Helaas tijdens al zijn comebacks werd er telkens alleen maar die negatieve wraakzuchtige kant belicht van hem. Alsof de latere schrijvers zijn geloven in die loer die Maxime hem geflikt heeft door iedereen te laten geloven dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn dat was toen hij een vast rol had juist totaal niet aan de orde.
De 'latere schrijvers' schreven ook al mee toen Nick zijn intrede maakte in seizoen 14; sterker nog, ze hebben hem bedacht.
Een verklaring voor zijn eendimensionale kant in zijn comebacks kan zijn dat het een gastoptreden van bepaalde tijd betrof. Nu was die eerste comeback in 2011 nog goed uitgewerkt met de wraak op Maxime en de hereniging met Charlie en Valentijn, als het daarbij gelaten was had dat een prima einde geweest. Bij zijn laatste comeback was hij inderdaad losgeslagen wild, en op een paar mooie scènes na kan ik mij ook niet meer heugen wat zijn motivatie toen was en in hoeverre die enige logica betrof.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 9 september 2024 @ 11:00:23 #143
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214932435
Ai, kloppen de afleveringen bij de classics weer niet (Videoland)? Heb het idee dat we een aantal afleveringen hebben gemist ten opzichte van die van gisteren? Zit opeens een gat.
pi_214933174
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 11:00 schreef GwaiLow het volgende:
Ai, kloppen de afleveringen bij de classics weer niet (Videoland)? Heb het idee dat we een aantal afleveringen hebben gemist ten opzichte van die van gisteren? Zit opeens een gat.
Viel mij ook op. Dacht even dat ik gisteren had zitten slapen.
  maandag 9 september 2024 @ 12:59:45 #145
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_214933216
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2024 12:50 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Viel mij ook op. Dacht even dat ik gisteren had zitten slapen.
Ik denk zelfs dat we een hele week hebben gemist. Dat is wel eens eerder voorgekomen bij Videoland. Heel vervelend..

Tracey is opeens weer terug, als nichtje van Sjors.
  maandag 9 september 2024 @ 13:02:19 #146
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214933235
Op rtl lounge doen ze dat ook weleens, dan zenden ze aflevering 2-9 uit en dan pas komt aflevering 1 nog even tussendoor. Elke dag even kijken of het weer klopt of nog niet }:|
  maandag 9 september 2024 @ 22:19:25 #147
268260 Dr.Mikey
pi_214937737
Dat politie mens bij Merel :r
R.I.P DTS.
pi_214943774
quote:
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O-
  dinsdag 10 september 2024 @ 19:00:09 #151
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_214943832
quote:
Ja zag het net. Zal wel rond eind deze maand zijn. Dan is de jubileum afl op videoland. Weet ff niet welke datum
  dinsdag 10 september 2024 @ 19:08:28 #152
268260 Dr.Mikey
pi_214943903
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O- _O_
_O_ _O_
R.I.P DTS.
pi_214944038
Jessica en Julian 👍
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_214944142
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 18:53 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Oh man, dat kan alleen maar tegenvallen vrees ik... Al hoop ik nog wel op de plottwist dat zij de biologische moeder van Merel is of zo _O-
Voor iemand die in 2021 nog riep niet terug te zullen keren als ze gevraagd werd (want "alles is al gedaan") is ze wel snel van gedachten veranderd.

Nu heb ik haar rol als Jessica om meerdere redenen altijd irritant gevonden (irritant mens, die Jessica en matige actrice, die Katja), maar blijkbaar drogen de klussen nu toch iets te hard op om nog kieskeurig te kunnen zijn
pi_214944222
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2024 19:22 schreef superniger het volgende:
Jessica en Julian 👍
Misschien gaan ze wel weer samen weg 😂 Aangezien Jessica’s rol tijdelijk zal zijn.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_214944228
Pohhh Katja. Ben horse @de_boswachter
pi_214944470
quote:
Voorlopig zal de kijker nog even geduld moeten hebben op de terugkeer van Schuurman als Jessica. Haar eerste opnames vinden deze maand plaats. Het gaat om een tijdelijke terugkeer ter ere van het 35-jarig bestaan van de soap.
Aangezien ze voor de zomervakantie al hadden opgenomen voor begin januari duurt het nog wel even voordat ze daadwerkelijk op het scherm te zien is :X

Gokje: ze zal meedraaien tot aan de zomercliff en dan sterft Jessica een lullige dood ofzo. Zou niet de eerste keer zijn :')
pi_214944476
Heeft dit niet ook met de dood van laura te maken? Alle coryfeeën komen nog n keer langs
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_214944732
Denk dat het overlijden van Laura nog wel even duurt, denk richting of tijdens de cliffhanger in de zomer.
Katja ook weer veel bombarie over haar bliksem bezoekje net als Jeff. We kennen dit nu wel. Blijf dan voor onbepaalde tijd net zoals dat met Linda (Babette) ging. Veel leuker. Maar nee het verzinnen van kansloze deugdelijke en maatschappelijk betrokken verhaallijnen zoals een soort MCW-achtige verhaallijn is veel belangrijker blijkbaar.... :r
Allemaal cabaretteketet!
pi_214944755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heeft dit niet ook met de dood van laura te maken? Alle coryfeeën komen nog n keer langs
Zou maar zo kunnen. Misschien kiest ze wel voor euthenasie en komt iedereen even langs.
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_214944777
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:36 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat het overlijden van Laura nog wel even duurt, denk richting of tijdens de cliffhanger in de zomer.
Katja ook weer veel bombarie over haar bliksem bezoekje net als Jeff. We kennen dit nu wel. Blijf dan voor onbepaalde tijd net zoals dat met Linda (Babette) ging. Veel leuker. Maar nee het verzinnen van kansloze deugdelijke en maatschappelijk betrokken verhaallijnen zoals een soort MCW-achtige verhaallijn is veel belangrijker blijkbaar.... :r
Waarom was jef er nou?
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_214945802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2024 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Waarom was jef er nou?
Die kwam echt alleen maar even kijken hoe het met Laura was, 3 luttele afleveringen was hij er.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214947351
Jessica terug; eerste reactie: gaaf! Supertof om iets met haar verhaal en Julian te doen. Ben benieuwd of ze de Verduyn-tijdlijn nog aanpassen. Er zijn best een aantal verhalen geweest met Saskia (huwelijksjubileum en leeftijd Merel) waaruit bleek dat ze snel getrouwd zijn omdat ze zwanger was, en ook dat dit eigenlijk vrij snel na het vertrek met Jessica moet zijn geweest. Zou tof zijn als blijkt dat daar een grote fight aan vooraf is gegaan; maar ja, Saskia is er niet meer. Was tof als Jessica op de stoep stond terwijl dat huwelijk al op klappen stond. Nu is ze óf de vervanger van die fysiotherapeute, of een reden om in die relatie te gaan stoken.

Waren Jessica en Linda bevriend? Ik weet dat ze iets met Ludo heeft gehad, maar met wie heeft zij verder nog wat? Ze kan met Richard aanpappen; zolang ze maar niets met Stefano krijgt.
't Echte en 't ware!
  woensdag 11 september 2024 @ 02:54:41 #164
448592 DumpTruck
I'm so excited...
pi_214947636
Katje Schuurman terug, gaan ze het lijk van Meneer Harmsen ook nog opgraven?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 00:18 schreef Japepk het volgende:
Waren Jessica en Linda bevriend? Ik weet dat ze iets met Ludo heeft gehad, maar met wie heeft zij verder nog wat? Ze kan met Richard aanpappen; zolang ze maar niets met Stefano krijgt.
Ze maakten samen muziek toch. :P

[ Bericht 33% gewijzigd door DumpTruck op 11-09-2024 03:06:35 ]
Schapen zijn relax.
pi_214949425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 02:54 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Ze maakten samen muziek toch. :P
In de alternative universe :P
't Echte en 't ware!
pi_214949921
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2024 00:18 schreef Japepk het volgende:
Jessica terug; eerste reactie: gaaf! Supertof om iets met haar verhaal en Julian te doen. Ben benieuwd of ze de Verduyn-tijdlijn nog aanpassen. Er zijn best een aantal verhalen geweest met Saskia (huwelijksjubileum en leeftijd Merel) waaruit bleek dat ze snel getrouwd zijn omdat ze zwanger was, en ook dat dit eigenlijk vrij snel na het vertrek met Jessica moet zijn geweest. Zou tof zijn als blijkt dat daar een grote fight aan vooraf is gegaan; maar ja, Saskia is er niet meer.
Wat betreft de Verduyn-tijdlijn zullen ze wel moeten. Toen de familie Verduyn eind 2019 haar entree maakte was Demi bijvoorbeeld 12, maar krap een jaar later (in de verhaallijn met Marwan) werd gezegd dat ze net 15 was geworden. Waarschijnlijk zullen Steef (in den beginne 14) en Merel (in den beginne 16) toen stilzwijgend ook ietsjes ouder zijn gemaakt om het geloofwaardig te houden.

En ja, doodzonde dat Saskia er niet meer is om deze verhaallijn wat extra peper te geven. Of ze moeten Tamara Brinkman hebben overgehaald om ook een paar maanden terug te keren; in de maandtrailer voor dit seizoen werd Saskia wel vernoemd dus wie weet.

Ik blijf het zeggen: het zou mooi zijn als Jessica de biologische moeder van Merel blijkt te zijn, dat daar een hoop gedonder mee is geweest (Jessica kon/wilde er niet voor zorgen omdat ze haar vrijheid niet kwijt wilde) en dat Julian en Saskia de baby uiteindelijk hebben opgevangen. Daar zit het nodige vlees aan qua verhaal, maar dan zou Saskia toch echt nog even ten tonele moeten verschijnen voor een pittige showdown :9

quote:
Jessica en Linda hebben in de serie nooit een noemenswaardig contact gehad; het zal van vaag kennen zijn geweest en meer niet.
Ik gok dat Richard allang weer vertrokken is tegen dat Jessica haar rentree maakt, en dat zij voornamelijk aan Julian gekoppeld zal zijn qua verhaallijn. Ja, of ze moet Ludo nog ten gronde willen richten voor hetgeen wat hij haar ooit heeft aangedaan. Is me-too al een maatschappelijk relevante verhaallijn geweest? :')
  donderdag 12 september 2024 @ 00:42:36 #167
268260 Dr.Mikey
pi_214956964
Man man man de videoland aflevering van vandaag een hoop gelul om niks maar het eindigt mooi met Stefano en Ludo die doorhebben dat Richard ook Shanti loopt te neppen met dat schilderij dan denk je mooi er komt een strijd aan *O* Krijg je gelijk in de flash forward van morgen Linda te zien begint dat gezemel van haar en Luuk straks weer -O-
R.I.P DTS.
pi_214964085
quote:
Eigenlijk had het allemaal geheim moeten blijven. Er waren strikte protocollen opgesteld, schuilnamen bedacht en Katja moest zelfs in haar kleedkamer eten om alles onder de radar te houden. Katja Schuurman en Georgina Verbaan blikken terug op hun tijd in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Dit is dan wel weer een voordeel van dat het uitgelekt is, dat ze beide zusjes Harmsen nog eens gezamenlijk kunnen doen terugblikken :D
  donderdag 12 september 2024 @ 21:55:17 #169
268260 Dr.Mikey
pi_214964493
Ik ben elke keer opgelucht als ik de lieve altijd vrolijke Aukje nog zie in de classics wetende dat het elk moment afgelopen kan zijn en we die zure Lieke moeten zien.
R.I.P DTS.
  vrijdag 13 september 2024 @ 12:11:30 #170
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214968163
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2024 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben elke keer opgelucht als ik de lieve altijd vrolijke Aukje nog zie in de classics wetende dat het elk moment afgelopen kan zijn en we die zure Lieke moeten zien.
Ah nee zij was echt ongelooflijk irritant. En Lieke trouwens ook, het personage is ook gewoon vervelend eigenlijk. Dus wellicht ligt het niet echt aan de actrices, want die ene tussen Aukje en Lieke in vond ik ook irritant :+
  zaterdag 14 september 2024 @ 00:35:52 #171
268260 Dr.Mikey
pi_214974148
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2024 12:11 schreef Ceviche het volgende:

[..]
Ah nee zij was echt ongelooflijk irritant. En Lieke trouwens ook, het personage is ook gewoon vervelend eigenlijk. Dus wellicht ligt het niet echt aan de actrices, want die ene tussen Aukje en Lieke in vond ik ook irritant :+
Aukje was altijd wel een leukertje.
Soms kon ze wel eens zeurend overkomen maar ze was ook wel schattig ofzo Lieke Charlie is vooral chagrijnig .
R.I.P DTS.
  zaterdag 14 september 2024 @ 00:39:31 #172
268260 Dr.Mikey
pi_214974159
Ze zenden alweer een dubbele uit bij de klassiekers maar de gemiste afleveringen hebben we nog steeds niet gehad. Oa de trouwerij van Dennis en Laura, de vervroegde vrijlating van Martine en de terugkomst van Tracy zijn allemaal overgeslagen.
R.I.P DTS.
pi_214996805
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2024 00:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze zenden alweer een dubbele uit bij de klassiekers maar de gemiste afleveringen hebben we nog steeds niet gehad. Oa de trouwerij van Dennis en Laura, de vervroegde vrijlating van Martine en de terugkomst van Tracy zijn allemaal overgeslagen.
Je kan vanaf aflevering 2577 kijken t/m 2582. Dat is hersteld, maar ze staan als bekeken in je historie.
  maandag 16 september 2024 @ 11:35:55 #174
268260 Dr.Mikey
pi_214997116
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2024 11:00 schreef vanderb het volgende:

[..]
Je kan vanaf aflevering 2577 kijken t/m 2582. Dat is hersteld, maar ze staan als bekeken in je historie.
En in de goeie volgorde nu?
R.I.P DTS.
pi_214997246
Een lesbisch trio met Nola, Merel en Jessica lijkt me wel een mooie plottwist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')