SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Laat ze lekker draaienquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:29 schreef Nizno het volgende:
grote wasjes, kleine wasjes. stop ze in de wasmasjien
Een droger hoef ik niet hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wasmachine is wel van groot belang voor je zelfstandigheid. Een droger kun je wel missen op zich.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Appje van me moeder
[..]
Ben ik zes of zo?![]()
Hint: er is hier één goed antwoord mogelijk.Eh zo gaat het hier ook hoor. En dat vind ik dan weer geen probleem. Vind het lief. En fijn want ik hou niet van koken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
droger heb ik nog nooit gebruikt ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Wasmachine is wel van groot belang voor je zelfstandigheid. Een droger kun je wel missen op zich.
Zou ook niet zonder kunnen, ideaal voor handdoeken, beddengoed en ondergoedquote:
Zou hem dan alleen voor de handdoeken willen jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ook niet zonder kunnen, ideaal voor handdoeken, beddengoed en ondergoed
Ze is 50+zeker?quote:
Voor allesquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik beddengoed. Dat doe ik dan nog wel eens bij mijn vader als het buiten koud is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou hem dan alleen voor de handdoeken willen ja
Minivaatwasserquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even de loftrompet steken over het feit dat ik een minivaatwasser heb aangeschaft. Ben er echt zo blij mee.
Troep niet meer in de wasbak.
en als ik zie dat een soort bestek op raakt of dat de ruimte in de machine vol raakt gaat ie aan...
Ik houd zo niet van afwassen... maar dit.... is een uitkomst
handdoeken wil ik als schuurpapier dus daar vervloekte ik mn ma altijd om dat ze ze in de droger deed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon eentje die jonger is dan jij bent. Chique hoorquote:
Zo 1 die op het aanrecht staat?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
Ik ga even de loftrompet steken over het feit dat ik een minivaatwasser heb aangeschaft. Ben er echt zo blij mee.
en als ik zie dat een soort bestek op raakt of dat de ruimte in de machine vol raakt gaat ie aan...
Nee voor shirts en broeken vind ik het niet zo fijnquote:
en gewoon aan de bovenkant water er in flikkeren, afvoer in de wasbak... ideaalquote:
Dat hang ik gewoon aan het rekje aan de deur tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik beddengoed. Dat doe ik dan nog wel eens bij mijn vader als het buiten koud is.
OOok zo'n ding wat ik nog nooit in huis gehad hebquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:35 schreef Nizno het volgende:
ja, hij kan ook ergens anders staan als je de afvoer ergens kwijt kan, kan in princiepe zelfs in een emmerquote:
oh nicequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, hij kan ook ergens anders staan als je de afvoer ergens kwijt kan, kan in princiepe zelfs in een emmer
ik ook nooit, tot ik bezig was met gas besparen en dacht... ja maar waarom ga ik dan niet meteen kijken dat ik de afwas ook elektrisch doe...quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OOok zo'n ding wat ik nog nooit in huis gehad heb
Ik heb hem aangesloten op een kraan. Daarom kon ik hem de eerste 7 maanden dat ik er woonde nog niet gebruiken, want wasmachine moest eerst komen. Dan waardeer je hem pas echt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en gewoon aan de bovenkant water er in flikkeren, afvoer in de wasbak... ideaal
vanavond at ik sate uit zakjes, dus die had ik in een halve liter water warm gemaakt... kon het water mooi in de vaatwasser alvast want ja dat was natuurlijk niet smerig geworden
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver wegquote:
Enige wat ik er niet in die is shirts met een print, wol achtige dingen en sommige kleding van lilakje. Anders wordt ze boos op mequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voor shirts en broeken vind ik het niet zo fijn
Bedankt @Haagsquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver weg
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver weg
dan moest ik een afvoer maken of hem boven in de douche zetten.... dat vond ik dan dus weer niet nodig...quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem aangesloten op een kraan. Daarom kon ik hem de eerste 7 maanden dat ik er woonde nog niet gebruiken, want wasmachine moest eerst komen. Dan waardeer je hem pas echt.
En nu verdwijnt het water?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moest ik een afvoer maken of hem boven in de douche zetten.... dat vond ik dan dus weer niet nodig...
ik kan hem nu zelfs buiten zetten als ik zou willen
ja en als je dan een moeder hebt die net zo'n hekel heeft aan afwas in de wasbak en minder grote hekel aan afwassen dan voel je je schuldig dat ze hier komt en dan wil gaan afwassen....quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan de vaatik ben ook niet iemand die dat netjes elke dag doet dus anders zou ik de hele tijd allemaal vaat in de gootsteen of op het aanrecht hebben staan.
ja dat gaat gewoon in de wasbak met een slang. maar kan dus ook gewoon in een emmer ofzo...quote:
Dat kan met een kraan ook gewoon hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat gaat gewoon in de wasbak met een slang. maar kan dus ook gewoon in een emmer ofzo...
Ik gooi altijd alles gelijk in de vaatwasser, alleen koekenpannen was ik met de hand af. Heb mezelf dat tegenwoordig wel aangeleerd om die gelijk na het koken te wassen, gelijk nadat ik heb gekookt en dus nog voor ik ga etenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan de vaatik ben ook niet iemand die dat netjes elke dag doet dus anders zou ik de hele tijd allemaal vaat in de gootsteen of op het aanrecht hebben staan.
klopt maar dan moet je wel een aanvoer hebben hequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan met een kraan ook gewoon hoor
Je hebt toch een wasmachinequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar dan moet je wel een aanvoer hebben he
Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken weggeweest, weet ik veel
Niet zo raar als een stem op VVD indirect op D66 isquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.
Niemand boeien die Europese verkiezingen ook, daarom zitten er ook allemaal van die rare partijen die met een handjevol kiezers al een plekje kan krijgenquote:
Wat kost zulks?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook nooit, tot ik bezig was met gas besparen en dacht... ja maar waarom ga ik dan niet meteen kijken dat ik de afwas ook elektrisch doe...
helemaal aangezien ik er ook echt de schurft aan heb om het te doen... en dat ik de troep in de wasbak ook irritant vond.... dus ja dit is de ideale oplossing
BOVEN IN DE DOUCHE!!quote:
Zit je gezellig in Benidorm?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Zwaai zwaai vanaf het miljonairsplekje
Tssquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BOVEN IN DE DOUCHE!!
ik ga toch niet wandelen met heel mn vaat naar boven
Heel erg, zoveel getuigen ook.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Man die omkwam in draaiende vliegtuigmotor op Schiphol werkte op de luchthaven
De man die gistermiddag op Schiphol in de draaiende motor van een toestel van KLM Cityhopper terechtkwam, is een werknemer van een bedrijf op de luchthaven. De marechaussee laat weten dat het om zelfdoding gaat.
https://nos.nl/artikel/25(...)kte-op-de-luchthaven
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.quote:
Ja aan aanschaf van dat apparaat bedoel ikquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.
en het kost me net geen 1kWh dat hij een draai doet.
gemiddeld twee keer in de week aan.
en de aanschaf was 325 euroquote:
Denk dat die bedoelt wat dat machientje kost om te kopenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.
en het kost me net geen 1kWh dat hij een draai doet.
gemiddeld twee keer in de week aan.
ja dat was ik voor je aan het zoeken, maar daarvoor moest ik naar mn mail en dacht ik enter vast met deze infoquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan aanschaf van dat apparaat bedoel ik
Daar kun je ook bijna een volwaardige vaatwasser voor kopenquote:
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend wordenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend worden
ja maar daar heb ik hier de ruimte niet voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook bijna een volwaardige vaatwasser voor kopen
OOK nog niet eens.quote:
Ruimte makenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik hier de ruimte niet voor
Hoe werkt dat dan? Je loopt erheen om alles erin te zetten, dan loop je weg en zet je hem van afstand AANquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend worden
Joh dat wil je helemaal niet hebben.quote:
Wat is dit voor een armoedequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.20.ProductTitle
269 euro
Is wel een leuk gezichtquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BOVEN IN DE DOUCHE!!
ik ga toch niet wandelen met heel mn vaat naar boven
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dingquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh dat wil je helemaal niet hebben.Ten eerste neemt zoiets natuurlijk enorm veel ruimte in op je aanrecht, ten tweede zoveel vaat heb je toch helemaal niet en ten derde, tegen de tijd dat je er vijf liter water in hebt gegooid had je al lang en breed het afwasje kunnen doen.
voor luie mensenquote:
ik gebruik als ik zelf de vaat doe meer water... en ook gas voor het verwarmen van dat water.... dus dit is voor mij zuinigerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh dat wil je helemaal niet hebben.Ten eerste neemt zoiets natuurlijk enorm veel ruimte in op je aanrecht, ten tweede zoveel vaat heb je toch helemaal niet en ten derde, tegen de tijd dat je er vijf liter water in hebt gegooid had je al lang en breed het afwasje kunnen doen.
ja kan ik het ook mee nemen onder de douche...quote:
Kan me overigens wel voorstellen dat het voor andere mensen wel een uitkomst kan zijn hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.20.ProductTitle
269 euro
Ja jouw kast is wel baas inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dinghttps://www.slimmekastruimte.nl/
[ afbeelding ]
Weljaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ik het ook mee nemen onder de douche...
Ja dat kan maar ik reageerde eigenlijk op Fles en ik denk dat het niets voor hem is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor luie mensen
[..]
ik gebruik als ik zelf de vaat doe meer water... en ook gas voor het verwarmen van dat water.... dus dit is voor mij zuiniger
Zaterdag weerquote:
Handig! Wij hebben ook zo'n kast gemaakt in de kelder onder de trap.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dinghttps://www.slimmekastruimte.nl/
[ afbeelding ]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
Lekker bulkenquote:
Senseoquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
Ja, zo ben ik, broerquote:
Fitgurlvoerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Met gebakken rijst
Had voor mn workout een klein beetje gebakken rijst gegeten
Niet voldoende voor een diner, maar anders komt alles weer omhoog
quote:
das natuurlijk persoonlijk voor iedereen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik reageerde eigenlijk op Fles en ik denk dat het niets voor hem is.
Mis alleen nog broccoliquote:
Woon jij in een tinyhouse ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinkenquote:
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?quote:
nee gewoon een eengezinswoningquote:
Zit wat inquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinken
Ze mogen al blij zijn dat er iets van koffie is voor geval ze echt niet zonder kunnen
HALLO HALLO IS DIT DE BRANDWEER ?quote:
welke weer?quote:
Gewoon enthousiastquote:
UIquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?
Daar zou toch wel plaats in moeten zijn voor een volledige keuken zou je denkenquote:
mn pa drinkt soms oploskoffie. dat sleept ie zelf mee want als ik het koop en hij drinkt het een tijdje niet is het over datum want hij wil natuurlijk wel met koffiemelk en dat heb ik ook niet in huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Zakjes verwenkoffie zijn ook nog een optie anders ?
#ongevraagdAdviesAlsjeblieft
Ik neem oploskoffie mee naar kantoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn pa drinkt soms oploskoffie. dat sleept ie zelf mee want als ik het koop en hij drinkt het een tijdje niet is het over datum want hij wil natuurlijk wel met koffiemelk en dat heb ik ook niet in huis
ja hoor, maar ik ga geen woning die ik huur van de woningbouw verbouwenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou toch wel plaats in moeten zijn voor een volledige keuken zou je denken
doe ik ook, mijn capslockknpje is kapot en wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En caps lock.
Gewoon shift ingedrukt houden yo
Ben je ook aan het kwispelen ?quote:
Ja vroeger kon ik dat makkelijk zonder groente, tegenwoordig heb ik altijd groenten door mijn eten, en meestal nog veel ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UI
en vandaag heb ik geen groenten en ik mis het wel![]()
Zeg Niznoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook, mijn capslockknpje is kapot en weg
ik ook, en scheelt mij weer de senseo er bij te pakken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem oploskoffie mee naar kantoor
Die kantoorkoffie is niet te hachelen
Dus ik snap je vader wel
Gezond hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger kon ik dat makkelijk zonder groente, tegenwoordig heb ik altijd groenten door mijn eten, en meestal nog veel ook
zeg 4EBEquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg Nizno
Ben jij nieuw?
(nee Robijn Intensief)
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinken
Ze mogen al blij zijn dat er iets van koffie is voor geval ze echt niet zonder kunnen
Ah ja, dan is het anders natuurlijk, en die zullen ook niet even een nieuwe keuken plaatsen als je het lief vraagtquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik ga geen woning die ik huur van de woningbouw verbouwen
kijk mij nooit mensen over de vloer hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenNou gewoon van die portiezakjes creamer en suiker, de groeten ermee
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet het folie nog even van het glas ratsen.
Oeh ledjesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg 4EBE
nee
alleen kom ik hier normaal niet, nu wel om die rotkat dwars te zitten en ben ik blijven hangen
Dat wil ik niemand aan doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezond hoor
Wil je ook bikinifit worden, dit jaar?
Ratsen? dat moet je heel langzaam doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar die creamer gaat hier dus ook over datum aangezien er zo weinig mensen komen die het drinken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenNou gewoon van die portiezakjes creamer en suiker, de groeten ermee
RATSENquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ratsen? dat moet je heel langzaam doen
je bent toch niet te zwaar?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wil ik niemand aan doenEn eigenlijk moet er nog wel wat af, zit al 2 jaar op hetzelfde gewicht, terwijl het daarvoor jarenlang een dalende lijn was
Klein stijfje gekregenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en als ze het doen gaat mijn huur omhoogquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het anders natuurlijk, en die zullen ook niet even een nieuwe keuken plaatsen als je het lief vraagt
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar die creamer gaat hier dus ook over datum aangezien er zo weinig mensen komen die het drinken.
dus die haal ik niet in huis.
als er iemand komt die koffie wil drinken geef ik aan dat ik senseo heb en als ze koffiemelk nodig hebben ik prima een klein pakje wil kopen.
Bij het woord senseo zeggen ze vaak al dat ze wel thee drinken
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wil ik niemand aan doenEn eigenlijk moet er nog wel wat af, zit al 2 jaar op hetzelfde gewicht, terwijl het daarvoor jarenlang een dalende lijn was
stoer hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goorlel.quote:
Ik welquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezond hoor
Wil je ook bikinifit worden, dit jaar?
kan je die kleuren ook aanpassen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
Kerel kwam 'm net even begluren en vergat prompt wat 'ie ook weer ging doen.
Twee keer.
Zo rollen fokkersquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk mij nooit mensen over de vloer hebben.
Moet ik nog even bekijken.quote:
Dat misschien niet meer, maar wil er nog wel een paar kilo vanafquote:
Kom vechten danquote:
Welke kleur bikini ga je voor ?quote:
Oh nooit zo bij stilgestaan. Even kijken. Er zitten nog 44 van de 50 zakjes in.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar die creamer gaat hier dus ook over datum
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
is toch ideaal... scheelt zoveel poehaquote:
ja denk dat je lichaam gewend is geraakt aan dat lopenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat misschien niet meer, maar wil er nog wel een paar kilo vanaf
*knaagt enkels doorquote:
Ik krijg er zo al lasogen vanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja merk het vooral sinds ik weer fulltime aan het werk ben en minder loop dat het er niet echt meer af gaat, ondanks dat ik al minder ben gaan etenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zal wel meevallen
Nou ja
Je bent wel stabiel, beter dan dat je steeds een beetje aankomt
quote:
quote:
In de KSC rollen we allemaal want voor lopen zijn we te dikquote:
pfftquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die kan daar veel te efficiënt mee omgaanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat je lichaam gewend is geraakt aan dat lopen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nooit zo bij stilgestaan. Even kijken. Er zitten nog 44 van de 50 zakjes in.
THThahahaha ja precies dat was hier ook zo de eerste keer dat ik een pakje 3in1 voor mn pa gekocht had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sindsdien sleept hij zelf mee naar mij en mijn zus(drinkt ook geen koffie)... en drinkt hij het af en toe thuis bij mn ma (die ook amper koffie meer drinkt)
Heeft ie ook geen kans dat hij koffie krijgt met vage schilfersOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Preciesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
In de KSC rollen we allemaal want voor lopen zijn we te dik
Goudkleurig natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welke kleur bikini ga je voor ?
#raarGesprek
Inb4 je bent zelf een raar gesprek
Auwquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Even m'n strip aangezet voor @:bitterbal
[ afbeelding ]
Met de spektakelquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
nog even en we moeten uit huis getakeld worden
Dat ziet er wel top uit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
even zoeken naar de rood functie en dan met de luxaflex omhoogquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nooit zo bij stilgestaan. Even kijken. Er zitten nog 44 van de 50 zakjes in.
THTZulk soort doosjes heb ik ook nog staan van de laatste keer dat ik bouwvakkers over de vloer heb gehad, zal ook een jaar of 4/5 over de datum zijn gok ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ik heb 1 strip led in mn kast en dat vind ik al teveelquote:
Heb je die grap van @Haags afgekeken ?quote:
Woah ik ookquote:
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je die grap van @:Haags afgekeken ?
In het donker naar een scherm kijken is slecht voor je ogenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat leuk.quote:
die had ik vroegah ookquote:
Vond ik ookquote:
fotoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet geslaagd![]()
Wel leuke blouse van de Zaar
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
even zoeken naar de rood functie en dan met de luxaflex omhoog
Beetje jammer dat Fok! dan niet meekleurtquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon een afstandsbediening hoor.
Hee, een feature request.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:16 schreef McGrath het volgende:
[..]
Beetje jammer dat Fok! dan niet meekleurt
Ikea:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 strip led in mn kast en dat vind ik al teveel(op mn videokaart, zou ik uit moeten kunnen zetten hoor..)
wat voor bureau heb jij?
Kan ook gewoon als het regent hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kids, zo maar weer even afronden. Hopelijk is het morgen vroeg lekker weer, dan kan ik misschien even naar het water lopen
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is gewoon een afstandsbediening hoor.
Wel fijn in hoogte verstelbaar ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ikea:
https://www.ikea.com/nl/n(...)reau-zwart-80507627/
Leuk kleurtjequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zara.com/shar(...)rce=red_social_movil
Maar hij staat stom op de foto
Hangt er vanaf binnen welke tijdspanne dat isquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
zo, twee uur later en mn thee is op... gobbel gobbel, 1.7l thee is wel wat veel
Ik moet van zoveel thee een keer of 15 naar de wc om te pissen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef Nizno het volgende:
zo, twee uur later en mn thee is op... gobbel gobbel, 1.7l thee is wel wat veel
twee uurquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hangt er vanaf binnen welke tijdspanne dat is
Als dat over 10.000 jaar is, dan is het weinig
Dat is altijd bij de zara websitequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.zara.com/shar(...)rce=red_social_movil
Maar hij staat stom op de foto
Ja nee okequote:
ik had eerder al met uitgaan en nu ook met thee. als ik de eerste keer maar niet toegeef dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet van zoveel thee een keer of 15 naar de wc om te pissen.
stond ook als eerste deel van de postquote:
Ja, ik gaf even een andere contextquote:
ah, prima bureautje zo te zien..quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ikea:
https://www.ikea.com/nl/n(...)reau-zwart-80507627/
Je plaatste het in een ander perspectiefquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gaf even een andere context
afblijven van mijn context....quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gaf even een andere context
Ja, bevalt prima.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, prima bureautje zo te zien..
ik wil zelf wel een ander bureau (heb nu zo'n lucht gevuld hoinggraat geval met 4 simpele poten eronder) maar heb een rare L hoek qua bureauruimte
goede prijsquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amzn.eu/d/4Qa3QMI
Deze was het
140x60.. das wel krapquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amzn.eu/d/4Qa3QMI
Deze was het
Als je niet drie meter van je monitor af zit hoef je ook niet zo'n grote te kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
140x60.. das wel krap
vooral die diepte.. pfft... met je neus IN je scherm
Er zijn keuzes in maten zie de opties, 160x75 bvquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
140x60.. das wel krap
vooral die diepte.. pfft... met je neus IN je scherm
Daarom lig ik gewoon met mijn laptop op schoot op de bank, heb je ook geen bureau nodigquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet drie meter van je monitor af zit hoef je ook niet zo'n grote te kopen.
Ga ik zo ook doen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom lig ik gewoon met mijn laptop op schoot op de bank, heb je ook geen bureau nodig
true,quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn keuzes in maten zie de opties, 160x75 bv
Die heb ik ook. Mij groot zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
true,
ik dacht dat je die 140x60 had omdat die gelinkt werd
zit sta voor mn bureau is hier pas een optie als ik mn standalone monitor steun kan laten meebewegen
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezetenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, zo. Vast binnenkort wel weer.
Laptop mag beneden wonen in ieder geval
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt de meest basic set-up/bureau van iedereen. En meest lege denk ik haha.joh mijn werklaptop met losse monitor staat op de eettafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu preciesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?
Hoe lang ga je het nog uitstellen?quote:
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu precies
Ik heb zo'n ding staanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.
En toen viel dus ook m'n laptop een beetje door de mand qua specs.
Consoles niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijn
Ik dacht schoenen en spelconsoles???
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragen
Ja, ik twijfelde een beetje over dat laatstequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Consoles niet hoorSchoenen wel, maar daar heb ik deze week ook weer 2 paar erbij
9 juni ga ik het proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang ga je het nog uitstellen?![]()
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamerquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding staanhttps://www.ikea.com/nl/nl/p/micke-bureau-wit-s09903014/
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.
Ze zijn een grote hit, veel mensen hebben al gevraagd of we hun kunnen helpen om er ook eentje te maken
Oddly specific, but okquote:
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwersquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnen
Ja weet ook niet meer zo goed waarom ik die had gekocht, volgens mij meer omdat mijn 'werkkamer' anders zo leeg was met alleen maar kasten, niet dat ik er ooit zit, maar tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamer
quote:
Gewoon branden als een uniek handgemaakt premiumproduct en 12.000 frank per bureau vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
Allemaal beren op de wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
Dat is zeker waarquote:
mn logeerkamer zou eerst ook een werk/logeerkamer worden. maar met corona kwam ik er achter dat ik toch beter beneden kan werken aangezien het in de zomer bloedheet is op die kamer en in de winter beneden de warmte beter blijft hangen als de zon schijnt en als de CV aan moet dan zit boven geen verwarmering, wel buizen maar ja dat helpt ook niet...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet meer zo goed waarom ik die had gekocht, volgens mij meer omdat mijn 'werkkamer' anders zo leeg was met alleen maar kasten, niet dat ik er ooit zit, maar toch
Gelukkig is ballie naar bed, anders had ze weer helemaal panisch kunnen doen over die berenquote:
Ja, dat zag ikquote:
Ja volgens mij was het toen ook tijdens corona dat ik het als thuiswerkplek wilde gaan gebruiken, maar zit toch liever op de bank met de laptop op schoot die ene dag in de week dat ik nu thuiswerkquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn logeerkamer zou eerst ook een werk/logeerkamer worden. maar met corona kwam ik er achter dat ik toch beter beneden kan werken aangezien het in de zomer bloedheet is op die kamer en in de winter beneden de warmte beter blijft hangen als de zon schijnt en als de CV aan moet dan zit boven geen verwarmering, wel buizen maar ja dat helpt ook niet...
dus sindsdien heb ik altijd beneden gewerkt en is boven een washokje waar een luchtbed in gemikt wordt als 1 van mn neefjes komt logeren.
Oh het was een wonder ...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik
( Oke, te slecht dit)
Met mijn kapster moet ik altijd al 2 weken van tevoren een afspraak maken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef mschol het volgende:
morgen ochtend kapper bellen, eens kijken of die morgen nog plek heeft
niet meer gebeld vandaag
destijds idd gewoon op de bank omdat ik genoeg had aan 1 scherm, met mn huidige baan hebben ze een werklaptop met een 11inch scherm ofzo bedacht.... gelukkig meteen extern scherm er bij geregeld... maar ja daardoor is zitten bij een tafel toch beter, dus is het de eettafel geworden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het toen ook tijdens corona dat ik het als thuiswerkplek wilde gaan gebruiken, maar zit toch liever op de bank met de laptop op schoot die ene dag in de week dat ik nu thuiswerk
quote:
ik gelukkig niet zeg, dan zou ik nooit mee geknipt worden..quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met mijn kapster moet ik altijd al 2 weken van tevoren een afspraak maken.
Ik moest hier even 2 seconden over nadenkenquote:
Ja een rowij had je gelijk geraden natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hier even 2 seconden over nadenken
Ik niet. Ik ben inmiddels vloeiend in Balliaans en Dimmynees.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's niet te doen, zo klein. Verkeerde zuinigheid van ze.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
destijds idd gewoon op de bank omdat ik genoeg had aan 1 scherm, met mn huidige baan hebben ze een werklaptop met een 11inch scherm ofzo bedacht.... gelukkig meteen extern scherm er bij geregeld... maar ja daardoor is zitten bij een tafel toch beter, dus is het de eettafel geworden.
ik was vannochtend niet zo aanwezig, heb je nog gebeld? en meer duidelijk geworden?quote:
Padamtssssjquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een rowij had je gelijk geraden natuurlijk
Ik nog steeds.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mee eens. en tis ook niet zo dat ik op mn eigen laptop die troep kan installeren want nee dat zou te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's niet te doen, zo klein. Verkeerde zuinigheid van ze.
Heb je dit op je cv gezet ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben inmiddels vloeiend in Balliaans en Dimmynees.
quote:
quote:
Het was een heel ding. Telefoon ligt er uit tot 10 juni. Chat op de site lag er ook uit deze week. Email reageren ze "hopelijk binnen drie dagen" op. Uiteindelijk toch maar een email gestuurd, en na wat verder zoeken een WhatsApp link gebonden was rik na een tijdje wel aanspraak had.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was vannochtend niet zo aanwezig, heb je nog gebeld? en meer duidelijk geworden?
Best een puinhoop daar zeg. Daar ben je mooi mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een heel ding. Telefoon ligt er uit tot 10 juni. Chat op de site lag er ook uit deze week. Email reageren ze "hopelijk binnen drie dagen" op. Uiteindelijk toch maar een email gestuurd, en na wat verder zoeken een WhatsApp link gebonden was rik na een tijdje wel aanspraak had.
Ze zeiden dat ik al een mailtje had moeten hebben. Ze gaan er naar kijken en ik krijg "eventueel vandaag of morgen ene uitnodiging voor het examen."
Dus er gebeurt in ieder geval iets. Eventueel.
Hopelijk.
wat een gezeik zoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een heel ding. Telefoon ligt er uit tot 10 juni. Chat op de site lag er ook uit deze week. Email reageren ze "hopelijk binnen drie dagen" op. Uiteindelijk toch maar een email gestuurd, en na wat verder zoeken een WhatsApp link gebonden was rik na een tijdje wel aanspraak had.
Ze zeiden dat ik al een mailtje had moeten hebben. Ze gaan er naar kijken en ik krijg "eventueel vandaag of morgen ene uitnodiging voor het examen."
Dus er gebeurt in ieder geval iets. Eventueel.
Hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |