oh nicequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja, hij kan ook ergens anders staan als je de afvoer ergens kwijt kan, kan in princiepe zelfs in een emmer
ik ook nooit, tot ik bezig was met gas besparen en dacht... ja maar waarom ga ik dan niet meteen kijken dat ik de afwas ook elektrisch doe...quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OOok zo'n ding wat ik nog nooit in huis gehad heb
Ik heb hem aangesloten op een kraan. Daarom kon ik hem de eerste 7 maanden dat ik er woonde nog niet gebruiken, want wasmachine moest eerst komen. Dan waardeer je hem pas echt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
en gewoon aan de bovenkant water er in flikkeren, afvoer in de wasbak... ideaal
vanavond at ik sate uit zakjes, dus die had ik in een halve liter water warm gemaakt... kon het water mooi in de vaatwasser alvast want ja dat was natuurlijk niet smerig geworden
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver wegquote:
Enige wat ik er niet in die is shirts met een print, wol achtige dingen en sommige kleding van lilakje. Anders wordt ze boos op mequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee voor shirts en broeken vind ik het niet zo fijn
Bedankt @Haagsquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver weg
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee gewoon bij Groningen, naar Nice toe om mn vaat te wassen is me te ver weg
dan moest ik een afvoer maken of hem boven in de douche zetten.... dat vond ik dan dus weer niet nodig...quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb hem aangesloten op een kraan. Daarom kon ik hem de eerste 7 maanden dat ik er woonde nog niet gebruiken, want wasmachine moest eerst komen. Dan waardeer je hem pas echt.
En nu verdwijnt het water?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moest ik een afvoer maken of hem boven in de douche zetten.... dat vond ik dan dus weer niet nodig...
ik kan hem nu zelfs buiten zetten als ik zou willen
ja en als je dan een moeder hebt die net zo'n hekel heeft aan afwas in de wasbak en minder grote hekel aan afwassen dan voel je je schuldig dat ze hier komt en dan wil gaan afwassen....quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan de vaatik ben ook niet iemand die dat netjes elke dag doet dus anders zou ik de hele tijd allemaal vaat in de gootsteen of op het aanrecht hebben staan.
ja dat gaat gewoon in de wasbak met een slang. maar kan dus ook gewoon in een emmer ofzo...quote:
Dat kan met een kraan ook gewoon hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat gaat gewoon in de wasbak met een slang. maar kan dus ook gewoon in een emmer ofzo...
Ik gooi altijd alles gelijk in de vaatwasser, alleen koekenpannen was ik met de hand af. Heb mezelf dat tegenwoordig wel aangeleerd om die gelijk na het koken te wassen, gelijk nadat ik heb gekookt en dus nog voor ik ga etenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook zo'n hekel aan de vaatik ben ook niet iemand die dat netjes elke dag doet dus anders zou ik de hele tijd allemaal vaat in de gootsteen of op het aanrecht hebben staan.
klopt maar dan moet je wel een aanvoer hebben hequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan met een kraan ook gewoon hoor
Je hebt toch een wasmachinequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt maar dan moet je wel een aanvoer hebben he
Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken weggeweest, weet ik veel
Niet zo raar als een stem op VVD indirect op D66 isquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.
Niemand boeien die Europese verkiezingen ook, daarom zitten er ook allemaal van die rare partijen die met een handjevol kiezers al een plekje kan krijgenquote:
Wat kost zulks?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook nooit, tot ik bezig was met gas besparen en dacht... ja maar waarom ga ik dan niet meteen kijken dat ik de afwas ook elektrisch doe...
helemaal aangezien ik er ook echt de schurft aan heb om het te doen... en dat ik de troep in de wasbak ook irritant vond.... dus ja dit is de ideale oplossing
BOVEN IN DE DOUCHE!!quote:
Zit je gezellig in Benidorm?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Zwaai zwaai vanaf het miljonairsplekje
Tssquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BOVEN IN DE DOUCHE!!
ik ga toch niet wandelen met heel mn vaat naar boven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |