Ik heb zo'n ding staanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.
En toen viel dus ook m'n laptop een beetje door de mand qua specs.
Consoles niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijn
Ik dacht schoenen en spelconsoles???
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragen
Ja, ik twijfelde een beetje over dat laatstequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Consoles niet hoorSchoenen wel, maar daar heb ik deze week ook weer 2 paar erbij
9 juni ga ik het proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang ga je het nog uitstellen?![]()
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamerquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding staanhttps://www.ikea.com/nl/nl/p/micke-bureau-wit-s09903014/
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.
Ze zijn een grote hit, veel mensen hebben al gevraagd of we hun kunnen helpen om er ook eentje te maken
Oddly specific, but okquote:
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwersquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnen
Ja weet ook niet meer zo goed waarom ik die had gekocht, volgens mij meer omdat mijn 'werkkamer' anders zo leeg was met alleen maar kasten, niet dat ik er ooit zit, maar tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamer
quote:
Gewoon branden als een uniek handgemaakt premiumproduct en 12.000 frank per bureau vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
Allemaal beren op de wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
Dat is zeker waarquote:
mn logeerkamer zou eerst ook een werk/logeerkamer worden. maar met corona kwam ik er achter dat ik toch beter beneden kan werken aangezien het in de zomer bloedheet is op die kamer en in de winter beneden de warmte beter blijft hangen als de zon schijnt en als de CV aan moet dan zit boven geen verwarmering, wel buizen maar ja dat helpt ook niet...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ook niet meer zo goed waarom ik die had gekocht, volgens mij meer omdat mijn 'werkkamer' anders zo leeg was met alleen maar kasten, niet dat ik er ooit zit, maar toch
Gelukkig is ballie naar bed, anders had ze weer helemaal panisch kunnen doen over die berenquote:
Ja, dat zag ikquote:
Ja volgens mij was het toen ook tijdens corona dat ik het als thuiswerkplek wilde gaan gebruiken, maar zit toch liever op de bank met de laptop op schoot die ene dag in de week dat ik nu thuiswerkquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn logeerkamer zou eerst ook een werk/logeerkamer worden. maar met corona kwam ik er achter dat ik toch beter beneden kan werken aangezien het in de zomer bloedheet is op die kamer en in de winter beneden de warmte beter blijft hangen als de zon schijnt en als de CV aan moet dan zit boven geen verwarmering, wel buizen maar ja dat helpt ook niet...
dus sindsdien heb ik altijd beneden gewerkt en is boven een washokje waar een luchtbed in gemikt wordt als 1 van mn neefjes komt logeren.
Oh het was een wonder ...quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik
( Oke, te slecht dit)
Met mijn kapster moet ik altijd al 2 weken van tevoren een afspraak maken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef mschol het volgende:
morgen ochtend kapper bellen, eens kijken of die morgen nog plek heeft
niet meer gebeld vandaag
destijds idd gewoon op de bank omdat ik genoeg had aan 1 scherm, met mn huidige baan hebben ze een werklaptop met een 11inch scherm ofzo bedacht.... gelukkig meteen extern scherm er bij geregeld... maar ja daardoor is zitten bij een tafel toch beter, dus is het de eettafel geworden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het toen ook tijdens corona dat ik het als thuiswerkplek wilde gaan gebruiken, maar zit toch liever op de bank met de laptop op schoot die ene dag in de week dat ik nu thuiswerk
quote:
ik gelukkig niet zeg, dan zou ik nooit mee geknipt worden..quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met mijn kapster moet ik altijd al 2 weken van tevoren een afspraak maken.
Ik moest hier even 2 seconden over nadenkenquote:
Ja een rowij had je gelijk geraden natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hier even 2 seconden over nadenken
Ik niet. Ik ben inmiddels vloeiend in Balliaans en Dimmynees.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Da's niet te doen, zo klein. Verkeerde zuinigheid van ze.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
destijds idd gewoon op de bank omdat ik genoeg had aan 1 scherm, met mn huidige baan hebben ze een werklaptop met een 11inch scherm ofzo bedacht.... gelukkig meteen extern scherm er bij geregeld... maar ja daardoor is zitten bij een tafel toch beter, dus is het de eettafel geworden.
ik was vannochtend niet zo aanwezig, heb je nog gebeld? en meer duidelijk geworden?quote:
Padamtssssjquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een rowij had je gelijk geraden natuurlijk
Ik nog steeds.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
mee eens. en tis ook niet zo dat ik op mn eigen laptop die troep kan installeren want nee dat zou te makkelijk zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's niet te doen, zo klein. Verkeerde zuinigheid van ze.
Heb je dit op je cv gezet ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik niet. Ik ben inmiddels vloeiend in Balliaans en Dimmynees.
quote:
quote:
Het was een heel ding. Telefoon ligt er uit tot 10 juni. Chat op de site lag er ook uit deze week. Email reageren ze "hopelijk binnen drie dagen" op. Uiteindelijk toch maar een email gestuurd, en na wat verder zoeken een WhatsApp link gebonden was rik na een tijdje wel aanspraak had.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was vannochtend niet zo aanwezig, heb je nog gebeld? en meer duidelijk geworden?
Best een puinhoop daar zeg. Daar ben je mooi mee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was een heel ding. Telefoon ligt er uit tot 10 juni. Chat op de site lag er ook uit deze week. Email reageren ze "hopelijk binnen drie dagen" op. Uiteindelijk toch maar een email gestuurd, en na wat verder zoeken een WhatsApp link gebonden was rik na een tijdje wel aanspraak had.
Ze zeiden dat ik al een mailtje had moeten hebben. Ze gaan er naar kijken en ik krijg "eventueel vandaag of morgen ene uitnodiging voor het examen."
Dus er gebeurt in ieder geval iets. Eventueel.
Hopelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |