afblijven van mijn context....quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gaf even een andere context
Ja, bevalt prima.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ah, prima bureautje zo te zien..
ik wil zelf wel een ander bureau (heb nu zo'n lucht gevuld hoinggraat geval met 4 simpele poten eronder) maar heb een rare L hoek qua bureauruimte
goede prijsquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amzn.eu/d/4Qa3QMI
Deze was het
140x60.. das wel krapquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
https://amzn.eu/d/4Qa3QMI
Deze was het
Als je niet drie meter van je monitor af zit hoef je ook niet zo'n grote te kopen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
140x60.. das wel krap
vooral die diepte.. pfft... met je neus IN je scherm
Er zijn keuzes in maten zie de opties, 160x75 bvquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:29 schreef mschol het volgende:
[..]
140x60.. das wel krap
vooral die diepte.. pfft... met je neus IN je scherm
Daarom lig ik gewoon met mijn laptop op schoot op de bank, heb je ook geen bureau nodigquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je niet drie meter van je monitor af zit hoef je ook niet zo'n grote te kopen.
Ga ik zo ook doen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom lig ik gewoon met mijn laptop op schoot op de bank, heb je ook geen bureau nodig
true,quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn keuzes in maten zie de opties, 160x75 bv
Die heb ik ook. Mij groot zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
true,
ik dacht dat je die 140x60 had omdat die gelinkt werd
zit sta voor mn bureau is hier pas een optie als ik mn standalone monitor steun kan laten meebewegen
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezetenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, zo. Vast binnenkort wel weer.
Laptop mag beneden wonen in ieder geval
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt de meest basic set-up/bureau van iedereen. En meest lege denk ik haha.joh mijn werklaptop met losse monitor staat op de eettafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu preciesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?
Hoe lang ga je het nog uitstellen?quote:
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu precies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |