Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
true,
ik dacht dat je die 140x60 had omdat die gelinkt werd
zit sta voor mn bureau is hier pas een optie als ik mn standalone monitor steun kan laten meebewegen
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezetenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Of ja, zo. Vast binnenkort wel weer.
Laptop mag beneden wonen in ieder geval
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb boven een bureau staan, maar daar heeft nog nooit een computer op gestaan, heb er volgens mij ook nog nooit aan gezeten![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt de meest basic set-up/bureau van iedereen. En meest lege denk ik haha.joh mijn werklaptop met losse monitor staat op de eettafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu preciesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij had toch nog wat meer ongebruikte spullen staan, toch?
Hoe lang ga je het nog uitstellen?quote:
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar op wat doel je nu precies
Ik heb zo'n ding staanquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was het geval met m'n vorige toren, maar die was al oud toen ik hier kwam wonen. Nu is het ook m'n knutselhoek en vanuit daar is er steeds meer gamen bijgekomen.
En toen viel dus ook m'n laptop een beetje door de mand qua specs.
Consoles niet hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ergste is dat dit meerdere dingen kunnen zijn
Ik dacht schoenen en spelconsoles???
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien moet ik een zit- sta bureau aan mijn werk vragen
Ja, ik twijfelde een beetje over dat laatstequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Consoles niet hoorSchoenen wel, maar daar heb ik deze week ook weer 2 paar erbij
9 juni ga ik het proberenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang ga je het nog uitstellen?![]()
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamerquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ding staanhttps://www.ikea.com/nl/nl/p/micke-bureau-wit-s09903014/
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben er zelf twee gemaakt. Onderstel gekocht en een plaat hardhout (die eigenlijk werd verkocht om eettafels van te maken) op maat gezaagd en op het onderstel gemonteerd. Ideaal want het blad is mooi diep en zo breed als je wil.
Ze zijn een grote hit, veel mensen hebben al gevraagd of we hun kunnen helpen om er ook eentje te maken
Oddly specific, but okquote:
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwersquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Baan opzeggen en een zit -sta bureaubedrijfje beginnen
Ja weet ook niet meer zo goed waarom ik die had gekocht, volgens mij meer omdat mijn 'werkkamer' anders zo leeg was met alleen maar kasten, niet dat ik er ooit zit, maar tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo'n soort had ik ook toen ik een klein nizje was op mn puberkamer
quote:
Gewoon branden als een uniek handgemaakt premiumproduct en 12.000 frank per bureau vragenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
Allemaal beren op de wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk niet dat het genoeg oplevert, we produceren niet zo snel als hobby bouwers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |