Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben 2 weken weggeweest, weet ik veel
Niet zo raar als een stem op VVD indirect op D66 isquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik hoor er echt helemaal niemand over in mijn omgeving. Dat is met landelijke verkiezingen wel anders.
Niemand boeien die Europese verkiezingen ook, daarom zitten er ook allemaal van die rare partijen die met een handjevol kiezers al een plekje kan krijgenquote:
Wat kost zulks?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook nooit, tot ik bezig was met gas besparen en dacht... ja maar waarom ga ik dan niet meteen kijken dat ik de afwas ook elektrisch doe...
helemaal aangezien ik er ook echt de schurft aan heb om het te doen... en dat ik de troep in de wasbak ook irritant vond.... dus ja dit is de ideale oplossing
BOVEN IN DE DOUCHE!!quote:
Zit je gezellig in Benidorm?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef UitStraling het volgende:
Zwaai zwaai vanaf het miljonairsplekje
Tssquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BOVEN IN DE DOUCHE!!
ik ga toch niet wandelen met heel mn vaat naar boven
Heel erg, zoveel getuigen ook.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef bitterbal het volgende:
Man die omkwam in draaiende vliegtuigmotor op Schiphol werkte op de luchthaven
De man die gistermiddag op Schiphol in de draaiende motor van een toestel van KLM Cityhopper terechtkwam, is een werknemer van een bedrijf op de luchthaven. De marechaussee laat weten dat het om zelfdoding gaat.
https://nos.nl/artikel/25(...)kte-op-de-luchthaven
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.quote:
Ja aan aanschaf van dat apparaat bedoel ikquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.
en het kost me net geen 1kWh dat hij een draai doet.
gemiddeld twee keer in de week aan.
en de aanschaf was 325 euroquote:
Denk dat die bedoelt wat dat machientje kost om te kopenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gebruik een kleine 5 liter water per wasbeurt.
en het kost me net geen 1kWh dat hij een draai doet.
gemiddeld twee keer in de week aan.
ja dat was ik voor je aan het zoeken, maar daarvoor moest ik naar mn mail en dacht ik enter vast met deze infoquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja aan aanschaf van dat apparaat bedoel ik
Daar kun je ook bijna een volwaardige vaatwasser voor kopenquote:
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend wordenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend worden
ja maar daar heb ik hier de ruimte niet voorquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar kun je ook bijna een volwaardige vaatwasser voor kopen
OOK nog niet eens.quote:
Ruimte makenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar heb ik hier de ruimte niet voor
Hoe werkt dat dan? Je loopt erheen om alles erin te zetten, dan loop je weg en zet je hem van afstand AANquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze zijn er vast wel goedkoper, deze kan van afstand bediend worden
Joh dat wil je helemaal niet hebben.quote:
Wat is dit voor een armoedequote:Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.20.ProductTitle
269 euro
Is wel een leuk gezichtquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
BOVEN IN DE DOUCHE!!
ik ga toch niet wandelen met heel mn vaat naar boven
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dingquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh dat wil je helemaal niet hebben.Ten eerste neemt zoiets natuurlijk enorm veel ruimte in op je aanrecht, ten tweede zoveel vaat heb je toch helemaal niet en ten derde, tegen de tijd dat je er vijf liter water in hebt gegooid had je al lang en breed het afwasje kunnen doen.
voor luie mensenquote:
ik gebruik als ik zelf de vaat doe meer water... en ook gas voor het verwarmen van dat water.... dus dit is voor mij zuinigerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Joh dat wil je helemaal niet hebben.Ten eerste neemt zoiets natuurlijk enorm veel ruimte in op je aanrecht, ten tweede zoveel vaat heb je toch helemaal niet en ten derde, tegen de tijd dat je er vijf liter water in hebt gegooid had je al lang en breed het afwasje kunnen doen.
ja kan ik het ook mee nemen onder de douche...quote:
Kan me overigens wel voorstellen dat het voor andere mensen wel een uitkomst kan zijn hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:52 schreef Nizno het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)0_16.20.ProductTitle
269 euro
Ja jouw kast is wel baas inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dinghttps://www.slimmekastruimte.nl/
[ afbeelding ]
Weljaquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja kan ik het ook mee nemen onder de douche...
Ja dat kan maar ik reageerde eigenlijk op Fles en ik denk dat het niets voor hem is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor luie mensen
[..]
ik gebruik als ik zelf de vaat doe meer water... en ook gas voor het verwarmen van dat water.... dus dit is voor mij zuiniger
Zaterdag weerquote:
Handig! Wij hebben ook zo'n kast gemaakt in de kelder onder de trap.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ik heb al niet zo'n groot aanrecht en daar staan nu al de airfryer en de contactgrill. De waterkoker en de koffiezetter staan al in de kast als ik ze niet gebruik. Die kast is trouwens ook een vrij briljant dinghttps://www.slimmekastruimte.nl/
[ afbeelding ]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEPquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |