Lekker bulkenquote:
Senseoquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
Ja, zo ben ik, broerquote:
Fitgurlvoerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Met gebakken rijst
Had voor mn workout een klein beetje gebakken rijst gegeten
Niet voldoende voor een diner, maar anders komt alles weer omhoog
quote:
das natuurlijk persoonlijk voor iedereen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik reageerde eigenlijk op Fles en ik denk dat het niets voor hem is.
Mis alleen nog broccoliquote:
Woon jij in een tinyhouse ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinkenquote:
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?quote:
nee gewoon een eengezinswoningquote:
Zit wat inquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinken
Ze mogen al blij zijn dat er iets van koffie is voor geval ze echt niet zonder kunnen
HALLO HALLO IS DIT DE BRANDWEER ?quote:
welke weer?quote:
Gewoon enthousiastquote:
UIquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?
Daar zou toch wel plaats in moeten zijn voor een volledige keuken zou je denkenquote:
mn pa drinkt soms oploskoffie. dat sleept ie zelf mee want als ik het koop en hij drinkt het een tijdje niet is het over datum want hij wil natuurlijk wel met koffiemelk en dat heb ik ook niet in huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Zakjes verwenkoffie zijn ook nog een optie anders ?
#ongevraagdAdviesAlsjeblieft
Ik neem oploskoffie mee naar kantoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
mn pa drinkt soms oploskoffie. dat sleept ie zelf mee want als ik het koop en hij drinkt het een tijdje niet is het over datum want hij wil natuurlijk wel met koffiemelk en dat heb ik ook niet in huis
ja hoor, maar ik ga geen woning die ik huur van de woningbouw verbouwenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou toch wel plaats in moeten zijn voor een volledige keuken zou je denken
doe ik ook, mijn capslockknpje is kapot en wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En caps lock.
Gewoon shift ingedrukt houden yo
Ben je ook aan het kwispelen ?quote:
Ja vroeger kon ik dat makkelijk zonder groente, tegenwoordig heb ik altijd groenten door mijn eten, en meestal nog veel ookquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
UI
en vandaag heb ik geen groenten en ik mis het wel![]()
Zeg Niznoquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe ik ook, mijn capslockknpje is kapot en weg
ik ook, en scheelt mij weer de senseo er bij te pakken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem oploskoffie mee naar kantoor
Die kantoorkoffie is niet te hachelen
Dus ik snap je vader wel
Gezond hoorquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja vroeger kon ik dat makkelijk zonder groente, tegenwoordig heb ik altijd groenten door mijn eten, en meestal nog veel ook
zeg 4EBEquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeg Nizno
Ben jij nieuw?
(nee Robijn Intensief)
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinken
Ze mogen al blij zijn dat er iets van koffie is voor geval ze echt niet zonder kunnen
Ah ja, dan is het anders natuurlijk, en die zullen ook niet even een nieuwe keuken plaatsen als je het lief vraagtquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik ga geen woning die ik huur van de woningbouw verbouwen
kijk mij nooit mensen over de vloer hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenNou gewoon van die portiezakjes creamer en suiker, de groeten ermee
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet het folie nog even van het glas ratsen.
Oeh ledjesquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeg 4EBE
nee
alleen kom ik hier normaal niet, nu wel om die rotkat dwars te zitten en ben ik blijven hangen
Dat wil ik niemand aan doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gezond hoor
Wil je ook bikinifit worden, dit jaar?
Ratsen? dat moet je heel langzaam doenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar die creamer gaat hier dus ook over datum aangezien er zo weinig mensen komen die het drinken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had altijd het gezeik dat als ik dan eens mensen over de vloer had, dat er melk (nee koffiemelk) of suiker moest zijn, moest ik dat weer speciaal in huis halenNou gewoon van die portiezakjes creamer en suiker, de groeten ermee
RATSENquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ratsen? dat moet je heel langzaam doen
je bent toch niet te zwaar?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat wil ik niemand aan doenEn eigenlijk moet er nog wel wat af, zit al 2 jaar op hetzelfde gewicht, terwijl het daarvoor jarenlang een dalende lijn was
Klein stijfje gekregenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en als ze het doen gaat mijn huur omhoogquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah ja, dan is het anders natuurlijk, en die zullen ook niet even een nieuwe keuken plaatsen als je het lief vraagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |