Lekker bulkenquote:
Senseoquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
Ja, zo ben ik, broerquote:
Fitgurlvoerquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
KIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP
Met gebakken rijst
Had voor mn workout een klein beetje gebakken rijst gegeten
Niet voldoende voor een diner, maar anders komt alles weer omhoog
quote:
das natuurlijk persoonlijk voor iedereen idd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat kan maar ik reageerde eigenlijk op Fles en ik denk dat het niets voor hem is.
Mis alleen nog broccoliquote:
Woon jij in een tinyhouse ofzo?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een airfryer en grill en van alles in 1.
die kan op de kookplaat als ik hem wil gebruiken en heb hem als ik hem niet gebruik op een kist naast de koelkast staan
Koffiezetten gebruik ik sowieso niet, ergens moet vast nog een senseo rond hangen. denk in de kast onder de trap.
waterkoker staat op mn vaatwasser
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinkenquote:
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?quote:
nee gewoon een eengezinswoningquote:
Zit wat inquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als ik geen koffie drink waarom zou ik dan een ander goeie koffie gunnen, ze drinken maar thee als ze wat fatsoenlijks willen drinken
Ze mogen al blij zijn dat er iets van koffie is voor geval ze echt niet zonder kunnen
HALLO HALLO IS DIT DE BRANDWEER ?quote:
welke weer?quote:
Gewoon enthousiastquote:
UIquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat voor groentjes heb je er nu door dan?
Daar zou toch wel plaats in moeten zijn voor een volledige keuken zou je denkenquote:
mn pa drinkt soms oploskoffie. dat sleept ie zelf mee want als ik het koop en hij drinkt het een tijdje niet is het over datum want hij wil natuurlijk wel met koffiemelk en dat heb ik ook niet in huisquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit wat in![]()
Zakjes verwenkoffie zijn ook nog een optie anders ?
#ongevraagdAdviesAlsjeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |