Zullen we em meenemen in een houten achtbaan om te laten zien wat de andere stokjes zijn geworden toen ze later groot werden?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom jij ook?
wordt haast een Fok! meet in de Efteling de 20ste
Tuurlijk kom ik ook, dat heb ik in december beloofd aan een aantal mensen. (waarvan ik de naam niet meer weet maar die herken ik wel als ik ze zie)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Kom jij ook?
wordt haast een Fok! meet in de Efteling de 20ste
Jij bent er ook bij begrijp ik..... Gezelligquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we em meenemen in een houten achtbaan om te laten zien wat de andere stokjes zijn geworden toen ze later groot werden?
kan nu welquote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zullen we em meenemen in een houten achtbaan om te laten zien wat de andere stokjes zijn geworden toen ze later groot werden?
Efteling?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:06 schreef laziness het volgende:
Stok is on the move. Morgen nieuw plekje.
Ik heb het gevoel dat ie daar ergens in de komende weken nog wel op gaat duikenquote:
Verdorie, kan ik hem nog niet ophalen vrijdagquote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:06 schreef laziness het volgende:
Stok is on the move. Morgen nieuw plekje.
In de buurt maar niet zomaar om de hoek voor hem.quote:Op woensdag 10 juli 2024 11:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Je bent me net voor. Dit is wel in zijn straatje.
@Deisyy (mention werkt niet meer na aanpassing berichtquote:Op woensdag 10 juli 2024 11:27 schreef laziness het volgende:
Happy hunting
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
@:Deisyy
Heb je hem al opgehaald?quote:
Kijk, dat is duidelijke taal, daar hou ik vanquote:
Ik moet vandaag eerst werkenquote:
Mij lukt het vandaag niet meerquote:
yesquote:Op donderdag 11 juli 2024 16:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Mij lukt het vandaag niet meer
Maar morgen ben ik vrij
Ik moest daar vlakbij in Duitsland zijn en daar was het prima maar de grens over die polder in voelde wel een beetje als het einde van de wereldquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En wat is Reiderwolderpolder een uithoek, er is daar echt helemaal niets!
Dat is ver!quote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
De FOK!stok is verplaatst. Ik heb hem in Polen neergelegd!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |