quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Koeman wil zien hoe goed Wijnaldum nog mee kan met het niveau. Sowieso handig om iemand erbij te hebben die goed in de groep ligt en de jongere gasten kan helpen.
Het zijn maar oefenwedstrijden, juist bedoeld voor dit soort dingen. Als ie door de mand valt gaat ie vast niet mee naar het EK
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:54 schreef Paul het volgende:
Dit EK wordt toch weer niets jongens, even eerlijk
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind heeft een uitstekend seizoen bij Girona. Is helemaal geen slechte linksback in die 5 achterop variant, brengt goed voetbal. Geertruida heeft bij Feyenoord laten zien ook links te kunnen mocht het nodig zijn.
En zo goed is die Maatsen nu ook weer niet.
Maatsen wordt echt zwaar overrated op basis van een CL-finale.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)staat-niet-in-oranjequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
Ik had Bergwijn gewoon laten afvallen (letterlijk en figuurlijk), die laat al 1,5 jaar veel te weinig zien om allerlei redenen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan eigenlijk wel leven met de keuzes van Koeman. Timbertje is helaas niet fit, voor Maatsen zijn genoeg alternatieven. Ik had Olij gekozen ipv Bijlow maar goed dat is de derde keeper.
Ik trust the process.
(al blijf ik Wijnaldum belachelijk vinden maar dat stond al vast)
Gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het EK niets, denk je?
Lekker draven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om die rechtsback positie.
Dat moet gewoon altijd Frimpong zijn maar zal wel weer Dumfries worden.
Die rommel wat je voorin hebt staan brengen de rest niet ver.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, want de gehele selectie verdient het niet om een keer ver te komen weerecht een droevige reactie.
Depayggodquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rommel wat je voorin hebt staan brengen de rest niet ver.
HEET MAKENquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een voetballer te maken.
Mwah. Frimpong staat meer rechtsbuiten dan rechtsachter. Met 4 achterin zou ik sws voor Dumfries gaanquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om die rechtsback positie.
Dat moet gewoon altijd Frimpong zijn maar zal wel weer Dumfries worden.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah. Frimpong staat meer rechtsbuiten dan rechtsachter. Met 4 achterin zou ik sws voor Dumfries gaan
we gaan toch nog oefenenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk beginnen we aan t EK met n middenveld dat niet met elkaar heeft kun en spelen en dat in de eerste groepswedstrijd voor t eerst gaat doen.
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maatsen wordt echt zwaar overrated op basis van een CL-finale.
Want tegen wie speel je wsl als je 3e wordt in de groepsfase?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.
Koeman kijkt sowieso niet naar clubprestaties, zoveel is ondertussen wel duidelijk toch. Alle vriendjes van Depay zijn zeker van een selectie: Bergwijn, Wijnaldum, Weghorst. Wat een troep man. Jongens die een fantastisch seizoen achter de rug hebben, mogen lekker thuis blijven, echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bergwijn meenemen
Kijkt Koeman ook wel eens een andere competitie dan de eredivisie?
Het bijbelclubje is compleet, samen bidden. @KingRolandquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Koeman kijkt sowieso niet naar clubprestaties, zoveel is ondertussen wel duidelijk toch. Alle vriendjes van Depay zijn zeker van een selectie: Bergwijn, Wijnaldum, Weghorst. Wat een troep man. Jongens die een fantastisch seizoen achter de rug hebben, mogen lekker thuis blijven, echt ongelooflijk.
Hij is toen niet door de mand gevallen (hij scoorde zelfs!), dus iedereen had dit kunnen zien aankomenquote:
Prime Robben thuislatenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Frenkie De Jong kan eerste groepswedstrijd spelen aldus Koeman. Met 0 wedstrijdritme. Dat moet je dus niet willen
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.
Misschien is het wel een complot!quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Door dit soort anti PSV reacties (koeman is ook anti PSV) hoop ik dat Oranje uitgeschakeld wordt in de groepsfase.
Hup Polen, Oostenrijk en Frankrijk.
Waar zijn wieffer en timber?quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een complot!
Geblesseerdquote:
Mensen die Veerman en Frenkie samen opstellen hebben het ook niet begrepen, die gaan elkaar enorm in de weg lopen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.
Indd. Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatjequote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat bedoelt ie dan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatje
Ruud Gullit lacht hieromquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Indd. Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatje
En Proppie er nog bij ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zelfs als Koeman maar 2 spelers voor t NLs Elftal mag selecteren roept ie Blind, Bergwijn en Wijnaldum op
van Hanegem vindt dat je er niks van hebt begrepenquote:
Die heeft sowieso last van Kromme-redeneringenquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
van Hanegem vindt dat je er niks van hebt begrepen
Jij was toch degene die zei dat de eredivisiepromovendus uit het duel Dordt - Emmen zou komen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbruggen
Frimpong - Geertruida - V/Dijk - Ake - Blind
De Jong - Schouten - Reijnders
Depay - Malen
Makkelijk kwartfinale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet over jou, maar over de tendens op websites. Iedereen smerig mad.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prime Robben thuislaten, dat zeg ik nergens. Wel gewoon één van de betere spelers op die positie internationaal, dat wijzen de cijfers ook uit. Blind speelt bijna altijd als één van de cv's in het 3-5-2 systeem bij Girona.
Mooi, Frenkie banken dan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die Veerman en Frenkie samen opstellen hebben het ook niet begrepen, die gaan elkaar enorm in de weg lopen.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij ze nu ongeveer gelijkwaardig of zelfs net iets minder vindt dan de alternatieven en ze er bij houdt vanwege ervaring. En dat ze na het EK er dus allemaal uit gaan vliegen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het vooral een opvallend zinnetje van Koeman: "Met hen wil ik cyclus afmaken". Het is een EK. Geen seizoentje met FC Bal op het Dak 18 in 6e klasse recreatie...
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman > Frenkie
Kan iedereen roepen dat Frenkie zo goed kan temporiseren en blablabla, ik vind het weinig speciaals #teamGullit
Inclusief Koemanquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat ze na het EK er dus allemaal uit gaan vliegen.
(lol)quote:
Volgens mij wordt het hoog tijd dat de PSV-bandwagon genadeloos het ravijn indendert.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Veerman is misschien leuk tegen Polen, maar tegen betere tegenstand valt ie finaal door de mand.
Frenkie voetbalt op een iets hoger niveau en moet voldoen aan een iets hoger verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman > Frenkie
Kan iedereen roepen dat Frenkie zo goed kan temporiseren en blablabla, ik vind het weinig speciaals #teamGullit
Frenkie heeft Modric een keer gedold en leuk gespeeld tegen die Fransen. Veerman heeft zich sinds Arsenal uit echt verbeterd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Veerman is misschien leuk tegen Polen, maar tegen betere tegenstand valt ie finaal door de mand.
Dat is zo. Maar Frenkie zou volgens veel Ajacieden wel even de nieuwe Busquets worden, qua niveau. Nou, dat redt ie echt niet hoor. Hij doet daar leuk mee, maar veel meer is het niet. Vind hem in Nederland echt overschat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie voetbalt op een iets hoger niveau en moet voldoen aan een iets hoger verwachtingspatroon.
Ik heb hier een jaar of 3/4 geleden hele discussies gevoerd over dat Frenkie niet god zelve was en zijn beperkingen heeft en toen kreeg ik ongeveer half VBL over me heen, ik overschat hem dus bepaald niet. Hij is echter verreweg de beste om je onder druk uit te voetballen die we hebben en dat heb je met name tegen frankrijk nodig. Veerman doet het nu leuk, maar wel op het niveau eredivisie, dat is niet te vergelijken met de internationale top.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar Frenkie zou volgens veel Ajacieden wel even de nieuwe Busquets worden, qua niveau. Nou, dat redt ie echt niet hoor. Hij doet daar leuk mee, maar veel meer is het niet. Vind hem in Nederland echt overschat.
Wie neemt er vier keepers mee?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
Waarom eigenlijk 4 keepers meenemen terwijl je maar 3 wedstrijden speelt ?
Ik doelde ook niet persoonlijk op jou. Ik denk dat je met Veerman ook prima onder druk uit kan voetballen en dat je laatstgenoemde met zijn creativiteit tegen Oostenrijk en Polen heel goed kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb hier een jaar of 3/4 geleden hele discussies gevoerd over dat Frenkie niet god zelve was en zijn beperkingen heeft en toen kreeg ik ongeveer half VBL over me heen, ik overschat hem dus bepaald niet. Hij is echter verreweg de beste om je onder druk uit te voetballen die we hebben en dat heb je met name tegen frankrijk nodig. Veerman doet het nu leuk, maar wel op het niveau eredivisie, dat is niet te vergelijken met de internationale top.
Die wedstrijden tegen Oostenrijk en Polen worden wel interessant. Kiest ie voor Frenkie en een aanvallendere speler als Veerman, Koopmeiners of Reijnders ernaast of gebruikt ie Schouten als balansbewaker en Frenkie als meer vooruitgeschoven speler in de rol van Veerman.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet persoonlijk op jou. Ik denk dat je met Veerman ook prima onder druk uit kan voetballen en dat je laatstgenoemde met zijn creativiteit tegen Oostenrijk en Polen heel goed kan gebruiken.
wat heeft henderson nou weer te maken met deze discussiequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga jij maar verkondigen hoe goed Henderson is. We hebben het gezien.
En dat leggen ze naast trutje Veerman.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie maakt de tongen weer los. @:oriente
Daar had ik toen met jou toch een discussie over in het Ajax-topic? Als ik de goede voor me heb neem ik jouw mening over middenvelders wat minder serieus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat heeft henderson nou weer te maken met deze discussie![]()
Zet jezelf nou niet voor lul man.
Dan doe wij dat met het tongetje van Mickie booohhquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie maakt de tongen weer los. @:oriente
geen idee of dat met mij was. Geen herinnering aan iig. Sommige reacties verdienen af en toe alleen een smiley.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar had ik toen met jou toch een discussie over in het Ajax-topic? Als ik de goede voor me heb neem ik jouw mening over middenvelders wat minder serieus.
Sowieso, users die alleen met emoticons op een post reageren...beetje zwak.
Enfin, Koeman heeft al laten blijken dat hij toch met Frenkie gaat spelen. Ik zou altijd een plekje voor Veerman inruimen, zeker tegen de wat stuggere ploegen.
Ja die Koeman is gek joh Blind Memphis De Jong Wijnaldum Bergwijn etc zijn allemaal favorietjes van hem en dat gaat ten kosten van beterequote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het vooral een opvallend zinnetje van Koeman: "Met hen wil ik cyclus afmaken". Het is een EK. Geen seizoentje met FC Bal op het Dak 18 in 6e klasse recreatie...
Je moet gewoon de beste voor elke positie kiezen. Daley Blind heeft bij Girona vooral centraal gespeeld terwijl Maatsen wel linksback staat. In dat opzicht kan je prima een centrale verdediger thuislaten en Maatsen meenemen.
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon Memphis zijn criminelenkliekje, want Koeman kent geen andere tactiek dan ‘alle ballen op’. GROEPSPROCES.
We komen alleen niet echt om in de (fitte) buitenspelers.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.
Dan ben je nog lief, het is al ruim langer. Tijdens het WK 2022 was het echt schandaligquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.
Voor de bank is dat toch niet zo vreemd, maar goed de eeuwige Blind discussie zal na dit EK wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 06:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blind verkiezen boven Maatsen.
Het is gewoon ook geen likeable generatie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon Memphis zijn criminelenkliekje, want Koeman kent geen andere tactiek dan ‘alle ballen op’. GROEPSPROCES.
Maatsen moet je gewoon meenemen. Die staat dadelijk basis in de CL finale en speelt het hele jaar al geweldig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 06:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de bank is dat toch niet zo vreemd, maar goed de eeuwige Blind discussie zal na dit EK wel voorbij zijn.
Koeman blinkt sowieso niet uit in het vernieuwen, jonge spelers vast laten proeven van zo'n toernooi had ook wel gekund als je het over de spelers 16 t/m 26 hebt.
Hoezo? Die Maatsen speelt toch niet in de Eredivisie? En hij heeft van 2018 tot nu toch niets laten zien? Waarom zou je 'm dan meenemen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maatsen moet je gewoon meenemen. Die staat dadelijk basis in de CL finale en speelt het hele jaar al geweldig.
Totale waanzin dat je die niet meeneemt.
Ik was bij één van de twee (!!!) keren dat we wonnen. De stand is iets van 2-8. Elke malloot die zegt dat het gewoon een loterij is, snapt niks van kansverdelingen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:43 schreef TLC het volgende:
Oranje heeft wel een traditie hoog te houden door er na penalties uit te liggen
De verlosser zal ik hem niet noemen maar om nou 7 centrale verdedigers waarvan 3 gelegenheids linksback mee te nemen terwijl er eentje op hoog niveau acteert vind ik wel een beetje vreemd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maatsen is echt de verlossing volgens dit topic.
Totaal weggespeeld bij BVB in menig CL-wedstrijd.
Wat een intens domme take.quote:Op donderdag 30 mei 2024 08:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maatsen is echt de verlossing volgens dit topic.
Totaal weggespeeld bij BVB in menig CL-wedstrijd.
Aké is geen wingback in een 3-5-2 systeem. Met 4-3-3 zou Maatsen niet spelen nee.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:39 schreef Fretwork het volgende:
Maar Maatsen zou normaal toch niet spelen met Ake op die positie?
Dombo’s takes worden steeds vreemder.quote:
Nee, maar wel een geschiktere kandidaat dan Daley Blind. Denk dat Koeman liever een goede verdediger daar heeft staan dan een echte wingback die weleens steken laat vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Aké is geen wingback in een 3-5-2 systeem. Met 4-3-3 zou Maatsen niet spelen nee.
Dat is dan conservatief gedacht van Koeman, wat geen verrassing is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:54 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee, maar wel een geschiktere kandidaat dan Daley Blind. Denk dat Koeman liever een goede verdediger daar heeft staan dan een echte wingback die weleens steken laat vallen.
Maatsen kan er gewoon geen pepernoot van.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo’s takes worden steeds vreemder.
Als Hartman goed genoeg was om het systeem afhankelijk van te maken op linksback, dan is Maatsen dat ook. Als er nou echt geen ruimte was in de selectie, oké, maar er wordt wel heel opzichtig plek gemaakt voor twee vriendjes van Depay die op een bedenkelijk niveau hebben gespeeld, en daar zit het kromme.
Of realistisch, we hebben natuurlijk een sterk blok CV's, die ook nog scorend vermogen hebben bij doodspelsituaties.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is dan conservatief gedacht van Koeman, wat geen verrassing is.
Alsof je nog niet genoeg aanvallers hebt die het liefst links staan. Ik begrijp de keuze voor Bergwijn echt totaal niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het ironische is dat een speler als Bergwijn juist afhankelijk is van een type Maatsen op linksback om goed te voetballen.
Als je rare takes blijft herhalen worden ze niet ineens juist.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maatsen kan er gewoon geen pepernoot van.
welke aanvaller had jij meegenomen ipv bergwijn?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:13 schreef viagraap het volgende:
[..]
Alsof je nog niet genoeg aanvallers hebt die het liefst links staan. Ik begrijp de keuze voor Bergwijn echt totaal niet.
Summervillequote:Op donderdag 30 mei 2024 10:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
welke aanvaller had jij meegenomen ipv bergwijn?
Luister maar gewoon eens naar deze voetbalkenner.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je rare takes blijft herhalen worden ze niet ineens juist.
Zirkzee, als die blessure mee viel. Anders voor mijn part Stengs, als het maar geen Bergwijn is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:26 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
welke aanvaller had jij meegenomen ipv bergwijn?
De tweede competitie volgt hij alleen in NL.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Championship he, dat is niet een competitie die Koetje volgt natuurlijk.
Waarom ben je hier zo stellig over?quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister maar gewoon eens naar deze voetbalkenner.
De roep om Maatsen is gewoon lachwekkend.
ja die valt dus kennelijk niet mee en stengs.. nee zeker niet voor die positie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:52 schreef viagraap het volgende:
[..]
Zirkzee, als die blessure mee viel. Anders voor mijn part Stengs, als het maar geen Bergwijn is.
Tijd om te bouwen heb je na het EK wel weer. Nu moet er gepresteerd worden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:24 schreef Cupfighter het volgende:
Het is tijd om te bouwen aan een nieuw elftal en dan moet je Maatsen meenemen ipv Blind en Wijnaldum weer mee is ook belachelijk eveneens als het selecteren van Bergwijn die dit seizoen slecht gepresteerd heeft bij de nummer 5 van de eredivisie
Ja en nee. Een aantal veelbelovende spelers voor de toekomst vast laten wennen aan zo'n eindtoernooi is veel belangrijker dan "een cyclus afsluiten" met dood hout.quote:Op donderdag 30 mei 2024 11:57 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tijd om te bouwen heb je na het EK wel weer. Nu moet er gepresteerd worden.
Toch een typische Dombo-act om totaal zonder onderbouwing voortdurend te herhalen dat een bepaalde speler geweldig is óf er juist helemaal niks van kan.quote:
Bla bla blaquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch een typische Dombo-act om totaal zonder onderbouwing voortdurend te herhalen dat een bepaalde speler geweldig is óf er juist helemaal niks van kan.
Er zijn ook spelers die wennen aan dit eindtoernooi. Maar om alleen maar spelers mee te nemen die moeten wennen is te veel van het goede. Je hebt een paar mannen nodig met ervaring op een EK. Die hoeven dan niet eens te spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja en nee. Een aantal veelbelovende spelers voor de toekomst vast laten wennen aan zo'n eindtoernooi is veel belangrijker dan "een cyclus afsluiten" met dood hout.
Lingr ge-wel-dige voetballer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch een typische Dombo-act om totaal zonder onderbouwing voortdurend te herhalen dat een bepaalde speler geweldig is óf er juist helemaal niks van kan.
op 2 schorsingen na heeft Maatsen alle wedstrijden in de Rückrunde van de Bundesliga gespeeld, 2 assists gegeven op Malen, zelf ook twee keer gescoord. 89% van zijn passes komen aan, 57% van zijn duels gewonnen. 155 km gelopen in 16 wedstrijden, 35 km/h sprints getrokken. maar goed Bvb in de Bundesliga is maar klein bier tegenover Jong Oranje (daar zou hij niet hebben geleverd ). zelfde als met Frimpong , de enige die lachwekkend is de conservatieve Koeman. ( zou zo een Suske en Wiske titel kunnen zijn)quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Luister maar gewoon eens naar deze voetbalkenner.
De roep om Maatsen is gewoon lachwekkend.
Ik hoop echt dat het na het EK einde oefening is voor koeman. Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
op 2 schorsingen na heeft Maatsen alle wedstrijden in de Rückrunde van de Bundesliga gespeeld, 2 assists gegeven op Malen, zelf ook twee keer gescoord. 89% van zijn passes komen aan, 57% van zijn duels gewonnen. 155 km gelopen in 16 wedstrijden, 35 km/h sprints getrokken. maar goed Bvb in de Bundesliga is maar klein bier tegenover Jong Oranje (daar zou hij niet hebben geleverd ). zelfde als met Frimpong , de enige die lachwekkend is de conservatieve Koeman. ( zou zo een Suske en Wiske titel kunnen zijn)
Waar haal je dit vandaan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
op 2 schorsingen na heeft Maatsen alle wedstrijden in de Rückrunde van de Bundesliga gespeeld, 2 assists gegeven op Malen, zelf ook twee keer gescoord. 89% van zijn passes komen aan, 57% van zijn duels gewonnen. 155 km gelopen in 16 wedstrijden, 35 km/h sprints getrokken. maar goed Bvb in de Bundesliga is maar klein bier tegenover Jong Oranje (daar zou hij niet hebben geleverd ). zelfde als met Frimpong , de enige die lachwekkend is de conservatieve Koeman. ( zou zo een Suske en Wiske titel kunnen zijn)
2 schorsingen in een half seizoen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Schattig.. mensen die opstellingen maken zonder Memphis, Wijnaldum en Blindquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Flekken
Frimpong - Schouten - Van Dijk - Aké
Koopmeiners - Veerman
Xavi
Malen - Brobbey - Gakpo
Opstelling van Van Nistelrooy tegen Polen.
Geen betrouwbare bron iig, ze hadden het erover maandag in Langs de Lijn en omstreken (edit: zelfs in VI lees ik hierboven) dat hij in Jong Oranje twee tempo's te langzaam zou voetballen (mind you dat was dus voor die succesvolle uitleenbeurt aan BVB).quote:
Was alweer vergeten dat Brobby ook mee magquote:Op donderdag 30 mei 2024 15:20 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Flekken
Frimpong - Schouten - Van Dijk - Aké
Koopmeiners - Veerman
Xavi
Malen - Brobbey - Gakpo
Opstelling van Van Nistelrooy tegen Polen.
Koopmeiners en de Jong op het middenveld is wel een zekerheidje hoor voor Koeman.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:28 schreef ISVV het volgende:
Xavi gewoon banken, laat niets zien in Oranje. Koopmeiners ook niet, maar die heeft dit seizoen misschien net het laatste zetje gehad door zijn sterke prestaties.
Edit: al heeft Xavi natuurlijk ook een goed seizoen gehad, maar denk dat Teun (ook mentaal) wel ff wat verder is
Reijnders dan?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Koopmeiners en de Jong op het middenveld is wel een zekerheidje hoor voor Koeman.
Aangevuld met Reijnders dan, Koeman kennende? Of toch Xaci?quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Koopmeiners en de Jong op het middenveld is wel een zekerheidje hoor voor Koeman.
Dat hij volgens Koeman twee tempo's te langzaam zou voetballen? Of vonden ze dat bij LDL en VI zelf?quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:47 schreef Sabata het volgende:
[..]
Geen betrouwbare bron iig, ze hadden het erover maandag in Langs de Lijn en omstreken (edit: zelfs in VI lees ik hierboven) dat hij in Jong Oranje twee tempo's te langzaam zou voetballen (mind you dat was dus voor die succesvolle uitleenbeurt aan BVB).
Wijnaldum mag de bidons dragen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:37 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Schattig.. mensen die opstellingen maken zonder Memphis, Wijnaldum en Blind
Denk het ook eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Nee maar als je 23 veldspelers mag selecteren zijn er zo'n 15 die op de A lijst staan zeg maar en heb je er dus nog 8 waar je in zou kunnen investeren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die wennen aan dit eindtoernooi. Maar om alleen maar spelers mee te nemen die moeten wennen is te veel van het goede. Je hebt een paar mannen nodig met ervaring op een EK. Die hoeven dan niet eens te spelen.
In 1988 had alleen de trainer ervaring op een eindtoernooi.quote:Op donderdag 30 mei 2024 13:25 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er zijn ook spelers die wennen aan dit eindtoernooi. Maar om alleen maar spelers mee te nemen die moeten wennen is te veel van het goede. Je hebt een paar mannen nodig met ervaring op een EK. Die hoeven dan niet eens te spelen.
Ook een goede motivatie naar de rest, maakt niet uit wat je presteert, ik selecteer toch alleen mijn holmaatjes.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zo'n Bergwijn is natuurlijk ook lekker makkelijk luie-leunstoel-selecteren. Hoef je als bondscoach je verder ook niet meer te verdiepen in andere clubs of competities.
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Het is nou ook niet dat er veel beters is dan Bergwijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook een goede motivatie naar de rest, maakt niet uit wat je presteert, ik selecteer toch alleen mijn holmaatjes.
Dat geldt ook voor Simons bij Leipzig en Frimpong bij Leverkusen een aantal wedstrijden dit seizoen. Bij Oranje hebben ze alle drie nog weinig bijzonders laten zien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.
Klopt. Simons vind ik ook gek, speelde tegen Real ook geweldig.. Weg met Koeman. Frimpong is helemaal geen back. Dat lijkt mij echt een type wat puur door dat systeem zo geweldig is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:22 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Simons bij Leipzig en Frimpong bij Leverkusen een aantal wedstrijden dit seizoen. Bij Oranje hebben ze alle drie nog weinig bijzonders laten zien.
Juist daarom ook jammer voor Frimpong dat Dumfries heeft leren voetballen. In een 5-2-3 of 3-4-3 iig een systeem met wingback(s) is Frimpong eigenlijk gewoon beter. Met Dumfries daar is je systeem eromheen erop ingericht zijn zwaktes aan te vullen, met Frimpong richt je je systeem in op zijn sterke punten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:25 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt. Simons vind ik ook gek, speelde tegen Real ook geweldig.. Weg met Koeman. Frimpong is helemaal geen back. Dat lijkt mij echt een type wat puur door dat systeem zo geweldig is.
Koeman is geknakt in Barcelona . Is sindsdien helemaal de weg kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als je Koopmeiners in de EL finale zag, dan is het onmogelijk om hem op de bank te zetten. Speelde echt fenomenaal goed.
Lijkt me niet verstandig. Met de Roon is er al een verdedigende middenvelder afgevallen. Terwijl Koopmeiners ook aanvallende kwaliteiten heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Reijnders en De Jong.
Koopmeiners gaat banken.
Koopmeiners is het hele jaar al goed (al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen tegen Milan, Inter en in de halve finale en finale van de EL hele wedstrijden heb zien spelen). Het is net een ander type dan Reijnders maar hij is eigenlijk gewoon 'verder'.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:21 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
In 1974 dat nog niet eens. Maar net als in 88 een elftal vol wereldklasse spelers. Gullit b.v. was een jaar eerder al Europees voetballer van het jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:21 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
In 1988 had alleen de trainer ervaring op een eindtoernooi.
Eerder veelzijdiger. Mocht Reijnders spelen is er ook niks mis mee. Als je je in het eerste jaar serie-A zo laat zien. Volgens mij is ie zelfs gekozen tot nieuweling van het jaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Koopmeiners is het hele jaar al goed (al moet ik eerlijk zeggen dat ik hem alleen tegen Milan, Inter en in de halve finale en finale van de EL hele wedstrijden heb zien spelen). Het is net een ander type dan Reijnders maar hij is eigenlijk gewoon 'verder'.
Absoluut. Ze vullen de positie van aanvallende middenvelder ook anders in. Reijnders is meer de loper, Koopmeiners de passer. Kwalitatief ontlopen ze elkaar niet zoveel, mensen zijn alleen geneigd Reijnders hoger in te schatten omdat hij bij het 'grote' Milan speelt maar dat Milan bestaat al een decennium niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerder veelzijdiger. Mocht Reijnders spelen is er ook niks mis mee. Als je je in het eerste jaar serie-A zo laat zien. Volgens mij is ie zelfs gekozen tot nieuweling van het jaar.
Klopt, het gaat om kwaliteit en niet om ervaring en die topkwaliteit hebben we simpelweg allang niet meer.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1974 dat nog niet eens. Maar net als in 88 een elftal vol wereldklasse spelers. Gullit b.v. was een jaar eerder al Europees voetballer van het jaar.
Het beste is een mix. In 74 en 78 stonden er ook minder ervaren spelers tussen. Maar eigenlijk mag je dat niet vergelijken. We zijn verwend geweest. Momenteel moeten we gewoon hopen op een Denemarken-92 of Griekenland-2004 scenario. Met een beetje/veel geluk ver komen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt, het gaat om kwaliteit en niet om ervaring en die topkwaliteit hebben we simpelweg allang niet meer.
En een trainer die al die ego's tot een team maakt, dat lukte in '88 al hadden we daar behoorlijk mazzel, 2 jaar later viel het zootje genadeloos door de mand.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het beste is een mix. In 74 en 78 stonden er ook minder ervaren spelers tussen. Maar eigenlijk mag je dat niet vergelijken. We zijn verwend geweest. Momenteel moeten we gewoon hopen op een Denemarken-92 of Griekenland-2004 scenario. Met een beetje/veel geluk ver komen.
Dat kwam door dezelfde trainer die op de achtergrond het "zooitje" niet serieus nam. Die wilden Cruijff [was zelfs over gestemd] en technisch directeur Michels stelde Beenhakker aan. In 1988 had-ie ook alle geluk van de wereld. Van Basten begon op de bank. We verloren en Marco mocht tegen Engeland spelen. Als we met 1-0 hadden gewonnen en Bosman had dat doelpunt gemaakt.....quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En een trainer die al die ego's tot een team maakt, dat lukte in '88 al hadden we daar behoorlijk mazzel, 2 jaar later viel het zootje genadeloos door de mand.
Ook door de spelers, Gullit met zijn column in de Telegraaf bijvoorbeeld, elke waterdrager die zich na '88 ineens een vedette voelde en die zich vervolgens ernaar ging gedragen. Interviews geven op het trainingsveld tijdens een training etc, het is te makkelijk om alleen maar naar Michels te wijzen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat kwam door dezelfde trainer die op de achtergrond het "zooitje" niet serieus nam. Die wilden Cruijff [was zelfs over gestemd] en technisch directeur Michels stelde Beenhakker aan. In 1988 had-ie ook alle geluk van de wereld. Van Basten begon op de bank. We verloren en Marco mocht tegen Engeland spelen. Als we met 1-0 hadden gewonnen en Bosman had dat doelpunt gemaakt.....
Gullit vroeg beleefd aan Michels of ie van het trainingsveld wilde gaan. Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk. Er ging te veel mis. In 92 was het weer prima. Maar toen ontbrak net dat beetje geluk dat je nodig hebt. Polletje van Kieft met z'n kopbal was er net niet. En bij de strafschoppen tegen Denemarken in de halve finale was het net van Basten die miste. Terwijl hij er in zijn carriere 54 nam en er maar 3 miste.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ook door de spelers, Gullit met zijn column in de Telegraaf bijvoorbeeld, elke waterdrager die zich na '88 ineens een vedette voelde en die zich vervolgens ernaar ging gedragen. Interviews geven op het trainingsveld tijdens een training etc, het is te makkelijk om alleen maar naar Michels te wijzen.
Zouden Reijnders en Koopmeiners ook samen met De Jong op een middenveld kunnen?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Absoluut. Ze vullen de positie van aanvallende middenvelder ook anders in. Reijnders is meer de loper, Koopmeiners de passer. Kwalitatief ontlopen ze elkaar niet zoveel, mensen zijn alleen geneigd Reijnders hoger in te schatten omdat hij bij het 'grote' Milan speelt maar dat Milan bestaat al een decennium niet meer.
Voor die halve finale was er pure arrogantie, met name onder de media. Na die geweldige 3-1 tegen wereldkampioen Duitsland vond men de halve finale maar een formaliteit, men was alleen maar bezig met de finale.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit vroeg beleefd aan Michels of ie van het trainingsveld wilde gaan. Maar je hebt wel gedeeltelijk gelijk. Er ging te veel mis. In 92 was het weer prima. Maar toen ontbrak net dat beetje geluk dat je nodig hebt. Polletje van Kieft met z'n kopbal was er net niet. En bij de strafschoppen tegen Denemarken in de halve finale was het net van Basten die miste. Terwijl hij er in zijn carriere 54 nam en er maar 3 miste.
Verdedigend kan dat zeker en sluit ook zeker niet uit dat Koeman dat gaat proberen. Alledrie hebben ze wel ervaring als verdedigende middenvelder en enige controleurskwaliteiten. Je mist dan echter wel een echte aanvallende middenvelder, iemand die echt met een pass iets open kan breken of regelmatig in de zestien opduikt, ik vrees een beetje dat dat aanvallend op gaat breken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden Reijnders en Koopmeiners ook samen met De Jong op een middenveld kunnen?
Zo zonde, dat was het beste Nederlands elftal ooit, met de 2 beste spelers ter wereld erin.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor die halve finale was er pure arrogantie, met name onder de media. Na die geweldige 3-1 tegen wereldkampioen Duitsland vond men de halve finale maar een formaliteit, men was alleen maar bezig met de finale.
Klopt. Ik zelf ook hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor die halve finale was er pure arrogantie, met name onder de media. Na die geweldige 3-1 tegen wereldkampioen Duitsland vond men de halve finale maar een formaliteit, men was alleen maar bezig met de finale.
Gullit, van Basten en Bergkamp. Plus Koeman en Rijkaard. 5 keer wereldklasse.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zo zonde, dat was het beste Nederlands elftal ooit, met de 2 beste spelers ter wereld erin.
Van Basten misschien wel zijn beste seizoen ooit, Bergkamp ook, Rijkaard had een zeer sterk seizoen, Koeman ook en Gullit was nog altijd goed. Wouters wordt ernstig onderschat. Die as ontplofte van kwaliteit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gullit, van Basten en Bergkamp. Plus Koeman en Rijkaard. 5 keer wereldklasse.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:28 schreef ISVV het volgende:
Xavi gewoon banken, laat niets zien in Oranje. Koopmeiners ook niet, maar die heeft dit seizoen misschien net het laatste zetje gehad door zijn sterke prestaties.
Edit: al heeft Xavi natuurlijk ook een goed seizoen gehad, maar denk dat Teun (ook mentaal) wel ff wat verder is
Ja, dat zeg ik idd. Koopmeiners moet spelen, Xavi mag van mij op de bank. Speelt in Oranje niets klaar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Koeman zn tactisch falen belonen, door spelers in absolute topvorm op de bank te zetten. Laten we vooral Wijnaldum opstellen ja, want die heeft geleverd!
dat geldt voor koopmeiners net zo natuurlijk in oranje. (Hoort wel in de basis thuis verder)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:43 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik idd. Koopmeiners moet spelen, Xavi mag van mij op de bank. Speelt in Oranje niets klaar.
Waarom niet?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zouden Reijnders en Koopmeiners ook samen met De Jong op een middenveld kunnen?
Nee oke, maar je kunt wel invullen dat de Jong en Koopmeiners verdedigend zouden kunnen spelen met Reijnders meer met de punt naar voren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie deze jongens niet vaak genoeg spelen om dat zomaar te kunnen beoordelen.
Ik zie eigenlijk alleen Bergwijn van dit elftal spelen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie deze jongens niet vaak genoeg spelen om dat zomaar te kunnen beoordelen.
Klopt. Heeft denk ik ook wel mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee oke, maar je kunt wel invullen dat de Jong en Koopmeiners verdedigend zouden kunnen spelen met Reijnders meer met de punt naar voren.
Koopmeiners is dit jaar juist steeds meer naar voren gaan spelen en Reijnders naar achteren.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee oke, maar je kunt wel invullen dat de Jong en Koopmeiners verdedigend zouden kunnen spelen met Reijnders meer met de punt naar voren.
Slome Joey boven Koopmeiners kiezenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:20 schreef Saekerhett het volgende:
..................................Verbruggen
Dumfries.............Van Dijk..............Van de Ven............... Aké
......................Frenkie de Jong....... Reijnders
Simons...................... Veerman..................... Gakpo
.......................................Malen
Lekker zo spelen.
Mo had gewoon mee gemoeten. Goed voor de sfeer in de kleedkamer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik zou altijd Ihattaren vanaf rechts laten komen.
Hopelijk maakt hij er 3 vanavond, al vrees ik van niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:48 schreef tong80 het volgende:
Ian Maatsen kan zaterdag op Wembley rekenen op een basisplaats bij Borussia Dortmund in de finale van de Champions League tegen Real Madrid, maar ontbreekt in de EK-selectie van bondscoach Ronald Koeman. Dat de 22-jarige huurling van Chelsea geen invitatie kreeg, zorgt voor onbegrip bij trainer Edin Terzic. ,,Ik heb het gelezen”, reageerde de Duitser op de persconferentie in het stadion in Londen. ,,Ik was zeer, zeer verbaasd.”
[ afbeelding ]
Bij Dortmund groeide de Nederlander in zes maanden tijd uit tot een steunpilaar. ,,Hij is de beste linksback van de Bundesliga”, stelde Terzic die hem half januari verwelkomde. Ook in Europa behoort Maatsen in zijn ogen tot de meest vaardige spelers op zijn positie. Zijn aandeel in het bereiken van de Champions League lichtte hij er specifiek uit. Maatsen scoorde in de kwartfinale tegen Atlético Madrid en toonde vervolgens zijn kwaliteiten tegen PSG.
,,Van buitenaf gezien begrijp ik de beslissing om hem thuis te laten niet helemaal”, vervolgde Terzic. ,,De bondscoach zal er zijn redenen voor hebben, maar aan zijn vorm en werklust kan het niet liggen.” Landgenoot Donyell Malen zit wél bij de definitieve selectie van Oranje, maar moet tegen Real Madrid waarschijnlijk op de bank beginnen. Karim Adeyemi krijgt naar het zich laat aanzien de voorkeur boven de 25-jarige aanvaller.
Ook ploeggenoten snapten er niks van. ,,Voor mij als niet-Nederlander is dit onverklaarbaar”, zei Schlotterbeck op de persconferentie in Londen. ,,Ik ben hierdoor erg verrast, maar ik ben ervan overtuigd dat Ian in de toekomst belangrijk zal zijn voor het nationale team.”
Middenvelder Julian Brandt sloot zich aan bij de woorden van Schlotterbeck. ,,Ik had Ian ook geselecteerd.” Bondscoach Ronald Koeman besliste anders en wil de linksbackpositie op het EK in laten vullen door Daley Blind, Nathan Aké of Micky van de Ven.
https://www.ad.nl/ek-voet(...)bundesliga~a53f408f/
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zou Gio wel een goeie kandidaat vinden.
Altijd wat te lachen met Mo.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mo had gewoon mee gemoeten. Goed voor de sfeer in de kleedkamer.
Heb je de reclame gezien van ING? Het lijkt wel of Koeman een grafreden houdt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Iemand die er nóg minder zin in heeft
Mijn god, zie het gebeuren dat hij Wijnaldum, Blind en van Dijk dan nog gaat meenemen naar het WK. Hopelijk stapt hij zelf na dit EK op.quote:
Ook in het persinterviewquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je de reclame gezien van ING? Het lijkt wel of Koeman een grafreden houdt.
Wijnaldum weet ik niet. De andere twee is uitgesloten.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Mijn god, zie het gebeuren dat hij Wijnaldum, Blind en van Dijk dan nog gaat meenemen naar het WK. Hopelijk stapt hij zelf na dit EK op.
Bij Frank de Boer was het ook zo. Ik ben meestal positief, kan slecht tegen altijd maar dat gelul van het wordt niks en het is niks. Maar deze twee bondscoaches kunnen me niet bekoren. Er mag wel iets van enthousiasme inzitten. Of je moet Michels of Happel zijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ook in het persinterview
Ik weet nog dat er bij Euro 2000 ook een erg lauwe sfeer hing. Maar toen was de moraal nog wel ok. Ik heb nu echt het idee dat iedereen liever wil bedanken en op vakantie wil gaan.
Toen was de selectie trouwens van wereldklasse. Botte pech met de penalties en de paal. Je hebt ook een beetje mazzel nodig. Nu heb je erg veel geluk nodig, want speltechnisch is het amper van niveau.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef Beathoven het volgende:
Ik weet nog dat er bij Euro 2000 ook een erg lauwe sfeer hing.
Maatsen is overratedquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Bla bla bla
Ik ga er zaterdag eens even goed voor zitten.
Het is uitgesloten dat over twee jaar van Dijk meegaat?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wijnaldum weet ik niet. De andere twee is uitgesloten.
Zo slecht is het ook weer niet en wat je zegt, het maakt beleid technisch helemaal niets uit indien wel.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef -XOR- het volgende:
Exit eerste ronde zou mooi zijn als het heilzaam zou zijn maar dat is het helaas niet, daar zijn ze bij de KNVB te simpel voor.
De KNVB kan een toon zetten en de coachopleiding vernieuwen, zoals de DFB, KBVB en de Spaanse voetbalbond ook hebben gedaan, het maakt dus wel degelijk iets uit.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo slecht is het ook weer niet en wat je zegt, het maakt beleid technisch helemaal niets uit indien wel.
Ik zeg ook niet dat het niet kan, het is gewoon dat ze het niet doen.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:29 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De KNVB kan een toon zetten en de coachopleiding vernieuwen, zoals de DFB, KBVB en de Spaanse voetbalbond ook hebben gedaan, het maakt dus wel degelijk iets uit.
Klopt. Wijnaldum en Blind vrijwel uitgesloten natuurlijk.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is uitgesloten dat over twee jaar van Dijk meegaat?
Die kans is vrijwel 100% zou ik zeggen.
Wat bedoel je precies ? De cursus betaald voetbal deugt niet, of gaat het over spelers ?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:03 schreef -XOR- het volgende:
Exit eerste ronde zou mooi zijn als het heilzaam zou zijn maar dat is het helaas niet, daar zijn ze bij de KNVB te simpel voor.
hij bedoelt dat het bestuur er niets van leert. de vorige keren dat we er niets van bakten is er letterlijk gezegd: "we hebben elkaar in de ogen gekeken, en vinden dat we door kunnen." daar kwam zoveel kabaal van dat uiteindelijk één bestuurder aan bleef, die vent die steeds in memes opduikt met de tekst "we moeten nu alles winnen."quote:Op zondag 2 juni 2024 13:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies ? De cursus betaald voetbal deugt niet, of gaat het over spelers ?
Ok.Ik moest ook aan Ribbeck, Derwal en Voghts denken. Die werden eerst assistent van de bondscoach om door te stromen. Misschien vergeet ik er één of meer. En qua bestuur is het bij de KNVB al niks meer sinds Jos Staatsen. "We gaan iets anders doen." Daarna geen idee hoe hij Cruijff moest benaderen om Bondscoach te worden. Kessler was ook niks etc. Ongeacht wat Rijkaard en van Basten als bondscoach hebben gepresteerd is het natuurlijk absurd dat je twee mensen met (amper) ervaring als trainer aanstelt. Net zoals het steeds weer terugvallen op Advocaat en van Gaal. Of de trainers in Nederland zijn niet goed genoeg. Dan diskwalificeer je je zelf als KNVB, of ze zijn te conservatief.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het bestuur er niets van leert. de vorige keren dat we er niets van bakten is er letterlijk gezegd: "we hebben elkaar in de ogen gekeken, en vinden dat we door kunnen." daar kwam zoveel kabaal van dat uiteindelijk één bestuurder aan bleef, die vent die steeds in memes opduikt met de tekst "we moeten nu alles winnen."
dick de verwarmingsmonteur maakte toen de kwali af en Louis mocht de puinhoop opruimen. bepaalde media personen en programmas waren zelfs even kwaad en woedend dat hem dat iig in Brazilië nog lukte ook
Kessler deed alles wat Cruijff wilde, vandaar Rijkaard en Van Basten, die dacht alleen maar politiek, oftewel hoe blijf ik in het pluche.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok.Ik moest ook aan Ribbeck, Derwal en Voghts denken. Die werden eerst assistent van de bondscoach om door te stromen. Misschien vergeet ik er één of meer. En qua bestuur is het bij de KNVB al niks meer sinds Jos Staatsen. "We gaan iets anders doen." Daarna geen idee hoe hij Cruijff moest benaderen om Bondscoach te worden. Kessler was ook niks etc. Ongeacht wat Rijkaard en van Basten als bondscoach hebben gepresteerd is het natuurlijk absurd dat je twee mensen met (amper) ervaring als trainer aanstelt. Net zoals het steeds weer terugvallen op Advocaat en van Gaal. Of de trainers in Nederland zijn niet goed genoeg. Dan diskwalificeer je je zelf als KNVB, of ze zijn te conservatief.
Ik weet niet of het in de top zo heel veel uitmaakt omdat je uiteindelijk te maken hebt met een lichting nederlandse spelers van de topclubs, maar er is verder natuurlijk genoeg op de knvb aan te merken, begin eens met gediplomeerde trainers verplicht te stellen in het jeugdvoetbal.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:10 schreef Sabata het volgende:
[..]
hij bedoelt dat het bestuur er niets van leert. de vorige keren dat we er niets van bakten is er letterlijk gezegd: "we hebben elkaar in de ogen gekeken, en vinden dat we door kunnen." daar kwam zoveel kabaal van dat uiteindelijk één bestuurder aan bleef, die vent die steeds in memes opduikt met de tekst "we moeten nu alles winnen."
dick de verwarmingsmonteur maakte toen de kwali af en Louis mocht de puinhoop opruimen. bepaalde media personen en programmas waren zelfs even kwaad en woedend dat hem dat iig in Brazilië nog lukte ook
Waarom?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
begin eens met gediplomeerde trainers verplicht te stellen in het jeugdvoetbal.
Omdat het daarmee begint en aan de basis valt heel veel winst te halen.quote:
Laat ze instructiefilms of boeken zien van Wiel Coerver.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat het daarmee begint en aan de basis valt heel veel winst te halen.
Allemaal lief die vrijwilligers maar de meesten weten van toeten noch blazen als het over voetbal gaat en die leren die kinderen dus niks.
Die zijn een halve eeuw oud.quote:Op zondag 2 juni 2024 15:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laat ze instructiefilms of boeken zien van Wiel Coerver.
Ja enquote:
Als speler landskampioen met Rapid JC, het latere Roda JC. Met Feijenoord als coach UEFA-cup winnaar (EC-3)quote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef Document1 het volgende:
Staat geen gelogen woord bij.
http://www.baltechniek.nl/techniektraining/wielcoervermethode
(Al moest ik het wel even googlen hoor.)
Johan Cruijff vond in zijn nadagen dat de Wiel Coerver-methode de basis moest zijn voor alle voetbalclubs in Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:37 schreef Document1 het volgende:
Staat geen gelogen woord bij.
http://www.baltechniek.nl/techniektraining/wielcoervermethode
(Al moest ik het wel even googlen hoor.)
Verkeerde topic lul.quote:
ach. Ik heb gelezen dat we beter joey messi veerman kunnen opstellen dus we hoeven ons geen zorgen te makenquote:Op zondag 2 juni 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:
Twee weken voor de start van het EK kan Frenkie de Jong nog niks zeggen over zijn kansen om het toernooi te halen. Hij is vandaag (zondag) precies zes weken onderweg in de revalidatie van zijn derde blessure aan dezelfde enkel. ,,Het herstel gaat op zich in de lijn der verwachting, maar alles wat ik doe is alleen nog maar individueel. Verder vooruitkijken heeft geen zin. Het enige dat ik weet is: de enkel moet goed zijn. Anders heeft het geen zin.’’
[ afbeelding ]
De openingswedstrijd van het EK, op 16 juni tegen Polen, heeft hij in gedachten rood omcirkeld staan. ,,Natuurlijk. Het liefst ben ik zo snel mogelijk fit’’, zegt Frenkie de Jong langs het trainingsveld van Oranje in Zeist. ,,Maar ik plak nog geen datum op een rentree. Ook niet op wanneer ik weer iets kan doen in teamverband. De enkel op zich is oké, maar er zijn nog genoeg stappen te zetten. Het is ook niet dat ik geen datum wil noemen in de pers, maar voor mezelf al meer weet. Ik weet het echt niet. Het is afwachten. En hopen. Dat is hoe de vlag erbij hangt.’
Deze zondag precies zes weken geleden klapte hij hard door zijn enkel bij een duel om de bal met Fede Valverde tijdens FC Barcelona - Real Madrid. Voor de derde keer dit seizoen was het zijn rechterenkel die in de kreukels lag. ,,Toen ik op de grond lag dacht ik niet meteen: daar gaat mijn EK. Maar het toernooi schiet wel gelijk door je hoofd’’, zegt De Jong nu.
,,Of het pech is, drie keer dezelfde enkel? De eerste twee keer wel, maar de laatste keer niet meer. Het zit in je hoofd dat je niet helemaal ‘vrij’ bent in het bewegen en dan ga je net iets anders naar de bal toe.’’
,,Bij mijn spel hoort het kort wegdraaien, kappen en draaien. Dan moet je niet beperkt zijn. Ik heb daarom voor mezelf heel duidelijk voor ogen: bij de volgende rentree moet de enkel zo goed zijn, dat het niet meer in mijn hoofd zit. Anders heeft het geen zin om te forceren.’’
‘Van Basten-scenario’
Want De Jong wil op zijn 27ste graag het EK spelen en belangrijk zijn voor Oranje. Maar niet tegen elke prijs. Hij heeft - uiteraard - geen zin in een ‘Marco van Basten-scenario’. Lees: in een chronisch enkelprobleem.
,,Want Van Basten is wel even door mijn hoofd geschoten, ja’’, zegt De Jong eerlijk. ,,Gelukkig is daar nu geen sprake van. De enkel is niet onstabiel. Daarom was er geen operatie nodig. Zonder er een heel medisch verhaal van te willen maken: de enkelvork moet nu op zijn plek blijven zodra we de belasting opvoeren. Dat is belangrijk. Verder is het afwachten hoe snel of hoe langzaam het gaat. Ik houd hoop op EK-deelname, maar of het realistisch is moeten we zien.’’
Als hij erbij is in Duitsland en speelt, wil De Jong ‘ook gewoon beoordeeld worden zoals ik altijd beoordeeld zou worden.’ ,,Dan maak het niet uit of je terugkomt van een blessure en of je wel of geen ritme hebt. Zo sta ik erin.’’
https://www.ad.nl/ek-voet(...)sch-worden~ab628b31/
Tikkie breed, tikkie terug. Maar die draaibeweging, wat een goede spelerquote:Op zondag 2 juni 2024 20:27 schreef Caland het volgende:
We gaan weer met zijn allen wachten op verlosser Frenkie die eenmaal fit 0,0 toevoegt
Ik vind het een prima speler hoor, maar we dichten hem hier allemaal kwaliteiten toe die hij niet heeft. Geen verschilmaker.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:42 schreef byah het volgende:
[..]
Tikkie breed, tikkie terug. Maar die draaibeweging, wat een goede speler
Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Je hebt ze nodig, maar niet als belangrijkde speler. Typerend voor het niveau van de huidige selectie.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het een prima speler hoor, maar we dichten hem hier allemaal kwaliteiten toe die hij niet heeft. Geen verschilmaker.
Mensen denken echt dat hij een speler zoals Robben is die je er kosten wat kost bij moet hebben maar dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 2 juni 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:
Twee weken voor de start van het EK kan Frenkie de Jong nog niks zeggen over zijn kansen om het toernooi te halen. Hij is vandaag (zondag) precies zes weken onderweg in de revalidatie van zijn derde blessure aan dezelfde enkel. ,,Het herstel gaat op zich in de lijn der verwachting, maar alles wat ik doe is alleen nog maar individueel. Verder vooruitkijken heeft geen zin. Het enige dat ik weet is: de enkel moet goed zijn. Anders heeft het geen zin.’’
[ afbeelding ]
De openingswedstrijd van het EK, op 16 juni tegen Polen, heeft hij in gedachten rood omcirkeld staan. ,,Natuurlijk. Het liefst ben ik zo snel mogelijk fit’’, zegt Frenkie de Jong langs het trainingsveld van Oranje in Zeist. ,,Maar ik plak nog geen datum op een rentree. Ook niet op wanneer ik weer iets kan doen in teamverband. De enkel op zich is oké, maar er zijn nog genoeg stappen te zetten. Het is ook niet dat ik geen datum wil noemen in de pers, maar voor mezelf al meer weet. Ik weet het echt niet. Het is afwachten. En hopen. Dat is hoe de vlag erbij hangt.’
Deze zondag precies zes weken geleden klapte hij hard door zijn enkel bij een duel om de bal met Fede Valverde tijdens FC Barcelona - Real Madrid. Voor de derde keer dit seizoen was het zijn rechterenkel die in de kreukels lag. ,,Toen ik op de grond lag dacht ik niet meteen: daar gaat mijn EK. Maar het toernooi schiet wel gelijk door je hoofd’’, zegt De Jong nu.
,,Of het pech is, drie keer dezelfde enkel? De eerste twee keer wel, maar de laatste keer niet meer. Het zit in je hoofd dat je niet helemaal ‘vrij’ bent in het bewegen en dan ga je net iets anders naar de bal toe.’’
,,Bij mijn spel hoort het kort wegdraaien, kappen en draaien. Dan moet je niet beperkt zijn. Ik heb daarom voor mezelf heel duidelijk voor ogen: bij de volgende rentree moet de enkel zo goed zijn, dat het niet meer in mijn hoofd zit. Anders heeft het geen zin om te forceren.’’
‘Van Basten-scenario’
Want De Jong wil op zijn 27ste graag het EK spelen en belangrijk zijn voor Oranje. Maar niet tegen elke prijs. Hij heeft - uiteraard - geen zin in een ‘Marco van Basten-scenario’. Lees: in een chronisch enkelprobleem.
,,Want Van Basten is wel even door mijn hoofd geschoten, ja’’, zegt De Jong eerlijk. ,,Gelukkig is daar nu geen sprake van. De enkel is niet onstabiel. Daarom was er geen operatie nodig. Zonder er een heel medisch verhaal van te willen maken: de enkelvork moet nu op zijn plek blijven zodra we de belasting opvoeren. Dat is belangrijk. Verder is het afwachten hoe snel of hoe langzaam het gaat. Ik houd hoop op EK-deelname, maar of het realistisch is moeten we zien.’’
Als hij erbij is in Duitsland en speelt, wil De Jong ‘ook gewoon beoordeeld worden zoals ik altijd beoordeeld zou worden.’ ,,Dan maak het niet uit of je terugkomt van een blessure en of je wel of geen ritme hebt. Zo sta ik erin.’’
https://www.ad.nl/ek-voet(...)sch-worden~ab628b31/
Man doet net alsof hij een of andere clublegende isquote:
Precies. Bij vrijwel iedere lichting zou-ie nooit eerste spits van Oranje zijn geweest. Ik hoef de namen niet te noemen. Er zitten zoveel klasbakken bij.quote:Op zondag 2 juni 2024 22:13 schreef Ferdii het volgende:
Depaay heeft ontzettend veel geluk gehad dat we gewoon een kutgeneratie aan spitsen hebben
quote:Op maandag 3 juni 2024 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
De man zegt toch niets geks? Gewoon standaard joe ik ben foetsie end the fans were greet.
Toch welquote:Totdat Memphis Depay voor de microfoon verschijnt. "Als je al denkt dat we niet ver komen, kun je beter niet komen", spreekt de hongerige spits van het Nederlands elftal, goed voor 44 goals in 90 interlands, aan de rand van het trainingsveld in Zeist.
Mwa, vind het terecht dat Depay zegt dat je naar een toernooi moet gaan om te winnen. Anders kun je beter thuis blijven inderdaad.quote:
Compleet iets anders, maar ook hier lijkt me we weer weinig geks aan.quote:
Ik kan mij nog herinneren dat Harry Vermegen in 1998 R. Koeman, destijds assistent van Hiddink, lastig zat te vallen en een uitspraak van R. Koeman wilde dat NL wereldkampioen zou worden. R. Koeman gaf toen de legendarische woorden "We gaan ver komen maar worden geen wereldkampioen" aldaar geschiedde.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef tong80 het volgende:
De definitieve EK-selectie van bonsdcoach Ronald Koeman, die de KNVB woensdagmiddag bekend heeft gemaakt, zorgt voor de nodige ophef op X. Veel supporters verbazen zich over het feit dat Champions League-finalist Ian Maatsen niet tot het 26-koppige keurkorps behoort dat de Nederlandse eer in Duitsland mag gaan verdedigen, terwijl bijvoorbeeld Georginio Wijnaldum wél van de partij is.
Maatsen komt sinds de winterstop uit voor Borussia Dortmund, dat de linksback huurt van zijn eigenlijke werkgever Chelsea. Bij de Duitse topclub is de 22-jarige back steevast verzekerd van een basisplaats. Met BVB drong Maatsen verrassend genoeg door tot de finale van de Champions League, waarin Real Madrid komende zaterdag op Wembley de tegenstander is.
Vier dagen voor de einstrijd op Wembley krijgt Maatsen echter een bittere pil te slikken. Samen met Nick Olij, Quinten Timber en de al eerder geblesseerd afgehaakte Marten de Roon behoort de verdediger tot de vier spelers die afvallen uit de 30-koppige voorselectie voor het EK. Op X leidt de omissie van de Dortmund-back tot verbijsterde reacties.
https://www.msn.com/nl-nl(...)-schande/ar-BB1ngFp9
Het blijft een nuchtere noordeling. Gisteren een mooie Andere tijden sport over de broertjes Koeman. Ook met leuke interviews vooral voor en tijdens het EK88. Onderkoelde humor hebben ze wel.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Harry Vermegen in 1998 R. Koeman, destijds assistent van Hiddink, lastig zat te vallen en een uitspraak van R. Koeman wilde dat NL wereldkampioen zou worden. R. Koeman gaf toen de legendarische woorden "We gaan ver komen maar worden geen wereldkampioen" aldaar geschiedde.
Zou R. Koeman zo een vraag dit keer wel bevredigend beantwoorden?
Ik zag een trailer daarvan. M. Koeman kwam er ook in voor.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het blijft een nuchtere noordeling. Gisteren een mooie Andere tijden sport over de broertjes Koeman. Ook met leuke interviews vooral voor en tijdens het EK88. Onderkoelde humor hebben ze wel.
Yep. Moet je echt terugkijken. Wordt deze week ergens herhaalt.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag een trailer daarvan. M. Koeman kwam er ook in voor.
#werkenbijdenosquote:Op maandag 3 juni 2024 18:43 schreef RipCity het volgende:
Gadverdamme. Marco van Basten gaat de analyses doen bij de NOS..
Toch niet te geloven dat die gast elke keer weer een podium krijgt. Wordt weer dagelijks elke psv-speler afkraken en telkens vragen: wie is die speler en waar speelt die?
Werd dus vanmiddag al herhaalt.quote:Op maandag 3 juni 2024 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zag een trailer daarvan. M. Koeman kwam er ook in voor.
Misschien ergens terug te zien ?quote:
Zeker, ga hem later op de dag bekijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is al snel niet goed hequote:Op maandag 3 juni 2024 18:43 schreef RipCity het volgende:
Gadverdamme. Marco van Basten gaat de analyses doen bij de NOS..
Toch niet te geloven dat die gast elke keer weer een podium krijgt. Wordt weer dagelijks elke psv-speler afkraken en telkens vragen: wie is die speler en waar speelt die?
Als Marco elke week laat zien er niets van te kunnen? Minimale lijkt me dat je de wedstrijden kijkt danwel de spelers kent waar je over praat? Of leg jij de lat zo laag?quote:
Weghorst kan mee bij Man City.quote:Op maandag 3 juni 2024 22:50 schreef tong80 het volgende:
Youri Mulder vond Teun Koopmeiners afgelopen seizoen de beste Nederlandse speler in het buitenland, zo geeft hij aan in het praatprogramma Rondo. De middenvelder kende een geweldig seizoen met Atalanta, maar is nog niet onomstreden in het Nederlands elftal. Mulder kent in ieder geval geen twijfels en vindt dat Koopmeiners altijd hoort te spelen.
“Voor mij is Koopmeiners absoluut de beste Nederlander in het buitenland”, begint de analist. “Tijjani Reijnders heeft ook een geweldig eerste seizoen gehad in het buitenland, maar Koopmeiners, met dertien goals en veel assists, was waanzinnig”, gaat de oud-spits verder.
“Voor mij is hij de beste Nederlandse middenvelder op het moment zelfs”, zegt Mulder. Koopmeiners werd afgelopen jaar vierde met Atalanta en won met diezelfde club de Europa League ten koste van het onverslaanbare Bayer Leverkusen (3-0). Inmiddels wordt de oud-speler van AZ in verband met een transfer naar Juventus. “Maar daar moet hij nooit naartoe gaan. Dan kun je beter bij Atalanta blijven. Dat is een veel beter elftal”, ziet Mulder.
Op het EK hoort Koopmeiners een basisplaats te hebben, zo stelt de analist. “Dat vind ik absoluut. Naast Reijnders, want Frenkie de Jong is geblesseerd. Maar Koopmeiners kan ook achter de spitsen”, zegt de oud-voetballer. “Ik zou hem altijd opstellen”, sluit hij af.
https://www.msn.com/nl-nl(...)9c79702e2c3696&ei=10
Opportunisme of.....?
Die zenden liever heel het jaar schaatsen uit. Ze hebben nu drie keer per week een middagprogramma in aanloop naar het EK. Een aangekochte serie van één of andere commerciële Engelstalige omroep.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer begint de NOS eigenlijk met de dagelijkse talkshow rond het EK? Is dat ook pas de 14e?
De held van '88 die lekker ongemakkelijk komt schuren, ik kijk er naar uitquote:Op dinsdag 4 juni 2024 15:07 schreef RipCity het volgende:
[..]
Als Marco elke week laat zien er niets van te kunnen? Minimale lijkt me dat je de wedstrijden kijkt danwel de spelers kent waar je over praat? Of leg jij de lat zo laag?
Je schrijft VoetbalPrimeur verkeerd.quote:
Wel een hoog het kan wel eens waar zijn gehalte.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel leuk dat een onbetrouwbare bron als Voetbalprimeur mensen nu al lekker kan laten briesen om Wijnaldum.
Met het niet selecteren van Maatsen heeft ie dat impliciet wel bevestigd. Het zal hoogstens een alternatief zijn als het niet loopt.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef ISVV het volgende:
Och god, gaat het dan echt gebeuren met Wijnaldum? Stel toch lekker Teun op.
En ik vind dat De Vrij moet spelen, in Oranje altijd erg goed. Weet dat hij bij Inter een beetje tussen bank en basis hangt, maar De Ligt is altijd goed voor een foutje.
Weet iemand trouwens of Koeman al bevestigd heeft 4-3-3 te gaan spelen?
Koopmeiners zal wel op de plek van de Jong gaan spelenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef ISVV het volgende:
Och god, gaat het dan echt gebeuren met Wijnaldum? Stel toch lekker Teun op.
En ik vind dat De Vrij moet spelen, in Oranje altijd erg goed. Weet dat hij bij Inter een beetje tussen bank en basis hangt, maar De Ligt is altijd goed voor een foutje.
Weet iemand trouwens of Koeman al bevestigd heeft 4-3-3 te gaan spelen?
Ben jij het, Kapitein Ortega?quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een hoog het kan wel eens waar zijn gehalte.
Eigenlijk had Koeman dus het systeem volledig afhankelijk gesteld van Hartman. Toch ook wel gek. Om bij zijn blessure weer terug te vallen op de kwaliteiten van de selectie uit 2019quote:Op dinsdag 4 juni 2024 17:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Met het niet selecteren van Maatsen heeft ie dat impliciet wel bevestigd. Het zal hoogstens een alternatief zijn als het niet loopt.
Mensen die interlandvoetbal niet los kunnen zien van clubvoetbal hebben een enorm kleine penis.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kom niet aan PSV! Blijf met je gore tengels van PSV af!
quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Eigenlijk had Koeman dus het systeem volledig afhankelijk gesteld van Hartman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |