quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Koeman wil zien hoe goed Wijnaldum nog mee kan met het niveau. Sowieso handig om iemand erbij te hebben die goed in de groep ligt en de jongere gasten kan helpen.
Het zijn maar oefenwedstrijden, juist bedoeld voor dit soort dingen. Als ie door de mand valt gaat ie vast niet mee naar het EK
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:54 schreef Paul het volgende:
Dit EK wordt toch weer niets jongens, even eerlijk
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind heeft een uitstekend seizoen bij Girona. Is helemaal geen slechte linksback in die 5 achterop variant, brengt goed voetbal. Geertruida heeft bij Feyenoord laten zien ook links te kunnen mocht het nodig zijn.
En zo goed is die Maatsen nu ook weer niet.
Maatsen wordt echt zwaar overrated op basis van een CL-finale.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)staat-niet-in-oranjequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
Ik had Bergwijn gewoon laten afvallen (letterlijk en figuurlijk), die laat al 1,5 jaar veel te weinig zien om allerlei redenen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan eigenlijk wel leven met de keuzes van Koeman. Timbertje is helaas niet fit, voor Maatsen zijn genoeg alternatieven. Ik had Olij gekozen ipv Bijlow maar goed dat is de derde keeper.
Ik trust the process.
(al blijf ik Wijnaldum belachelijk vinden maar dat stond al vast)
Gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het EK niets, denk je?
Lekker draven.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om die rechtsback positie.
Dat moet gewoon altijd Frimpong zijn maar zal wel weer Dumfries worden.
Die rommel wat je voorin hebt staan brengen de rest niet ver.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, want de gehele selectie verdient het niet om een keer ver te komen weerecht een droevige reactie.
Depayggodquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die rommel wat je voorin hebt staan brengen de rest niet ver.
HEET MAKENquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat heeft niks met een voetballer te maken.
Mwah. Frimpong staat meer rechtsbuiten dan rechtsachter. Met 4 achterin zou ik sws voor Dumfries gaanquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik maak mij meer zorgen om die rechtsback positie.
Dat moet gewoon altijd Frimpong zijn maar zal wel weer Dumfries worden.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mwah. Frimpong staat meer rechtsbuiten dan rechtsachter. Met 4 achterin zou ik sws voor Dumfries gaan
we gaan toch nog oefenenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk beginnen we aan t EK met n middenveld dat niet met elkaar heeft kun en spelen en dat in de eerste groepswedstrijd voor t eerst gaat doen.
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maatsen wordt echt zwaar overrated op basis van een CL-finale.
Want tegen wie speel je wsl als je 3e wordt in de groepsfase?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.
Koeman kijkt sowieso niet naar clubprestaties, zoveel is ondertussen wel duidelijk toch. Alle vriendjes van Depay zijn zeker van een selectie: Bergwijn, Wijnaldum, Weghorst. Wat een troep man. Jongens die een fantastisch seizoen achter de rug hebben, mogen lekker thuis blijven, echt ongelooflijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Bergwijn meenemen
Kijkt Koeman ook wel eens een andere competitie dan de eredivisie?
Het bijbelclubje is compleet, samen bidden. @KingRolandquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Koeman kijkt sowieso niet naar clubprestaties, zoveel is ondertussen wel duidelijk toch. Alle vriendjes van Depay zijn zeker van een selectie: Bergwijn, Wijnaldum, Weghorst. Wat een troep man. Jongens die een fantastisch seizoen achter de rug hebben, mogen lekker thuis blijven, echt ongelooflijk.
Hij is toen niet door de mand gevallen (hij scoorde zelfs!), dus iedereen had dit kunnen zien aankomenquote:
Prime Robben thuislatenquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Frenkie De Jong kan eerste groepswedstrijd spelen aldus Koeman. Met 0 wedstrijdritme. Dat moet je dus niet willen
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.
Misschien is het wel een complot!quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Door dit soort anti PSV reacties (koeman is ook anti PSV) hoop ik dat Oranje uitgeschakeld wordt in de groepsfase.
Hup Polen, Oostenrijk en Frankrijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |