quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:05 schreef hhh38 het volgende:
Koeman wil zien hoe goed Wijnaldum nog mee kan met het niveau. Sowieso handig om iemand erbij te hebben die goed in de groep ligt en de jongere gasten kan helpen.
Het zijn maar oefenwedstrijden, juist bedoeld voor dit soort dingen. Als ie door de mand valt gaat ie vast niet mee naar het EK
Hoezo niet?quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:54 schreef Paul het volgende:
Dit EK wordt toch weer niets jongens, even eerlijk
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blind heeft een uitstekend seizoen bij Girona. Is helemaal geen slechte linksback in die 5 achterop variant, brengt goed voetbal. Geertruida heeft bij Feyenoord laten zien ook links te kunnen mocht het nodig zijn.
En zo goed is die Maatsen nu ook weer niet.
Maatsen wordt echt zwaar overrated op basis van een CL-finale.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
https://www.vi.nl/pro/de-(...)staat-niet-in-oranjequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat eerst zeker, maar je hebt op elke positie een betere speler op dit moment. Als je 3-5-2 gaat spelen lijkt Maatsen me een no brainer in je selectie. Aké en VD Ven zijn completer dan Blind op dit moment. Maar goed, het liefst had ik gewoon Maatsen gezien uberhaupt.
Ik had Bergwijn gewoon laten afvallen (letterlijk en figuurlijk), die laat al 1,5 jaar veel te weinig zien om allerlei redenen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan eigenlijk wel leven met de keuzes van Koeman. Timbertje is helaas niet fit, voor Maatsen zijn genoeg alternatieven. Ik had Olij gekozen ipv Bijlow maar goed dat is de derde keeper.
Ik trust the process.
(al blijf ik Wijnaldum belachelijk vinden maar dat stond al vast)
Gewoonquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Waarom wordt het EK niets, denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |