Waar zijn wieffer en timber?quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien is het wel een complot!
Geblesseerdquote:
Mensen die Veerman en Frenkie samen opstellen hebben het ook niet begrepen, die gaan elkaar enorm in de weg lopen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie op krukken valt nog altijd te preferen boven Veerman of Schouten.
Indd. Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatjequote:Op woensdag 29 mei 2024 17:40 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Slobeend roept altijd om spelers die die volgens mij zelden ziet spelen. Niet dat ik Maatsen vaak zie spelen, maar tegen PSV werd die nog weggespeeld. En tegen PSG had hij het ook lastig, al is dat niet gek natuurlijk. Maar als ik nu de berichten lees lijkt het alsof ze prime Robben thuis laten. Verder gewoon een aardige selectie, maar aanvallend brandhout. Kwartfinale eruit tegen Portugal. U leest het hier.
Dat bedoelt ie dan ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatje
Ruud Gullit lacht hieromquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Indd. Prime robben was op van basten en cruijff na de beste nederlandse speler aller tijden maatje
En Proppie er nog bij ookquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zelfs als Koeman maar 2 spelers voor t NLs Elftal mag selecteren roept ie Blind, Bergwijn en Wijnaldum op
van Hanegem vindt dat je er niks van hebt begrepenquote:
Die heeft sowieso last van Kromme-redeneringenquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
van Hanegem vindt dat je er niks van hebt begrepen
Jij was toch degene die zei dat de eredivisiepromovendus uit het duel Dordt - Emmen zou komen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verbruggen
Frimpong - Geertruida - V/Dijk - Ake - Blind
De Jong - Schouten - Reijnders
Depay - Malen
Makkelijk kwartfinale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb het niet over jou, maar over de tendens op websites. Iedereen smerig mad.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Prime Robben thuislaten, dat zeg ik nergens. Wel gewoon één van de betere spelers op die positie internationaal, dat wijzen de cijfers ook uit. Blind speelt bijna altijd als één van de cv's in het 3-5-2 systeem bij Girona.
Mooi, Frenkie banken dan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mensen die Veerman en Frenkie samen opstellen hebben het ook niet begrepen, die gaan elkaar enorm in de weg lopen.
Ik denk dat hij bedoelt dat hij ze nu ongeveer gelijkwaardig of zelfs net iets minder vindt dan de alternatieven en ze er bij houdt vanwege ervaring. En dat ze na het EK er dus allemaal uit gaan vliegen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het vooral een opvallend zinnetje van Koeman: "Met hen wil ik cyclus afmaken". Het is een EK. Geen seizoentje met FC Bal op het Dak 18 in 6e klasse recreatie...
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman > Frenkie
Kan iedereen roepen dat Frenkie zo goed kan temporiseren en blablabla, ik vind het weinig speciaals #teamGullit
Inclusief Koemanquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En dat ze na het EK er dus allemaal uit gaan vliegen.
(lol)quote:
Volgens mij wordt het hoog tijd dat de PSV-bandwagon genadeloos het ravijn indendert.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Veerman is misschien leuk tegen Polen, maar tegen betere tegenstand valt ie finaal door de mand.
Frenkie voetbalt op een iets hoger niveau en moet voldoen aan een iets hoger verwachtingspatroon.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef ISVV het volgende:
Veerman > Frenkie
Kan iedereen roepen dat Frenkie zo goed kan temporiseren en blablabla, ik vind het weinig speciaals #teamGullit
Frenkie heeft Modric een keer gedold en leuk gespeeld tegen die Fransen. Veerman heeft zich sinds Arsenal uit echt verbeterd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
(lol)
Veerman is misschien leuk tegen Polen, maar tegen betere tegenstand valt ie finaal door de mand.
Dat is zo. Maar Frenkie zou volgens veel Ajacieden wel even de nieuwe Busquets worden, qua niveau. Nou, dat redt ie echt niet hoor. Hij doet daar leuk mee, maar veel meer is het niet. Vind hem in Nederland echt overschat.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:13 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Frenkie voetbalt op een iets hoger niveau en moet voldoen aan een iets hoger verwachtingspatroon.
Ik heb hier een jaar of 3/4 geleden hele discussies gevoerd over dat Frenkie niet god zelve was en zijn beperkingen heeft en toen kreeg ik ongeveer half VBL over me heen, ik overschat hem dus bepaald niet. Hij is echter verreweg de beste om je onder druk uit te voetballen die we hebben en dat heb je met name tegen frankrijk nodig. Veerman doet het nu leuk, maar wel op het niveau eredivisie, dat is niet te vergelijken met de internationale top.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar Frenkie zou volgens veel Ajacieden wel even de nieuwe Busquets worden, qua niveau. Nou, dat redt ie echt niet hoor. Hij doet daar leuk mee, maar veel meer is het niet. Vind hem in Nederland echt overschat.
Wie neemt er vier keepers mee?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
Waarom eigenlijk 4 keepers meenemen terwijl je maar 3 wedstrijden speelt ?
Ik doelde ook niet persoonlijk op jou. Ik denk dat je met Veerman ook prima onder druk uit kan voetballen en dat je laatstgenoemde met zijn creativiteit tegen Oostenrijk en Polen heel goed kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik heb hier een jaar of 3/4 geleden hele discussies gevoerd over dat Frenkie niet god zelve was en zijn beperkingen heeft en toen kreeg ik ongeveer half VBL over me heen, ik overschat hem dus bepaald niet. Hij is echter verreweg de beste om je onder druk uit te voetballen die we hebben en dat heb je met name tegen frankrijk nodig. Veerman doet het nu leuk, maar wel op het niveau eredivisie, dat is niet te vergelijken met de internationale top.
Die wedstrijden tegen Oostenrijk en Polen worden wel interessant. Kiest ie voor Frenkie en een aanvallendere speler als Veerman, Koopmeiners of Reijnders ernaast of gebruikt ie Schouten als balansbewaker en Frenkie als meer vooruitgeschoven speler in de rol van Veerman.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:49 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik doelde ook niet persoonlijk op jou. Ik denk dat je met Veerman ook prima onder druk uit kan voetballen en dat je laatstgenoemde met zijn creativiteit tegen Oostenrijk en Polen heel goed kan gebruiken.
wat heeft henderson nou weer te maken met deze discussiequote:Op woensdag 29 mei 2024 21:17 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ga jij maar verkondigen hoe goed Henderson is. We hebben het gezien.
En dat leggen ze naast trutje Veerman.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie maakt de tongen weer los. @:oriente
Daar had ik toen met jou toch een discussie over in het Ajax-topic? Als ik de goede voor me heb neem ik jouw mening over middenvelders wat minder serieus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:54 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat heeft henderson nou weer te maken met deze discussie![]()
Zet jezelf nou niet voor lul man.
Dan doe wij dat met het tongetje van Mickie booohhquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:44 schreef RamboDirk het volgende:
Trutje Frenkie maakt de tongen weer los. @:oriente
geen idee of dat met mij was. Geen herinnering aan iig. Sommige reacties verdienen af en toe alleen een smiley.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:12 schreef ISVV het volgende:
[..]
Daar had ik toen met jou toch een discussie over in het Ajax-topic? Als ik de goede voor me heb neem ik jouw mening over middenvelders wat minder serieus.
Sowieso, users die alleen met emoticons op een post reageren...beetje zwak.
Enfin, Koeman heeft al laten blijken dat hij toch met Frenkie gaat spelen. Ik zou altijd een plekje voor Veerman inruimen, zeker tegen de wat stuggere ploegen.
Ja die Koeman is gek joh Blind Memphis De Jong Wijnaldum Bergwijn etc zijn allemaal favorietjes van hem en dat gaat ten kosten van beterequote:Op woensdag 29 mei 2024 19:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het vooral een opvallend zinnetje van Koeman: "Met hen wil ik cyclus afmaken". Het is een EK. Geen seizoentje met FC Bal op het Dak 18 in 6e klasse recreatie...
Je moet gewoon de beste voor elke positie kiezen. Daley Blind heeft bij Girona vooral centraal gespeeld terwijl Maatsen wel linksback staat. In dat opzicht kan je prima een centrale verdediger thuislaten en Maatsen meenemen.
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is gewoon Memphis zijn criminelenkliekje, want Koeman kent geen andere tactiek dan ‘alle ballen op’. GROEPSPROCES.
We komen alleen niet echt om in de (fitte) buitenspelers.quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.
Dan ben je nog lief, het is al ruim langer. Tijdens het WK 2022 was het echt schandaligquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bergwijn is toch wel een gotspe. Heeft al 1,5 jaar amper een knikker geraakt.
Voor de bank is dat toch niet zo vreemd, maar goed de eeuwige Blind discussie zal na dit EK wel voorbij zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 06:29 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Blind verkiezen boven Maatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |