SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?quote:
Finland is al bezig met voorbereidingen sinds WO2.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?
Wil je de hele Europese bevolking in bunkers stoppen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?
quote:Invallen bij medewerker FvD-Europarlementariër De Graaff in Russische inmengingszaak
https://nos.nl/artikel/25(...)ische-inmengingszaak
In een onderzoek naar Russische inmenging hebben rechercheurs invallen gedaan in kantoren van medewerkers van het Europees Parlement. Twee huizen in Brussel en Straatsburg van een medewerker van Forum voor Democratie-Europarlementariër Marcel de Graaff zijn ook doorzocht.
De invallen houden verband met de onthullingen rond het pro-Russische nieuwskanaal Voice of Europe. Eind maart maakte de Tsjechische inlichtingendienst bekend dat het medium Russische propaganda in Europa verspreidt.
Europarlementariër Marcel de Graaff was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijtquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijt
Natuurlijk niet. Ik met een heleboel vrouwen erbij is voldoende.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je de hele Europese bevolking in bunkers stoppen?
Toch nog een lichtpuntje in de duisternis.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijt
Zie je ook in de supermarkten. De Lidl in NL is inmiddels goedkoper. Zie bijv Tomaten, aardbeien, eieren (lol).quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:39 schreef ExTec het volgende:
Zoals voorspeld, iedereen is rijk maar er is niks te koop.
[ afbeelding ]
We gaan het merken volgende week.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jodiumpillen helpen bij een kernramp, niet bij een nucleaire bom op Amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij doet niet veel goed die vent maar hopelijk maakt hij dit dan weer wel waar als hij dan toch president moet worden.quote:Uitgelekt gesprek: Trump zou Moskou ‘bombarderen’ als hij president was
Straling is straling. Ook een zonnebril (tegen de flits) en als het niet te veel gevraagd is een hazmat pak.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:19 schreef byah het volgende:
[..]
Jodiumpillen helpen bij een kernramp, niet bij een nucleaire bom op Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |