SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?quote:
Finland is al bezig met voorbereidingen sinds WO2.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?
Wil je de hele Europese bevolking in bunkers stoppen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Eigenlijk ook onverantwoordelijk dat er sinds het begin van de oorlog niks in Europa wordt gedaan tegen de toenemende nucleaire dreiging. Is er ook maar 1 bunker gebouwd of gerenoveerd? En waar blijven de Jodiumpillen?
quote:Invallen bij medewerker FvD-Europarlementarir De Graaff in Russische inmengingszaak
https://nos.nl/artikel/25(...)ische-inmengingszaak
In een onderzoek naar Russische inmenging hebben rechercheurs invallen gedaan in kantoren van medewerkers van het Europees Parlement. Twee huizen in Brussel en Straatsburg van een medewerker van Forum voor Democratie-Europarlementarir Marcel de Graaff zijn ook doorzocht.
De invallen houden verband met de onthullingen rond het pro-Russische nieuwskanaal Voice of Europe. Eind maart maakte de Tsjechische inlichtingendienst bekend dat het medium Russische propaganda in Europa verspreidt.
Europarlementarir Marcel de Graaff was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijtquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijt
Natuurlijk niet. Ik met een heleboel vrouwen erbij is voldoende.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wil je de hele Europese bevolking in bunkers stoppen?
Toch nog een lichtpuntje in de duisternis.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat FvD zoals het er nu voor staat geheel uit het Europese Parlement zou verdwijnen want alle zetels kwijt
Zie je ook in de supermarkten. De Lidl in NL is inmiddels goedkoper. Zie bijv Tomaten, aardbeien, eieren (lol).quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:39 schreef ExTec het volgende:
Zoals voorspeld, iedereen is rijk maar er is niks te koop.
[ afbeelding ]
We gaan het merken volgende week.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jodiumpillen helpen bij een kernramp, niet bij een nucleaire bom op Amsterdamquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Hij doet niet veel goed die vent maar hopelijk maakt hij dit dan weer wel waar als hij dan toch president moet worden.quote:Uitgelekt gesprek: Trump zou Moskou ‘bombarderen’ als hij president was
Straling is straling. Ook een zonnebril (tegen de flits) en als het niet te veel gevraagd is een hazmat pak.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:19 schreef byah het volgende:
[..]
Jodiumpillen helpen bij een kernramp, niet bij een nucleaire bom op Amsterdam
Soldaten op brommerTs die door drones worden gebombardeerd? Uit welke MadMax film is dat?quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:28 schreef oheng het volgende:
[..]
Zie je ook in de supermarkten. De Lidl in NL is inmiddels goedkoper. Zie bijv Tomaten, aardbeien, eieren (lol).
En dat is vooral wat de armsten treft.
Ondertussen gaat rusland door met hun Zapp Brannigan aanvallen:
[ x ]
Eentje heeft zijn koplamp aan....
Dat klinkt als een potje generals (USA vs GLA)quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Soldaten op brommerTs die door drones worden gebombardeerd? Uit welke MadMax film is dat?
Neuh. Zie:quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:09 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Straling is straling. Ook een zonnebril (tegen de flits) en als het niet te veel gevraagd is een hazmat pak.
Of het valt allemaal wel mee met die dreiging (ook nadat de westerse raketten straks Rusland zullen betreden), kan ook.
Zag van de week ook al een filmpje waarin een Ruzz van zijn motorfiets werd geschoten. Zag er realistischer uit dan in menig filmquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Soldaten op brommerTs die door drones worden gebombardeerd? Uit welke MadMax film is dat?
aan amsterdam gaat niets verlorenquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:19 schreef byah het volgende:
[..]
Jodiumpillen helpen bij een kernramp, niet bij een nucleaire bom op Amsterdam
We moeten het maar gewoon ondergaan als kerels als het gebeurd.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:27 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en Putin loopt om niets te dreigen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:23 schreef Discombobulate het volgende:
Maar buitenlandse wapens op Ruslands territorium gebeurde toch al lang, tussen de regels door? Lijkt me niet dat er heel veel gaat veranderen, bovendien hebben ze berhaupt wel wat lange-afstandsspul dat echt significant verschil kan maken. Lijkt me ook niet.
Naja, dat is gewoon het diplomatieke spelletje natuurlijk. Zo gaat het al vanaf dag n.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt gelijk en Putin loopt om niets te dreigen.
russianbride.ru gaat naar de oorlog heel wat nieuwe dames opleveren, op zoek naar broodnodige mannen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:13 schreef Perrin het volgende:
Meer en meer gaan ook mannen uit Moskou de gehaktmolen in
[ x ]
Nee, er is vooral Oekraens fabrikaat gebruikt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:23 schreef Discombobulate het volgende:
Maar buitenlandse wapens op Ruslands territorium gebeurde toch al lang, tussen de regels door? Lijkt me niet dat er heel veel gaat veranderen, bovendien hebben ze berhaupt wel wat lange-afstandsspul dat echt significant verschil kan maken. Lijkt me ook niet.
Succes met het regelen van een verblijfsvergunning.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:19 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
russianbride.ru gaat naar de oorlog heel wat nieuwe dames opleveren, op zoek naar broodnodige mannen.
En dat in combinatie met systematische aanvallen op radars en AA batterijen.. CAS incomming.quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:10 schreef polderturk het volgende:
Ik had eerder gezegd dat Oekrane AWACS nodig had naast hun F16's om ze te scrambelen op het moment dat Russische vliegtuigen de lucht in gaan.
Nu krijgen ze die.
Het lijkt erop dat er een plan achter de leveringen zit.
Dit is beter dan het leveren van SAAB Grippens.
[ x ]
Tanks en artillerie dacht ik. Her is ook gewoon een pressiemiddel richting de VS. Het gaat er gewoon om dat Oekrane raketten kan gebruiken tegen doelen over de grens en dat het eens over moet zijn met dat gelul.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:27 schreef BEFEM het volgende:
Hebben die berhaupt iets geleverd? Dat is volgens mij echt het lachertje van de NAVO tegenwoordig?
Zijn ze natuurlijk wel volgens Rusland, de jure zelfs.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:19 schreef Ulx het volgende:
[..]
Of je moet de geannexeerde gebieden als Rusland zien.
Dus is die rode lijn geen reet waard, net als vrijwel alle andere.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:54 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Zijn ze natuurlijk wel volgens Rusland, de jure zelfs.
Ik denk dat ze niet heel snel aan CAS gaan doen met de schaarse middelen (luchtwapen in het algemeen) aangezien het een aardig riskante bezigheid is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:29 schreef AgLarrr het volgende:
En dat in combinatie met systematische aanvallen op radars en AA batterijen.. CAS incomming.
Geen idee, ik weet niet wat er achter de schermen met elkaar besproken is omtrent rode lijnen tussen Burns en Naryshkin. Publiek is dat natuurlijk heel wat anders. Die treinverbindingen, bijvoorbeeld, met hoogwaardigheidsbekleders laat Rusland met rust. Dat is een rode lijn. En zo zijn er wel meerdere.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dus is die rode lijn geen reet waard, net als vrijwel alle andere.
Zeker waar, daarom zeg ik ook vrijwel en niet allequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:57 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet wat er achter de schermen met elkaar besproken is omtrent rode lijnen tussen Burns en Naryshkin. Publiek is dat natuurlijk heel wat anders. Die treinverbindingen, bijvoorbeeld, met hoogwaardigheidsbekleders laat Rusland met rust. Dat is een rode lijn. En zo zijn er wel meerdere.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |