Indeedquote:
Ik vraag het juist omdat ik me irriteer aan iedereen om me heen die alweer doet alsof 'we' wel even terug naar de eredivisie gaan. Terwijl ik denk; het is nac. Die gaan het echt wel weer verkloten vroeg of laat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij en die gasten uit Breda het principe van een finale niet. Je doet alsof NAC begint met een voorsprong ofzo.
Die andere user gaf voorafgaand aan de wedstrijd Excelsior 60% om het tweeluik te winnen en NAC 40% en nu ze met 1-0 voorstaan is het iets van omgedraaid.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:21 schreef Japepk het volgende:
[..]
Indeed
[..]
Ik vraag het juist omdat ik me irriteer aan iedereen om me heen die alweer doet alsof 'we' wel even terug naar de eredivisie gaan. Terwijl ik denk; het is nac. Die gaan het echt wel weer verkloten vroeg of laat.
Kan me niet herinneren dat ze ooit een goed grasmat haddenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:24 schreef hhh38 het volgende:
NAC mag hun grasmat wel vervangen als ze promoveren, de plaggen vliegen in het rond
Van Gassel en Parrotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft best een paar leuke spelers voor een nummer 16
Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft best een paar leuke spelers voor een nummer 16
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ze ooit een goed grasmat hadden
Blessures, gezeur met een speler die niet weg mocht en als je een paar kleer verliest kun je zomaar in de problemen komen. Of men speelt voetbal dat beter werkt in warmere periodes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft speelde dan ook goed. Weet niet wat er daarna is gebeurd.
Ajax heeft ook al heel lang hybride maar toch glij je daar vaak uit of vliegen de plaggen ook eruit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar zijn nu vast betere technieken voor dan de laatste keer dat ze in de Eredivisie speelden. Veel clubs hebben een hybride grasmat volgens mij.
Reflexengenotquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een debiel ben je dan. Laat die bal in de goal gaan
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Reflex, don't do itquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Je hoeft ook niet bewust met je arm opzij te gaan. Zit nog wel verschil in.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op dat moment heb je niet de helderheid om dat te bedenken. Zoveel tijd heb je ook niet.
Dat is gewoon een reflexquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet bewust met je arm opzij te gaan. Zit nog wel verschil in.
Excelsior heeft geen supportersquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:46 schreef Zipportal het volgende:
https://x.com/excelsiorrdam
Reageert niemand op die tweets. Gewoon.
Zei deze week al ergens dat ik hem overrated vondquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:48 schreef LordVoldermort het volgende:
En die riep voor de wedstrijd dat hij een stap omhoog wou.
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisiequote:
Misschien winnen ze thuis weer met 7-1 .quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
We kunnen voorzichtig stellen dat Excelsior een probleem heeft
Door die Boekhoorn die alles betaald ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisie
Dat doet ‘ie al 20 jaarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:51 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Door die Boekhoorn die alles betaald ja.
NAC heeft nog steeds geen geld toch?
quote:
Heerenveen promoveerde ooit als nummer 16 van de eerste divisie naar de eredivisiequote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat deed NEC ook een paar jaar terug en die zijn wel een toevoeging voor de eredivisie
NAC is geen NECquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij het scheiden van de markt...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Corners nekken Excelsior
Fouten nekken NAC
Stagiair heeft niet zoveel inspiratie bij ESPN
Dan ken je Piebe-Guido niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:47 schreef Goudenkomkommer het volgende:
[..]
Excelsior heeft geen supporters
Gisteren maakte Bochum een thuis nederlaag van 0-3 met 0-3 goed.quote:
NAC moet winnen, hoe eerder geen kunstgras in de eredivisie hoe beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:34 schreef klaasweetalles het volgende:
excelsior moet winnen
geen zin in nac volgend seizoen
Gezellig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de laatste 20 minuten ook mee(Tenzij jullie dat niet leuk vinden)
Gezellig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:36 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk de laatste 20 minuten ook mee(Tenzij jullie dat niet leuk vinden)
Weinig op aan te merken op die kaarten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:39 schreef klaasweetalles het volgende:
9 man verder
wat doe je gek
fukking debiele higler
quote:
Het zou kunnen, maar je moet het ook nog even doe..quote:
Wat is er ?quote:
Foutjes maakt iedereen wel eensquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gezellig.
(Gaat alleen niet meer gescoord worden)
Als het 4-2 blijft heb je echt nog niets.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Excelsior heeft zichzelf uitgeschakeld kunnen we wel stellen.
zijn dit 2 wedstrjden danquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:42 schreef PSVCL het volgende:
NAC moet nog 2 keer scoren, anders draait excelsior dit gewoon om in rotterdam
Zonder de dekselse Leonardo hadden jullie niet van Fiorentina gewonnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
Een club met van Hooijdonk, Lührling en Leonardo wil je niet in de Eredivisie.
Die was juist nogal overdreven (wel dom).quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik denk al waar ken ik die gast van. Maar dat was van die ultradomme smerige rode kaart tegen FC Twente.
Bij playoffs om Europees willen ze een systeem waarbij je voordeel hebt als je hoger bent geëindigd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was die wedstrijd van utrecht maar 1 wedstrijd
en waarom nu 2
IK EIS EEN VERKLRING
Jullie ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zonder de dekselse Leonardo hadden jullie niet van Fiorentina gewonnen.
In je instituut loopt wellicht degene van de KNVB die de bekertjesregel heeft bedacht, vraag het hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was die wedstrijd van utrecht maar 1 wedstrijd
en waarom nu 2
IK EIS EEN VERKLRING
tong80 in VBL / Marinus Dijkhuizen is in de rust tekeer gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
het is de schuld van marinus DIJKHUIZEN
domste trainert ooit
heb je net je zetpil je in reet gestopt ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In je instituut loopt wellicht degene van de KNVB die de bekertjesregel heeft bedacht, vraag het hem.
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
debiele regel om rotterdam te naaienquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij playoffs om Europees willen ze een systeem waarbij je voordeel hebt als je hoger bent geëindigd.
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
Voor de een voelt het als nog een paar wedstrijden met veel druk, voor de ander een kans die uit de lucht valt en je maar een keer meemaakt als speler.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Tegen een gebroken Roda, een matig Emmen en een Excelsior wat vooral zichzelf saboteert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Wel dikke drama. Ik vind sowieso dat de play offs zeer oneerlijk zijn, maar als voetballiefhebber zijn het de mooiste wedstrijden. In België kwamen ze toen met de meest oneerlijke play offs, naar Amerikaans model.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht is
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.
Voetbal is een sport van opportunisme en vooral niet leren van het verleden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik vind voor alle meningen wel wat te zeggen, maar dan kies ik toch voor deze heerlijke dramawedstrijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Heb je een punt, maar vind het ook raar dat een grote voorsprong in punten na een goed seizoen ineens niet meer telt. (even los van wie het is, gun het NAC en Twente heeft volgens mij alleen maar geprofiteerd van de playoffs)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Wat is Rotterdams voor remontada?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Ik teken met je mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Krijg de tering.quote:
Heb je twee jaar geleden niet gekeken?quote:
Juist dan zeg ik, had je maar beter moeten presteren. De top 2 ontloopt de play-offs dus als je er echt tussenuit piekt promoveer je sowieso direct. Het huidige systeem is perfect imo. Niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar vind het ook raar dat een grote voorsprong in punten na een goed seizoen ineens niet meer telt. (even los van wie het is, gun het NAC en Twente heeft volgens mij alleen maar geprofiteerd van de playoffs)
Ik zeg louter verstandige dingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord. Je zegt verstandige dingen Dombo
Ah, ja om degradatie helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist dan zeg ik, had je maar beter moeten presteren. De top 2 ontloopt de play-offs dus als je er echt tussenuit piekt promoveer je sowieso direct. Het huidige systeem is perfect imo. Niks meer aan doen.
Precies, is zeker nog niet gespeeld. Wordt erg interessant van de week.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, bij 3-0 is het gewoon verlengen en penals toch? Niet ondenkbaar.
Lurch had beter die speler met geel kunnen wisselen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijve Marinus gaat hierna los op de scheids.
Nooit een trainer gezien die zoiets toegaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lurch had beter die speler met geel kunnen wisselen.
Met 10 man speelde ze NAC met vlagen nog weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder die rode kaarten had Excelsior nog prima kans gemaakt denk ik
Oh?quote:
Ja, dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie NAC dit overigens gewoon nog verneuken
NACgoden
Zou wel echt NAC zijn ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie NAC dit overigens gewoon nog verneuken
NACgoden
Dat zou wel nóg meer spektakel zijn! Schijnt dat landen in Azië de Premier League willen ruilen voor de Nederlandse nacompetitie op tv.quote:
Ja, zou wel spektakel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel nóg meer spektakel zijn! Schijnt dat landen in Azië de Premier League willen ruilen voor de Nederlandse nacompetitie op tv.
Nu RKC nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior mag wel weer een paar jaartjes naar de eerste divisie ja.
Het was beter geweest als dat het meest pijnlijke Ajax-moment was dat seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Fesbreda ook promoveert @:ggmm
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Marcoss het volgende:
Op doelsaldo de playoffs halen en daar iedereen wegblazen
Ja, gelukkig heeft hij me geblokkeerd, dus ik hoef niet te zien hoe gelukkig hij nu isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was beter geweest als dat het meest pijnlijke Ajax-moment was dat seizoen
Qua grootte van de club wel, qua bestuurlijke puinhopen dan weer nietquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
Excelsior hoort niet in de eredivisie. NAC wel.
Ze kennen het nog zo verneuken ook. 2-0 bij rust kan zo maar en dan is het bibberen.quote:
Die stopt welquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Oh is JP daar trainert. Dan vind ik het niet erg dat NAC promoveert.
En dat met een ploeg van 20 miljoen tegen een ploeg van 400 miljoen destijdsquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hij verwoorde het wel netjes. Maar dit is één van hun beste spelers.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:32 schreef PowerLoungen het volgende:
Marinus wil inderdaad niet toegeven dat die fout zat.
Play-offs zijn en blijven knotsgek dus wie weet. Hoop wel op NAC. Lekker veel Brabantse burenruzies dan volgend jaar in de ED.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ze kennen het nog zo verneuken ook. 2-0 bij rust kan zo maar en dan is het bibberen.
Zijn raardere dingen gebeurd in dit soort tweeluiken.
Dan wint Excelsior over 2 potten met 9-3 ofzo. Nu wordt het 8-8 en pingels. Noteer maar.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder die rode kaarten had Excelsior nog prima kans gemaakt denk ik
Dit zeg je over een team dat bij iedere standaardsituatie rillend op de vloer ligt?quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wint Excelsior over 2 potten met 9-3 ofzo. Nu wordt het 8-8 en pingels. Noteer maar.
Ja, daarom ook 2 tegengoals. Je weet hoe makkelijk Excelsior scoort.quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit zeg je over een team dat bij iedere standaardsituatie rillend op de vloer ligt?
Ik mis de Superboerenquote:Op woensdag 29 mei 2024 01:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In één seizoen promotie van NAC Breda, FC Groningen en Willem II zou wel something else zijn.
Jammer dat Cambuur hier niet tussen zit, maar we kunnen niet alles hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
In één seizoen promotie van NAC Breda, FC Groningen en Willem II zou wel something else zijn.
Welke ingooi en heb je daar beelden van?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bij die ingooi stond ie een meter in het veld
Met als verschil dat ze dit keer wel 'moeten', en een tegenstander in een flow treffen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daarom ook 2 tegengoals. Je weet hoe makkelijk Excelsior scoort.
74 tegengoals in de KKDquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer dat Cambuur hier niet tussen zit, maar we kunnen niet alles hebben.
Het degradatiespook kan dodelijk zijn ja.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met als verschil dat ze dit keer wel 'moeten', en een tegenstander in een flow treffen.
Maar goed, het blijft de nacompetitie. Alles wat we hier bespreken, kan zondag twintig minuten in de wedstrijd alweer nutteloos zijn.
Deze.Vanaf 4:50.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke ingooi en heb je daar beelden van?
Wat zit je dwars?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:18 schreef onlogisch het volgende:
Krijgen we straks weer dat walgelijke NAC in de eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |