Nooit een trainer gezien die zoiets toegaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lurch had beter die speler met geel kunnen wisselen.
Met 10 man speelde ze NAC met vlagen nog weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder die rode kaarten had Excelsior nog prima kans gemaakt denk ik
Oh?quote:
Ja, dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie NAC dit overigens gewoon nog verneuken
NACgoden
Zou wel echt NAC zijn ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie NAC dit overigens gewoon nog verneuken
NACgoden
Dat zou wel nóg meer spektakel zijn! Schijnt dat landen in Azië de Premier League willen ruilen voor de Nederlandse nacompetitie op tv.quote:
Ja, zou wel spektakel zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:05 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat zou wel nóg meer spektakel zijn! Schijnt dat landen in Azië de Premier League willen ruilen voor de Nederlandse nacompetitie op tv.
Nu RKC nog.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
Excelsior mag wel weer een paar jaartjes naar de eerste divisie ja.
Het was beter geweest als dat het meest pijnlijke Ajax-moment was dat seizoenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Fesbreda ook promoveert @:ggmm
Zou leuk zijnquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Marcoss het volgende:
Op doelsaldo de playoffs halen en daar iedereen wegblazen
Ja, gelukkig heeft hij me geblokkeerd, dus ik hoef niet te zien hoe gelukkig hij nu isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat Fesbreda ook promoveert @:ggmm
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het was beter geweest als dat het meest pijnlijke Ajax-moment was dat seizoen
Qua grootte van de club wel, qua bestuurlijke puinhopen dan weer nietquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zou leuk zijn
Excelsior hoort niet in de eredivisie. NAC wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |