Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.
Voetbal is een sport van opportunisme en vooral niet leren van het verleden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik vind voor alle meningen wel wat te zeggen, maar dan kies ik toch voor deze heerlijke dramawedstrijden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Heb je een punt, maar vind het ook raar dat een grote voorsprong in punten na een goed seizoen ineens niet meer telt. (even los van wie het is, gun het NAC en Twente heeft volgens mij alleen maar geprofiteerd van de playoffs)quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Erg leuk want dan speelt ruim de helft van de ploegen al voor spek en bonen na 10 speelrondes.
Levert ook een spannende competitie op.
Wat is Rotterdams voor remontada?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar NAC is er nog niet.
Kan zomaar 7-1 worden in Rotterdam.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Ik teken met je mee.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Play offs om een kampioenschap is gewoon stupide.
Play offs voor promotie/degradatie is gewoon genieten.
Krijg de tering.quote:
Heb je twee jaar geleden niet gekeken?quote:
Juist dan zeg ik, had je maar beter moeten presteren. De top 2 ontloopt de play-offs dus als je er echt tussenuit piekt promoveer je sowieso direct. Het huidige systeem is perfect imo. Niks meer aan doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Heb je een punt, maar vind het ook raar dat een grote voorsprong in punten na een goed seizoen ineens niet meer telt. (even los van wie het is, gun het NAC en Twente heeft volgens mij alleen maar geprofiteerd van de playoffs)
Ik zeg louter verstandige dingen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Akkoord. Je zegt verstandige dingen Dombo
Ah, ja om degradatie helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Juist dan zeg ik, had je maar beter moeten presteren. De top 2 ontloopt de play-offs dus als je er echt tussenuit piekt promoveer je sowieso direct. Het huidige systeem is perfect imo. Niks meer aan doen.
Precies, is zeker nog niet gespeeld. Wordt erg interessant van de week.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, bij 3-0 is het gewoon verlengen en penals toch? Niet ondenkbaar.
Lurch had beter die speler met geel kunnen wisselen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:01 schreef PowerLoungen het volgende:
Stijve Marinus gaat hierna los op de scheids.
Nooit een trainer gezien die zoiets toegaf.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lurch had beter die speler met geel kunnen wisselen.
Met 10 man speelde ze NAC met vlagen nog weg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zonder die rode kaarten had Excelsior nog prima kans gemaakt denk ik
Oh?quote:
Ja, dat kan nog steeds.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie NAC dit overigens gewoon nog verneuken
NACgoden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |