Zonder de dekselse Leonardo hadden jullie niet van Fiorentina gewonnen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:42 schreef tong80 het volgende:
Een club met van Hooijdonk, Lührling en Leonardo wil je niet in de Eredivisie.
Die was juist nogal overdreven (wel dom).quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Oh ik denk al waar ken ik die gast van. Maar dat was van die ultradomme smerige rode kaart tegen FC Twente.
Bij playoffs om Europees willen ze een systeem waarbij je voordeel hebt als je hoger bent geëindigd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was die wedstrijd van utrecht maar 1 wedstrijd
en waarom nu 2
IK EIS EEN VERKLRING
Jullie ?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zonder de dekselse Leonardo hadden jullie niet van Fiorentina gewonnen.
In je instituut loopt wellicht degene van de KNVB die de bekertjesregel heeft bedacht, vraag het hem.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef klaasweetalles het volgende:
waarom was die wedstrijd van utrecht maar 1 wedstrijd
en waarom nu 2
IK EIS EEN VERKLRING
tong80 in VBL / Marinus Dijkhuizen is in de rust tekeer gegaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:41 schreef klaasweetalles het volgende:
het is de schuld van marinus DIJKHUIZEN
domste trainert ooit
heb je net je zetpil je in reet gestopt ofzoquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In je instituut loopt wellicht degene van de KNVB die de bekertjesregel heeft bedacht, vraag het hem.
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
debiele regel om rotterdam te naaienquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Bij playoffs om Europees willen ze een systeem waarbij je voordeel hebt als je hoger bent geëindigd.
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht isquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
In België zelfs om het kampioenschap, ook leuk drama.
Neuh, gewoon afschaffen. Speel de rest van het seizoen maar beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef RipCity het volgende:
Mensen die play-offs willen afschaffen sporen sowieso niet. Is juist superleuk elk jaar weer
Voor de een voelt het als nog een paar wedstrijden met veel druk, voor de ander een kans die uit de lucht valt en je maar een keer meemaakt als speler.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Tegen een gebroken Roda, een matig Emmen en een Excelsior wat vooral zichzelf saboteert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
NEC-scenario van 2021, weinig imposante competitie en dan ineens vlammen in de play-offs
Wel dikke drama. Ik vind sowieso dat de play offs zeer oneerlijk zijn, maar als voetballiefhebber zijn het de mooiste wedstrijden. In België kwamen ze toen met de meest oneerlijke play offs, naar Amerikaans model.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:48 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nou noem je net iets op wat echt een groots gedrocht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |