Eigenlijk zou je een week verbod op deze SC moeten krijgen als je dit soort walgelijkheid post.quote:
Toen in 2022 de Hunga Tonga vulkaan uitbarstte en grote hoeveelheden water hoog in de atmosfeer blies had de NASA al verwacht dat dit merkbaar effect zou hebben op het klimaat omdat waterdamp het sterkste broeikasgas is. Australisch onderzoek bevestigt dit en verwacht dat de effecten tot 7 jaar na uitbarsting aanhouden. Het piekjaar zou dus volgend jaar of het jaar erop kunnen zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:41 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Het is gewoon al een jaar nat, natter, natst. Is het gewoon pech of is er ergens iets veranderd?
Het kan hier met gemak een maand niet regenen. We hebben dan alsnog een overschotquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is wel heel voorbarig. Vorig jaar juni heeft het in de kustregio's bijvoorbeeld amper geregend in de maand juni.
Bløf is eigenlijk wel een zware misdaad tegen de menselijkheid ja 😱quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een week verbod op deze SC moeten krijgen als je dit soort walgelijkheid post.
Bedankt!quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen in 2022 de Hunga Tonga vulkaan uitbarstte en grote hoeveelheden water hoog in de atmosfeer blies had de NASA al verwacht dat dit merkbaar effect zou hebben op het klimaat omdat waterdamp het sterkste broeikasgas is. Australisch onderzoek bevestigt dit en verwacht dat de effecten tot 7 jaar na uitbarsting aanhouden. Het piekjaar zou dus volgend jaar of het jaar erop kunnen zijn.
Er is in WKN een topic hierover
Die worden idd losgetrokken van de romp, mits de knol in kwestie sterk genoeg is.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met dat vierendelen? Komen de lichaamsdelen dan echt helemaal los van het lichaam, dat alles afscheurt? Heb het nog nooit meegemaakt hoe dat precies gaat. Anders misschien vantevoren zeilen er onder leggen of zo.
Hoeft niet, het spoelt wel weg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met dat vierendelen? Komen de lichaamsdelen dan echt helemaal los van het lichaam, dat alles afscheurt? Heb het nog nooit meegemaakt hoe dat precies gaat. Anders misschien vantevoren zeilen er onder leggen of zo.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:44 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Het kan hier met gemak een maand niet regenen. We hebben dan alsnog een overschot
We worden beflikkerd.quote:Weerapps vandaag minder betrouwbaar vanwege storing bij KNMI-weerradar
De weerradar van het KNMI in Herwijnen kampt met een storing. Als gevolg daarvan zijn de beelden op weerapps en websites, zoals die van Buienradar en Buienalarm, op dit moment niet nauwkeurig. Het kan regenen, terwijl de site of app dat niet aangeeft.
Het zou imho eerder redelijk zorgwekkend zijn als je dit wél had meegemaakt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:38 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach ieder zijn hobbiesquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:57 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zou imho eerder redelijk zorgwekkend zijn als je dit wél had meegemaakt.
Vulkaan uitbarstingen zouden verboden moeten wordenquote:Op woensdag 29 mei 2024 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Toen in 2022 de Hunga Tonga vulkaan uitbarstte en grote hoeveelheden water hoog in de atmosfeer blies had de NASA al verwacht dat dit merkbaar effect zou hebben op het klimaat omdat waterdamp het sterkste broeikasgas is. Australisch onderzoek bevestigt dit en verwacht dat de effecten tot 7 jaar na uitbarsting aanhouden. Het piekjaar zou dus volgend jaar of het jaar erop kunnen zijn.
Alle vulkanen sluiten en vervangen door kerncentrales.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Vulkaan uitbarstingen zouden verboden moeten worden
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alle vulkanen sluiten en vervangen door kerncentrales.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Alle vulkanen sluiten en vervangen door kerncentrales.
Volgens mij regent het vooral in west Europa veel.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Beatquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Matige ochtend, prima middag met beat veel zon. Dus oke dagje
Enigszins fris, veel te grijs en vaak nat. Had een willekeurige dag eind oktober kunnen zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:04 schreef Geschiedkundige het volgende:
Matige ochtend, prima middag met beat veel zon. Dus oke dagje
Ik vind het een prima dagje. Wat regen, maar veel meer zon. Ik bekijk het liever positief ipv altijd het negatieve eruit te pikken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:04 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Enigszins fris, veel te grijs en vaak nat. Had een willekeurige dag eind oktober kunnen zijn
Mooi weerquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zon, regen, zon, regen, zon, regen.
Manic Wednesday. @:dkup
Pure poëziequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mooi weer
Slecht weer
Wind
Regen
Wolken
Geen wolken
Bipolair woensdag
Dat is nou net het punt, er was weinig positiefsquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik vind het een prima dagje. Wat regen, maar veel meer zon. Ik bekijk het liever positief ipv altijd het negatieve eruit te pikken.
Die avonden zijn wel regelmatig primaquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
De dag begon met uuuuuurenlange regen.
In de middag was het een grijze treurnis.
En nu schijnt de zon![]()
quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zou hier wel wat meer over willen weten. Kan alleen het topic niet vinden. Heb ik toch wat te doen als het weer eens gaat regenen en te nat is om naar buiten te gaan.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Vanaf hier:quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:00 schreef CyberCow het volgende:
[..]
[..]
Zou hier wel wat meer over willen weten. Kan alleen het topic niet vinden. Heb ik toch wat te doen als het weer eens gaat regenen en te nat is om naar buiten te gaan.
Helpt ook wel als je een mansion hebt met 85 hectare land, genoeg plek voor 4000 zonnepanelen danquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:03 schreef Geschiedkundige het volgende:
9 uur en we hebben alweer meer stroom opgewekt dan we gaan verbruiken vandaag
Ik zit (net ten noorden van Eindhoven) met mijn weerstation op 284mm in mei en 677mm dit kalenderjaar, ofwel zo'n 80% van het langjarig gemiddelde per jaar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:19 schreef INViCTuS het volgende:
Misschien is mijn beleving soms ook wel anders, hoor. Maar ik werk dus op de Veluwe. Beekbergen/Lieren/Oosterhuizen en niet ver van Hoenderloo, zeg maar. Het was daar in de maand mei gewoon erg vaak een natte boel. Alleen de afgelopen week ving ik al 70/80 mm op. Totaal zit ergens tussen de 150 en 200
[ x ]
Het enige blauwe wat ik hier zie is de username van @dick_laurentquote:Op donderdag 30 mei 2024 09:00 schreef Geschiedkundige het volgende:
In het westen zie ik in de verte wolken aan komen. Gelukkig staat de zon strakblauw op oost
Dat zijn wel echt absurde aantallen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zit (net ten noorden van Eindhoven) met mijn weerstation op 284mm in mei en 677mm dit kalenderjaar, ofwel zo'n 80% van het langjarig gemiddelde per jaar.
Ik kijk met enige regelmaat naar omliggende stations via Weather Underground en zit aardig op een lijn met hen. Dus ik vermoed dat het erg dicht bij de echte waarden ligt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt absurde aantallen.
Ik denk dat het in deze regio niet veel anders is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt absurde aantallen.
En dan zijn we nog niet eens halverwege.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Schijtziek word ik van die pisregen
Nee, nog zo'n half jaar als oktober tm nu en ik verhuis naar Nevada.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens halverwege.
Ciao.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n half jaar als oktober tm nu en ik verhuis naar Nevada.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet weten dat je sowieso niet in Amerika wil wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef Drass het volgende:
[..]
Niet weten dat de winters daar ook niet tof zijn
Ik vind het nu ook best oké, al zou ik graag gewoon zonder jas lopen en lekker met blote benen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk (voor sommigen hier), maar ik ben wel zeer content met de temperatuur die rond 20-22 graden blijft hangen voorlopig. Ik functioneer echt een stuk minder wanneer het hier in ons kikkerlandje 24-26 of hoger wordt.
Ga dan naar de kust. Wel iets duurder, maar daar heb je ook nog gewoon dagen dat je kan sporten buiten oid.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik loop met het grijze natte weer en 20- stug in korte broek en polo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het nu ook best oké, al zou ik graag gewoon zonder jas lopen en lekker met blote benen.
Maar hier heeft het dan ook niet weken geregend.
Je hebt wel weer een mooie code geel gemist.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net terug van vakantie en vind het echt niet ok
En het is nou ook niet zo dat het daar zo warm was.
Ik heb beelden gezien dat je hier door de straten kon zwemmen, dus ik denk dat het zowaar een keer terecht wasquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:04 schreef Haags het volgende:
[..]
Je hebt wel weer een mooie code geel gemist.
Hoe vond je LA?quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net terug van vakantie en vind het echt niet ok
En het is nou ook niet zo dat het daar zo warm was.
Kutweer, dat vond ik ervan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:42 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoe vond je LA?(weet btw niet of het je eerste keer daar was)
Ze hebben daar ook veel ervaring met vierendelingenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
In Schotland hebben ze ook lekker Hollands weer gehad in mei
wat heb je dan gedaan? in "the ghetto" gehangen? beetje dealenquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kutweer, dat vond ik ervan.
Heb er niet heel veel van gezien. Was te weinig tijd voor.
Uiteraard.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:06 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan? in "the ghetto" gehangen? beetje dealen
Dit boeit echt niemandquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:48 schreef Za het volgende:
[ afbeelding ]
"Als boer zijnde, heb je straks je put nog vol met mest en waarschijnlijk ook nog minder gewas omdat je later gezaaid hebt. Dan moet je voer aankopen, maar dat is niet te koop want de buurman heeft ook niet op tijd kunnen zaaien."
https://www.rtvutrecht.nl(...)and-wel-aan-het-werk
We?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:55 schreef Za het volgende:
[..]
We gaan straks wel voedseltekorten hebben.
Ja.quote:
Ondertussen:quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtige meimaand geweest mensen.
Vanavond nog even de 4e zak weber briketten aanbreken (ongekend). Wat hoogwaardig bbq vlees van Tulip. Afsluitend vuurkorfje met marshmellows. Deerne op de knie, beugel in de hand bij ondergaand zonnetje. Fijne mensen om je heen, goede gesprekken. Zomer in mei.
Vond ik je Joel Beukers act toch veel fijner.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:42 schreef RamboDirk het volgende:
Prachtige meimaand geweest mensen.
Vanavond nog even de 4e zak weber briketten aanbreken (ongekend). Wat hoogwaardig bbq vlees van Tulip. Afsluitend vuurkorfje met marshmellows. Deerne op de knie, beugel in de hand bij ondergaand zonnetje. Fijne mensen om je heen, goede gesprekken. Zomer in mei.
Nou hier is het 50 tinten grijs (opnieuw)..quote:
Je wilde niet te heet, dan krijg je een laffe lente.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou hier is het 50 tinten grijs (opnieuw)..
Mwa, vanaf morgen wordt het rustiger, zonniger en de ideale temperatuur met 20-22 gradenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wilde niet te heet, dan krijg je een laffe lente.
Salty Brabander gespotquote:
act?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond ik je Joel Beukers act toch veel fijner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |