Dat zijn wel echt absurde aantallen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:22 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zit (net ten noorden van Eindhoven) met mijn weerstation op 284mm in mei en 677mm dit kalenderjaar, ofwel zo'n 80% van het langjarig gemiddelde per jaar.
Ik kijk met enige regelmaat naar omliggende stations via Weather Underground en zit aardig op een lijn met hen. Dus ik vermoed dat het erg dicht bij de echte waarden ligt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt absurde aantallen.
Ik denk dat het in deze regio niet veel anders is.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt absurde aantallen.
En dan zijn we nog niet eens halverwege.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:07 schreef Straatcommando. het volgende:
Schijtziek word ik van die pisregen
Nee, nog zo'n half jaar als oktober tm nu en ik verhuis naar Nevada.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan zijn we nog niet eens halverwege.
Ciao.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee, nog zo'n half jaar als oktober tm nu en ik verhuis naar Nevada.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet weten dat je sowieso niet in Amerika wil wonen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:50 schreef Drass het volgende:
[..]
Niet weten dat de winters daar ook niet tof zijn
Ik vind het nu ook best oké, al zou ik graag gewoon zonder jas lopen en lekker met blote benen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 15:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Sorry voor het vloeken in de kerk (voor sommigen hier), maar ik ben wel zeer content met de temperatuur die rond 20-22 graden blijft hangen voorlopig. Ik functioneer echt een stuk minder wanneer het hier in ons kikkerlandje 24-26 of hoger wordt.
Ga dan naar de kust. Wel iets duurder, maar daar heb je ook nog gewoon dagen dat je kan sporten buiten oid.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:19 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |