https://nos.nl/collectie/(...)er-een-drogere-startquote:Nog één kletsnatte dag in recordnat mei, daarna maakt zomer een drogere start
Nog één natte dag? Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
https://nos.nl/collectie/(...)er-een-drogere-start
Waar woon jij eigenlijk? Hier is zoooo anders deze maandquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:35 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mei is hier vooralsnog een prachtige maand (zoals voorspelt). Vannacht en vanmorgen voor het eerst weer wat langer regenbuien.
Ik hoef alleen maar in mijn schuur te kijken en ik weet genoeg. Normaal heb ik hoogstens 1 zakje weber briketten er doorheen in mei. Ik zit nu al op 3,5 zak, zegt genoeg.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Waar woon jij eigenlijk? Hier is zoooo anders deze maand
Die dingen moest ik even opzoeken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar in mijn schuur te kijken en ik weet genoeg. Normaal heb ik hoogstens 1 zakje weber briketten er doorheen in mei. Ik zit nu al op 3,5 zak, zegt genoeg.
Hallo Onlo.quote:
Alles beneden Drenthe is dus k*t betreft weer. Alles daarboven wil je niet wonen :pquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:41 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
https://nos.nl/collectie/(...)er-een-drogere-start
Zo ongeveer jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:57 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Alles beneden Drenthe is dus k*t betreft weer. Alles daarboven wil je niet wonen :p
Doorweekt. Verder prima.quote:
Hier ook doorweekt vanmorgen. Bah.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doorweekt. Verder prima.
Hoeveel dagen nog tot je gegarandeerde week zon?
Je bent pessimist. Weet jij veel wat voor weer het over 10-14 dagen is, voor hetzelfde geld wordt het wel gewoon 25 graden met zon.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Man man man, de komende 10-14 dagen in de verste verte nog geen zomerweer te bekennen.![]()
![]()
Toch blijven hopen op een omslag naar stabiel, zonnig en een week of 6 droog weer. Ok, een keer stevig terreur onweer mag wel
Na het weekend wordt het beter met droger weer, meer zon en temperaturen rond 20-22 graden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:13 schreef cherrycoke het volgende:
Frisjes, wind, miezer regen, is de herfst weer begonnen?
quote:Op zondag 21 april 2024 11:25 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Mei gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste mei sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Heerlijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na het weekend wordt het beter met droger weer, meer zon en temperaturen rond 20-22 graden.
Get the horses 🐎🐎🐎🐎quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
"Daarmee is inmiddels al vrijwel zeker dat de meimaand de natste wordt sinds de landelijke metingen startten in 1958."
[..]
[ afbeelding ]
Nee, ik bekijk kaartenquote:Op woensdag 29 mei 2024 09:06 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je bent pessimist. Weet jij veel wat voor weer het over 10-14 dagen is, voor hetzelfde geld wordt het wel gewoon 25 graden met zon.
Geen zorgen maat. Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
"Daarmee is inmiddels al vrijwel zeker dat de meimaand de natste wordt sinds de landelijke metingen startten in 1958."
[..]
[ afbeelding ]
We geloven je niet meer, Jomandaquote:Op woensdag 29 mei 2024 10:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen zorgen maat. Juni gaat een prachtige maand worden, warmste en droogste juni sinds de metingen gestart zijn. Kun je alvast noteren.
Hart v Nederlandquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog één natte dag? Vooruit dan maar.
Leuk weervrouwtjequote:Op woensdag 29 mei 2024 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hart v Nederland
Dagenlang nog regen en grijs lol
https://www.hartvannederl(...)genachtig-grijs-weer
https://nos.nl/artikel/25(...)et-op-de-kaart-lijktquote:Een van de twee weerradars van het KNMI in Nederland kampt met een storing. Als gevolg daarvan zijn de beelden op weerapps en websites zoals die van het KNMI of Weerplaza niet nauwkeurig. Het kan regenen terwijl de site of app dat niet aangeeft.
Ja al sinds 2023quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:13 schreef cherrycoke het volgende:
Frisjes, wind, miezer regen, is de herfst weer begonnen?
Dit is de nieuwe:quote:
Het is gewoon al een jaar nat, natter, natst. Is het gewoon pech of is er ergens iets veranderd?quote:
Het zou opmerkelijker zijn als dat ineens niet zo zou zijn tegenwoordig.quote:
Dat is wel heel voorbarig. Vorig jaar juni heeft het in de kustregio's bijvoorbeeld amper geregend in de maand juni.quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:05 schreef INViCTuS het volgende:
Er is sowieso een neerslag overschot. Dit jaar komt er echt geen tekort meer.
Vandaag ook een herfstig dagje. 13/14 graden, regelmatig een bui en vrijwel geen zon
quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |