Ik hoop op nulquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Ter info: in juni valt er gemiddeld 70mm regen in de Bilt.
We hebben nog zo goed als 3 maanden, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Man man man, de komende 10-14 dagen in de verste verte nog geen zomerweer te bekennen.![]()
![]()
Toch blijven hopen op een omslag naar stabiel, zonnig en een week of 6 droog weer. Ok, een keer stevig terreur onweer mag wel
Time is of the essencequote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:43 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
We hebben nog zo goed als 3 maanden, maak je niet druk.
Nauwelijks neerslagsignalen vanaf 1 juni in de laatste run.quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:11 schreef Za het volgende:
[..]
Je verwacht het niet!
Ik gok dat juni kletsnat begint.
Hmz...spannend!quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:46 schreef Elan het volgende:
Nauwelijks neerslagsignalen vanaf 1 juni in de laatste run.
Het heeft hier waar ik woon nog maar amper geregend. Vannacht voor het eerst echt goed nat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:48 schreef fetX het volgende:
He-le-maal klaar met die schijtregen. Hopelijk juni, juli, augustus en september voornamelijk droog.
Wees blij dat het vanaf het weekend waarschijnlijk 7-10 dagen droog gaat blijven.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
Man man man, de komende 10-14 dagen in de verste verte nog geen zomerweer te bekennen.![]()
![]()
Dat zal wel weer veranderen. Zo lang stabiel komt hier niet vaak voorquote:Op woensdag 29 mei 2024 07:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wees blij dat het vanaf het weekend waarschijnlijk 7-10 dagen droog gaat blijven.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:32 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
Toch blijven hopen op een omslag naar stabiel, zonnig en een week of 6 droog weer. Ok, een keer stevig terreur onweer mag wel
quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:35 schreef RamboDirk het volgende:
Mei is hier vooralsnog een prachtige maand (zoals voorspelt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |