Warm? Is er een hittegolf geweest tijdens mijn vakantie ofzo?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:35 schreef Frutsel het volgende:
Lente 2024:
recordnat...recordwarm...
https://www.nu.nl/binnenl(...)aat-die-brengen.html
Ja het was hier bloedheet, veel beter dan in LA.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Warm? Is er een hittegolf geweest tijdens mijn vakantie ofzo?
Wat vind je van de echte Joel?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vond ik je Joel Beukers act toch veel fijner.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nou hier is het 50 tinten grijs (opnieuw)..
Als je het niet te heet wilt, is vijftig tinten grijs misschien geen goed idee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 08:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je wilde niet te heet, dan krijg je een laffe lente.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En nu: Weekend.Vakantie.
Spanje here we come.
(that's what she said, hihi).
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knappe gast die Joel.
(Jammer van die graatmagere rug.)
Hier ook. Veel zon.quote:
Ik vind het vooral vermakelijk hoe hij een hoop tere zieltjes op de kast krijgt met zijn act. Althans, ik hoop dat het een act is, anders wel ernstig sneu figuur.quote:
Het 4,99 effect.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:10 schreef Evangelion het volgende:
Elke dag 18-19 graden in de tweeweken-voorspelling is ook deprimerend.
20 lijkt psychologisch gezien veel hoger
Ik zie 20-22 graden, waar zit jij?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:10 schreef Evangelion het volgende:
Elke dag 18-19 graden in de tweeweken-voorspelling is ook deprimerend.
20 lijkt psychologisch gezien veel hoger
Wat jij hier omschrijft is eigenlijk mei 2024 ten voeten uit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook. Veel zon.Prima temperatuur ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |