SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Zo, nu weer op naar volgend jaar met die grap.quote:
Rinus en Larson rijden Chevy ,dus ik vind het prima.quote:
Mooi.... hulde ende respect.quote:
Zeker! Mij hoor je dan ook niet klagen.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rinus en Larson rijden Chevy ,dus ik vind het prima.
Ja we hebben er geen meer geloof ikquote:Op zondag 26 mei 2024 23:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zo, nu weer op naar volgend jaar met die grap.
Mijn fijnste auto was een Hondaquote:
Misschien was het voor zijn monteurs ook even de Ikea handleiding van de motor goed na te lezenquote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 23:40 schreef King_Merc het volgende:
Zijn nu alle zweedse coureurs uit de race ?
Was wel erg druk daarquote:
No eraquote:Op zondag 26 mei 2024 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Gezien dergelijke reacties gok ik dat hij een Spaanstalige coureur raakte, Canapino?
[ x ]
Dit betekent vast niet 'wat kookt jouw moeder lekker' ofzo.
quote:Op zondag 26 mei 2024 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Gezien dergelijke reacties gok ik dat hij een Spaanstalige coureur raakte, Canapino?
[ x ]
Ja, hij raakte Canapepernootquote:Op zondag 26 mei 2024 23:43 schreef heywoodu het volgende:
[ x ]
1e?!quote:Op zondag 26 mei 2024 23:45 schreef ondeugend het volgende:
Larson wat plekken verloren met zijn eerste echte indycar pitsstop.
Ooit gaat hij het leren.quote:
Tijd dat hij zich eens een keer kalm houdt!quote:
Duurde bij Max ook vijf jaar voordat die eruit warenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. 3x al een domme fout.
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...quote:Op zondag 26 mei 2024 23:53 schreef Xylos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in rinus, die jongen is veel te ongeduldig. Altijd wat met hem als hij onder druk staat.
Strafje voor botsauto spelen in de pits.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik was ook even weg en kom ik terug staat hij 10 plaatsen lager. Waarom ?
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:53 schreef Xylos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in rinus, die jongen is veel te ongeduldig. Altijd wat met hem als hij onder druk staat.
Straf voor pitstop incident denk ikquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik was ook even weg en kom ik terug staat hij 10 plaatsen lager. Waarom ?
Ligt vooral aan het team.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.
Rinus heeft de snelheid, maar niet de consistentie naar mijn mening.
Hij heeft een beter team nodigquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.
Rinus heeft de snelheid, maar niet de consistentie naar mijn mening.
Of dat nou goed is voor zo'n jongenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...
quote:
En betere begeleiding denk ik.quote:
So what?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...
Ook, maar rinus maakt zelf ook vaak domme fouten hoor.quote:
Zo vaak heb ik hem die niet zien maken.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ook, maar rinus maakt zelf ook vaak domme fouten hoor.
Misschien in een goed team dat hij meer de rust kan bewaren maar toch
Ja precies, kijk naar jos.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
in het begin OK, maar nu nog steeds al wat jaren later...
Zoals?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Moet je wat vaker kijken 🤓quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik hem die niet zien maken.
Wat een onzinquote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja precies, kijk naar jos.
Die heeft ook afstand moeten nemen
Jos bemoeide zich er teveel mee. Dat doen Rinus ouders niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
Goede coach met ervaring in de sport die hem op zijn manier rust en zekerheid in zijn hoofd kan krijgen maakt al een groot verschil.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik kijk elke race. Jou heb ik hier nauwelijks gezien.quote:
Ja hoorquote:
Ik zit niet dagelijks op fokquote:Op maandag 27 mei 2024 00:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik kijk elke race. Jou heb ik hier nauwelijks gezien.
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veelquote:
Dagjesmensenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?
Bijzondere gedachte dat het niet goed is voor een coureur als z'n ouders er vaak/altijd bij zijn, er zijn zo ontzettend veel sporters waarbij de ouders/partners/etc er zo vaak mogelijk bij proberen te zijn.
Laten we even niet op de man spelenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veel
Tuurlijk heeft een topsporter alle support nodig van zijn ouders maar er komt ook een tijd van een beetje los latenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?
Bijzondere gedachte dat het niet goed is voor een coureur als z'n ouders er vaak/altijd bij zijn, er zijn zo ontzettend veel sporters waarbij de ouders/partners/etc er zo vaak mogelijk bij proberen te zijn.
Wie maakt er ruzie dan?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:04 schreef heywoodu het volgende:
Maar we gaan hier natuurlijk niet zitten ruzieën he, morgen wordt al zo kut.
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezienquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veel
Schattig.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:05 schreef Xylos het volgende:
[..]
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezien
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:04 schreef Xylos het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft een topsporter alle support nodig van zijn ouders maar er komt ook een tijd van een beetje los laten
IndyCar?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:05 schreef Xylos het volgende:
[..]
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezien
Truequote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.
True ✌🏻quote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.
Kijk ik ook regelmatig hoorquote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
IndyCar?
Want daar hadden we het over.
T-shirtquote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef Xylos het volgende:
[..]
Heb jij ook een jozef onderbroekje aan 😅
Daar heb je wel de hulp van god bij nodig jaquote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
VeekayGod gaat een Leclercje doen en niet meer stoppen.
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:10 schreef Xylos het volgende:
[..]
Daar heb je wel de hulp van god bij nodig ja
Jammer genoeg is daarvoor niet genoeg brandstof aan boord.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
Een Josef tangaslip.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef Xylos het volgende:
[..]
Heb jij ook een jozef onderbroekje aan 😅
Morgen weer een dagquote:Op maandag 27 mei 2024 00:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?
Na 101 ronden is het dan klaarquote:Op maandag 27 mei 2024 00:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?
rijd ie op hard?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon brandstof verbruik en bandenslijtage niet erkennen. Dan bestaat het ook nietquote:
Anderhalf uur.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al 2u bezig en dat moeten ze nog 2u dus😭😭
1,5 uur. En dus nog 1,5 uurquote:Op maandag 27 mei 2024 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al 2u bezig en dat moeten ze nog 2u dus😭😭
quote:Op maandag 27 mei 2024 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anderhalf uur.
En nog anderhalf normaliter
GMTAquote:
That's what she saidquote:
Een beetje geluk en een beetje carcontrol.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Omg... die heeft brede schouder met meer dan 1 engeltje
Pfff, hou eens op joh..quote:
Zweedse ouders in Londen geboren toch?quote:
Niet ongunstig inderdaadquote:Op maandag 27 mei 2024 00:24 schreef heywoodu het volgende:
Hunter-Reay voorkomt erger, caution. Prima voor Rinus.
Trustequote:Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef Wertha het volgende:
Ik ga het hier even bij laten. Misschien zo vanuit bed nog even kijken, maar da's zonder FOK!.
Tot de volgende en nog een fijne nacht.
quote:Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef Wertha het volgende:
Ik ga het hier even bij laten. Misschien zo vanuit bed nog even kijken, maar da's zonder FOK!.
Tot de volgende en nog een fijne nacht.
Die gaat zich daar nooit staande kunnen houden inderdaadquote:
Lekker backmarker spelen bij Haas.quote:
Truste dan alvastquote:Op maandag 27 mei 2024 00:34 schreef Zorro het volgende:
Ja zo gaat het nog even duren.
Ik denk dat ik zo maar een pit-stop ga maken en morgen verder kijk.
Nog heel even aankijken.
quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 00:34 schreef Zorro het volgende:
Ja zo gaat het nog even duren.
Ik denk dat ik zo maar een pit-stop ga maken en morgen verder kijk.
Nog heel even aankijken.
Ik pik de herstart nog even mee en de daaropvolgende caution en dan weer de herstart en de daaropvolgende.... nou jaquote:
Wel toch? Indy 500 telde mee voor de F1 dacht ik.quote:
Ja maar niet op de oval dude, er ligt ook nog een circuit op het middenterreinquote:Op maandag 27 mei 2024 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel. Indy 500 telde mee voor de F1
Je weet er echt niet zo heel veel van he?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:40 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja maar niet op de oval dude, er ligt ook nog een circuit op het middenterrein
In de jaren '50 telde de Indy 500 mee voor het F1 wereldkampioenschapquote:Op maandag 27 mei 2024 00:40 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dat weet ik toch knul.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:40 schreef Xylos het volgende:
[..]
Want?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet er echt niet zo heel veel van he?
Dat kloptquote:Op maandag 27 mei 2024 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch knul.
Maar meen dat de Indy500 ooit wel meetelde voor de F1
Dank u!quote:Op maandag 27 mei 2024 00:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
In de jaren '50 telde de Indy 500 mee voor het F1 wereldkampioenschap
Omdat je onzin praatquote:
Want vroeger was de indy500 onderdeel van het F1 WKquote:
Tsja, JIJ wilde me terechtwijzenquote:
Fijn dat je er nog bij bentquote:Op maandag 27 mei 2024 00:44 schreef Zorro het volgende:
Ik krijg mezelf vooralsnog niet zover om naar bed te gaan
Jazeker, vandaar ook van die voor ons grotendeels onbekende Amerikanen in dit soort lijstjesquote:Op maandag 27 mei 2024 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat weet ik toch knul.
Maar meen dat de Indy500 ooit wel meetelde voor de F1
Hier hetzelfde, alhoewel ik maar iets van 2 uur geslapen heb vannacht, dus ik zit wel redelijk in te storten.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:44 schreef Zorro het volgende:
Zwak, heel zwak..quote:Op maandag 27 mei 2024 00:45 schreef Xylos het volgende:
[..]
Sorry ik ben geen bejaarde dus de jaren 50 kan me geen reet schelen
Nee, veel ouder dan 12 gaf ik je ook niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:45 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet iets zeggen waarover je niets weet.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:45 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, maar ik ben blij dat ik eindelijk een leuke race vandaag zit te kijken en ik vind het flauw om 'm een uurtje voor het eind af te zetten.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:44 schreef Zorro het volgende:
Lekker belangrijk, ik herinner me weer waarom ik fok heb verlaten. Altijd dat op de man spelen. Echt heel triestquote:
Ja dat is het eigenlijk precies.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, maar ik ben blij dat ik eindelijk een leuke race vandaag zit te kijken en ik vind het flauw om 'm een uurtje voor het eind af te zetten.
Gaat, jij probeerde mij af te zeikenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:48 schreef Xylos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik herinner me weer waarom ik fok heb verlaten. Altijd dat op de man spelen. Echt heel triest
quote:Op maandag 27 mei 2024 00:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja dat is het eigenlijk precies.
En wat zit ik ook te zeuren.
Ik ben zo gewend om 7 uur te beginnen, maar het is gewoon thuiswerkdag dus als ik om half 9 begin kan het ook prima.
Gedoe om niks.
De mijne (van Rinus) was ook uitgevallen. Opnieuw aangezet.quote:
Dank voor de tipquote:Op maandag 27 mei 2024 00:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De mijne (van Rinus) was ook uitgevallen. Opnieuw aangezet.
Daar mag iedereen onderling wel lekker mee kappen nu ja, negeer elkaar maar gewoon en kijk lekker de race.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:48 schreef Xylos het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik herinner me weer waarom ik fok heb verlaten. Altijd dat op de man spelen. Echt heel triest
Dat krijg je met dat betweterige gedoe waar niets van klopt.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:48 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja, hallo. Wie begint er nou?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar mag iedereen onderling wel lekker mee kappen nu ja, negeer elkaar maar gewoon en kijk lekker de race.
Ja. Tenzij er NU afgevlagd wordtquote:
Nu wel, jaquote:Op maandag 27 mei 2024 00:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik mis even iets: Van Kalmthout zit vóór onder meer McLaughlin en ze zijn allemaal 'net' gestopt, dan ligt hij nu toch hartstikke goed?
Gewoon niet snel genoeg, hij opende het pitstopbal in zijn eentje en dat pakte niet zo lekker uitquote:Op maandag 27 mei 2024 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb ff gemist wat er met Newgarden is gebeurd..
Als eerste gepit van de reeksquote:Op maandag 27 mei 2024 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zitten niet op de goede strategiequote:Op maandag 27 mei 2024 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
EDIT En Scotty
Dat weet ik. Scotty niet. Toch ineens beide "ver" achterquote:
Idd. Zat me ook al te verbazen.quote:Op maandag 27 mei 2024 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Wel reteknap dat ze bij Rinus nu de hele boel weer glad hebben gestreken en hij gewoon voorin rijdt en geen enkel nadeel meer heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |