Zo vaak heb ik hem die niet zien maken.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ook, maar rinus maakt zelf ook vaak domme fouten hoor.
Misschien in een goed team dat hij meer de rust kan bewaren maar toch
Ja precies, kijk naar jos.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
in het begin OK, maar nu nog steeds al wat jaren later...
Zoals?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Moet je wat vaker kijken 🤓quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zo vaak heb ik hem die niet zien maken.
Wat een onzinquote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ja precies, kijk naar jos.
Die heeft ook afstand moeten nemen
Jos bemoeide zich er teveel mee. Dat doen Rinus ouders niet.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
Goede coach met ervaring in de sport die hem op zijn manier rust en zekerheid in zijn hoofd kan krijgen maakt al een groot verschil.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:59 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik kijk elke race. Jou heb ik hier nauwelijks gezien.quote:
Ja hoorquote:
Ik zit niet dagelijks op fokquote:Op maandag 27 mei 2024 00:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik kijk elke race. Jou heb ik hier nauwelijks gezien.
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:00 schreef Xylos het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veelquote:
Dagjesmensenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?
Bijzondere gedachte dat het niet goed is voor een coureur als z'n ouders er vaak/altijd bij zijn, er zijn zo ontzettend veel sporters waarbij de ouders/partners/etc er zo vaak mogelijk bij proberen te zijn.
Laten we even niet op de man spelenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veel
Tuurlijk heeft een topsporter alle support nodig van zijn ouders maar er komt ook een tijd van een beetje los latenquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat verschilt toch echt totaal per persoon?
Bijzondere gedachte dat het niet goed is voor een coureur als z'n ouders er vaak/altijd bij zijn, er zijn zo ontzettend veel sporters waarbij de ouders/partners/etc er zo vaak mogelijk bij proberen te zijn.
Wie maakt er ruzie dan?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:04 schreef heywoodu het volgende:
Maar we gaan hier natuurlijk niet zitten ruzieën he, morgen wordt al zo kut.
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezienquote:Op maandag 27 mei 2024 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En de rest volg je blijkbaar ook niet veel
Schattig.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:05 schreef Xylos het volgende:
[..]
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezien
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:04 schreef Xylos het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft een topsporter alle support nodig van zijn ouders maar er komt ook een tijd van een beetje los laten
IndyCar?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:05 schreef Xylos het volgende:
[..]
Jawel hoor ik heb vandaag 9 races gezien
Truequote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.
True ✌🏻quote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat ligt echt volledig aan de situatie, persoon, manier waarop de ouders er bij betrokken zijn, etc.
Kijk ik ook regelmatig hoorquote:Op maandag 27 mei 2024 00:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
IndyCar?
Want daar hadden we het over.
T-shirtquote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef Xylos het volgende:
[..]
Heb jij ook een jozef onderbroekje aan 😅
Daar heb je wel de hulp van god bij nodig jaquote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
VeekayGod gaat een Leclercje doen en niet meer stoppen.
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:10 schreef Xylos het volgende:
[..]
Daar heb je wel de hulp van god bij nodig ja
Jammer genoeg is daarvoor niet genoeg brandstof aan boord.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
Een Josef tangaslip.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef Xylos het volgende:
[..]
Heb jij ook een jozef onderbroekje aan 😅
Morgen weer een dagquote:Op maandag 27 mei 2024 00:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?
Na 101 ronden is het dan klaarquote:Op maandag 27 mei 2024 00:11 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Als het nu gaat regenen voor de rest van de dag, wat dan?
rijd ie op hard?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:09 schreef -XOR- het volgende:
Gewoon brandstof verbruik en bandenslijtage niet erkennen. Dan bestaat het ook nietquote:
Anderhalf uur.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al 2u bezig en dat moeten ze nog 2u dus😭😭
1,5 uur. En dus nog 1,5 uurquote:Op maandag 27 mei 2024 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Al 2u bezig en dat moeten ze nog 2u dus😭😭
quote:Op maandag 27 mei 2024 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Anderhalf uur.
En nog anderhalf normaliter
GMTAquote:
That's what she saidquote:
Een beetje geluk en een beetje carcontrol.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:20 schreef ondeugend het volgende:
Omg... die heeft brede schouder met meer dan 1 engeltje
Pfff, hou eens op joh..quote:
Zweedse ouders in Londen geboren toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |