quote:Op zondag 26 mei 2024 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Gezien dergelijke reacties gok ik dat hij een Spaanstalige coureur raakte, Canapino?
[ x ]
Dit betekent vast niet 'wat kookt jouw moeder lekker' ofzo.
Ja, hij raakte Canapepernootquote:Op zondag 26 mei 2024 23:43 schreef heywoodu het volgende:
Gezien dergelijke reacties gok ik dat hij een Spaanstalige coureur raakte, Canapino?
[ x ]
Dit betekent vast niet 'wat kookt jouw moeder lekker' ofzo.
1e?!quote:Op zondag 26 mei 2024 23:45 schreef ondeugend het volgende:
Larson wat plekken verloren met zijn eerste echte indycar pitsstop.
Ooit gaat hij het leren.quote:
Tijd dat hij zich eens een keer kalm houdt!quote:
Duurde bij Max ook vijf jaar voordat die eruit warenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou er niet op rekenen. 3x al een domme fout.
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...quote:Op zondag 26 mei 2024 23:53 schreef Xylos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in rinus, die jongen is veel te ongeduldig. Altijd wat met hem als hij onder druk staat.
Strafje voor botsauto spelen in de pits.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik was ook even weg en kom ik terug staat hij 10 plaatsen lager. Waarom ?
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:53 schreef Xylos het volgende:
Ik heb geen vertrouwen meer in rinus, die jongen is veel te ongeduldig. Altijd wat met hem als hij onder druk staat.
Straf voor pitstop incident denk ikquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef quo_ het volgende:
[..]
Ik was ook even weg en kom ik terug staat hij 10 plaatsen lager. Waarom ?
Ligt vooral aan het team.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.
Rinus heeft de snelheid, maar niet de consistentie naar mijn mening.
Hij heeft een beter team nodigquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij is duidelijk goed genoeg om in het Indy circuit te zitten, maar ik heb ook mijn vragen bij hem waardoor hij nog altijd een enkele race winnaar is terwijl er Palou al 2 voudig kampioen is en ze in hetzelfde jaar de serie in gekomen zijn.
Rinus heeft de snelheid, maar niet de consistentie naar mijn mening.
Of dat nou goed is voor zo'n jongenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...
quote:
En betere begeleiding denk ik.quote:
So what?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Altijd nog zn papa en mama die er altijd bij zijn ...
Ook, maar rinus maakt zelf ook vaak domme fouten hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |