quote:Op zondag 26 mei 2024 11:28 schreef heywoodu het volgende: Goddomme, Nigel is er niet en dan gaan ze nog doen alsof 'staatsgevaarlijk' 'levensgevaarlijk' betekent
![]()
Nieuwe remote van ziggo heeft die optie niet eens meerquote:Op zondag 26 mei 2024 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zet m’n Ziggo steeds op ‘internationaal’ maar de laatste tijd houdt-ie hem desondanks op Nederlands,. Vinkje staat leuk bij ‘internationaal’ maar het mag niet meer baten,
.
Zachte achterband toch niet de juiste keuze geweest, denk ik.quote:
Zou kunnen ja, verschil was wel miniemquote:Op zondag 26 mei 2024 11:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zachte achterband toch niet de juiste keuze geweest, denk ik.
Beetje boel net niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:29 schreef Xylos het volgende:
[..]
Leuke gozer maar is toch al jaren net niet hč
Klikken op de ... en dan audio selecteren, maar hier werkt dat inderdaad niet. Was vroeger bij de F1 ook al zo.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:36 schreef Xylos het volgende:
[..]
Nieuwe remote van ziggo heeft die optie niet eens meer
Ik blijf erbij dat hij het eens zou moeten proberen in de World Supersport als dat lukt, of anders in Groot-Brittanniė. Lekker twee races per raceweekeinde knallen in het Brits Supersport-kampioenschap ofzo, niks mis mee en ik denk dat hij na wat gewenning best aardig mee zou kunnen daar.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje boel net niet.
Hoe kan hij nog in het kampioenschap rijden? Serieus? Rabat in MotoGP bracht volgens mij ziekveel geld mee, maar dat geldt voor Bo niet.
Owwja, gevondenquote:Op zondag 26 mei 2024 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klikken op de ... en dan audio selecteren, maar hier werkt dat inderdaad niet. Was vroeger bij de F1 ook al zo.
Volgens mij door zijn Indonesische roots.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje boel net niet.
Hoe kan hij nog in het kampioenschap rijden? Serieus? Rabat in MotoGP bracht volgens mij ziekveel geld mee, maar dat geldt voor Bo niet.
Ik denk dat SSP wel een optie zou kunnen zijn maar ik denk dat hij zich daar te goed voor voelt. Tja, leuk is anders maar je merkt het zelf toch ook wel?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat hij het eens zou moeten proberen in de World Supersport als dat lukt, of anders in Groot-Brittanniė. Lekker twee races per raceweekeinde knallen in het Brits Supersport-kampioenschap ofzo, niks mis mee en ik denk dat hij na wat gewenning best aardig mee zou kunnen daar.
Wat met zijn Indonesische roots?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij door zijn Indonesische roots.
Dat hij nog steeds voor een Indonesisch team in de moto2 rijdt.quote:
Ja lijkt me ook, en je wil op een gegeven moment toch ook ergens competitief zijn? Liever in een Brits kampioenschap mee vechten in de top-6 ofzo dan altijd in het achterveld banjeren in een 'beter' kampioenschap.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat SSP wel een optie zou kunnen zijn maar ik denk dat hij zich daar te goed voor voelt. Tja, leuk is anders maar je merkt het zelf toch ook wel?
Had hij maar wat Indonesische felheid geėrfd.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hij nog steeds voor een Indonesisch team in de moto2 rijdt.
Prestigedingetje. Ik denk oprecht dat hij zich er te goed voor voelt. Het zou me niet eens verbazen als hij liever stopt dan in iets als de SSP gaat rijden (al zal het vast niet zover komen).quote:Op zondag 26 mei 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook, en je wil op een gegeven moment toch ook ergens competitief zijn? Liever in een Brits kampioenschap mee vechten in de top-6 ofzo dan altijd in het achterveld banjeren in een 'beter' kampioenschap.
Vraag dat letterlijke maar aan Jeffrey Dahmer.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe de hell zit je ‘letterlijk en figuurlijk’ in een sandwich?
quote:Op zondag 26 mei 2024 12:32 schreef Wertha het volgende:
[..]
Vraag dat letterlijke maar aan Jeffrey Dahmer.
Taalkundig kan dit niet inderdaad.
Vooral erg cringe, dom, boers en ranzig.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:57 schreef Xylos het volgende:
Wat zijn die verslaggevers van het motorracen toch een hysterische mannetjes zeg
Ik luister liever naar de co commentatoren, die praten tenminste gewoon rustig.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vooral erg cringe, dom, boers en ranzig.
Straks Weeink voor de MotoGP: tenminste professioneler, intelligenter en niet zo ranzig. Hij is echter wel de definitie van hysterisch en zorgt voor tachtig hartaanvallen per race. Zelfs bij races waar precies niets gebeurt.
Maar die hebben het dan wel weer de hele tijd over kontjes, vieze onderbroeken, staatsgevaarlijk, harde knoeperts, over en sluiten, etc.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:17 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik luister liever naar de co commentatoren, die praten tenminste gewoon rustig.
Weeink heeft zeker kennis maar dat opgefokte is echt tenenkrommend. 🤓
Kom op, Fernandez,quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 14:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Frank ‘hartaanval’ Weeink schrikt alweer als hij denkt dat er iemand in de grindbak ligt terwijl er echt nergens ook maar ķets is gebeurd dat daar naar wijst.
Fabio,quote:Op zondag 26 mei 2024 14:33 schreef Xylos het volgende:
[..]
Kom op Fabio.
Ik moedig pecco alleen maar aan vanwege het kampioenschap
Ik ben al jaren op zoek naar een nieuwe favoriet sinds Rossi is gestopt.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Fabio,. Een van mijn favoriete rijders. Wat betreft het kampioenschap is een Pecco win wel leuk, ja. Maar ik vind hem zoooooo saai. Martin ook, overigens,
. Dus altijd jammer voor mij als een van de twee voorop rijdt. Beetje lastig aan te ontkomen, though.
Helaas heeft MotoGP bij alle rijders hun unieke persoonlijkheid er zowat uitgeramd. Jammer.quote:Op zondag 26 mei 2024 14:39 schreef Xylos het volgende:
[..]
Ik ben al jaren op zoek naar een nieuwe favoriet sinds Rossi is gestopt.![]()
Nog niet echt gevonden dus ik sta er redelijk neutraal in. Zolang Marquez maar niet wint
MM weer naar P3 en dansen voor het publiekquote:Op zondag 26 mei 2024 15:26 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
als jullie toch nog iets positiefs over MM willen horen
MM > Veijer
Geen idee. Denk vooral te overmoedig op de banden. Leerprocesje.quote:
Mooiquote:Op zondag 2 juni 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu staat er: grid positions based on lap 3
Goede edit.quote:
🤞quote:Op zondag 2 juni 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
Zurutuza 'trauma to his back', hopelijk niet al te ernstig. Het feit dat ze nu een checkup doen klinkt misschien lichtjes positief.
Eerst de Moto2 nogquote:Op zondag 2 juni 2024 12:07 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
vooruit dan maar, vandaag ben ik voor MM
Zeer akkoordquote:
Zei hier thuis: "Mir heeft ook wel eens verder naar voren gereden". 10 sec later crashte hij..quote:
Saai deze.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:21 schreef heywoodu het volgende:
De race mag langzamerhand wel gaan ontbranden.
Jep, en zowaar MotoGP onderaan het lijstje, want Moto2 was ook wel vermakelijk dit keerquote:Op zondag 2 juni 2024 14:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Moto3 was het leukst vandaag tot nu toe
Laatste ronde was leukquote:
Over wie gaat dit ? Een muzikant die motor rijdt ? Marshal is trouwens een gitaarmerk.quote:Op zondag 2 juni 2024 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoppa, marshall omgekegeld
En de gitaar is mee op de motor![]()
*versterkerquote:Op zondag 2 juni 2024 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over wie gaat dit ? Een muzikant die motor rijdt ? Marshal is trouwens een gitaarmerk.
Peccoquote:Op zondag 2 juni 2024 15:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Over wie gaat dit ? Een muzikant die motor rijdt ? Marshal is trouwens een gitaarmerk.
En andersom ?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pecco
Overigens stikt het op de wereld van muzikanten die motor rijden![]()
Motorrijders die musiceren? Ook genoeg. Professionele motorrijders die musiceren allicht wat minderquote:
Ken wel een paar bekende voetballers die gitaar spelen. Tahamata, Lalas, van der Doelen. Harry Saksioni bracht het niet verder dan Jong-Ajax. Maar dit jaar weer wel gekozen tot beste akoestische gitarist van Nederland.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Motorrijders die musiceren? Ook genoeg. Professionele motorrijders die musiceren allicht wat minder
Tofquote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken wel een paar bekende voetballers die gitaar spelen. Tahamata, Lalas, van der Doelen. Harry Saksioni bracht het niet verder dan Jong-Ajax. Maar dit jaar weer wel gekozen tot beste akoestische gitarist van Nederland.
https://www.racesport.nl/(...)is-aan-marc-marquez/quote:Op maandag 3 juni 2024 01:41 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Jorge Martin wordt volgend seizoen teamgenoot van Pecco
if you don't know, now you know
Godsamme, wat is deze site toch altijd ruk met taal,quote:Op maandag 3 juni 2024 05:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.racesport.nl/(...)is-aan-marc-marquez/
Het is de tekstuele versie van de Moto3- en Moto2-commentatoren. Echt té erg vaak inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2024 08:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Godsamme, wat is deze site toch altijd ruk met taal, . Vreselijk. Amateuristische stukjes van ze altijd.
MM wil ook teamgenoot van Pecco worden, dat is duidelijk, maar het gros van de MotoGp rijders willen dat Martin het wordt, omdat hij het 'verdiend' zou hebben, dacht ik laatst ergens gezien te hebben.quote:Op maandag 3 juni 2024 05:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.racesport.nl/(...)is-aan-marc-marquez/
Coureurs hebben niks te zeggen over wie er in een ander team komt.quote:Op maandag 3 juni 2024 11:50 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
MM wil ook teamgenoot van Pecco worden, dat is duidelijk, maar het gros van de MotoGp rijders willen dat Martin het wordt, omdat hij het 'verdiend' zou hebben, dacht ik laatst ergens gezien te hebben.
Soms zie ik teams met drie motoren(coureurs), is dat geen optie?
Precies daarom vond ik dat zostraks geplaatste artikel ook zo’n clickbait. Alsof Ducati Marquez laat beslissen,quote:Op maandag 3 juni 2024 13:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Coureurs hebben niks te zeggen over wie er in een ander team komt.
Verbaast me niet. Is imo ook de logische keuze. Hoe Martin hiermee omgaat, ben ik wel benieuwd naar. Levert toch stress op maar misschien nog wel meer het gevoel dat Ducati hem ondankbaar is, of zich respectloos opstelt.quote:Op maandag 3 juni 2024 16:22 schreef Starflyer het volgende:
Ducati is blijkbaar toch gezwicht voor Marquez
Ze waren blijkbaar bsng dat hij zou vertrekken naar een andere fabrikant.
https://nl.motorsport.com(...)n-vertrekt/10619155/
Die voelde ‘m vast ook wel aankomen. Ben benieuwd hoe lang hij en Aprilia bezig zijn geweest met onderhandelen.quote:
quote:Jorge Martin is to join the factory Aprilia team. Through the unconventional means of a post on Instagram, Aprilia Racing CEO Romano Albesiano introduced the Pramac Ducati rider as the replacement for the retiring Aleix Espargaro. They later followed it up with an official statement saying that they had signed Martin on a "multi-year" deal.
The news ended a weekend of fevered speculation about the future pairing in the factory Ducati team. On Thursday, it looked like Martin had been given the factory Ducati seat, and Marc Marquez had been offered a GP25 in the Pramac Ducati team. But Marquez publicly rejected the idea of a move to Pramac, saying that it made no sense to move from one satellite team to another.
That appears to have completely upended Ducati's plans. According to a report on Motorsport.com, (in English on Autosport), and a report by Spanish daily AS.com, Ducati had offered Jorge Martin a contract in the factory Lenovo team, subject to the condition that Marc Marquez did not manage to win the 2023 MotoGP title. According to AS.com, Marc Marquez turned that offer down, telling Ducati that if he was not in the factory team, he had offers to go to other factory teams.
That appears to have forced Ducati's hand. It appears that Ducati have now offered Marquez the second seat in the factory team, alongside Pecco Bagnaia. That was enough for Jorge Martin to draw his own conclusions and decide to sign for Aprilia.
Nou ja, speculatie misschien wel. Maar die tweet van FQ20 van nog geen half jaar geleden geeft wel heel veel voer daar voor...quote:Op maandag 3 juni 2024 18:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Mensen zijn uiteraard gaan gokken en er komen steeds twee namen voorbij: Morbidelli of Quatararo.
Pure speculatie van mensen hoor, geen geruchten oid.
Nou ja, een pride vlag meenemen hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je niet hetero bent. Het kan zo zijn dat je wat meer zichtbaarheid wil geven in zo’n sport.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:07 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nou ja, speculatie misschien wel. Maar die tweet van FQ20 van nog geen half jaar geleden geeft wel heel veel voer daar voor...
[ afbeelding ]
En ieder natuurlijk doet wat hij of zij wilt. wgaf denk ik dan maar...
Wat een bijzondere keuze. Hopen dat Martin volgend jaar mooi wraak neemt (want wat moet je in vredesnaam nog meer doen dan 2e worden in het WK vorig jaar en voorlopig 1e staan in het WK dit jaar?!) en op de Aprilia voor de titel gaat, dat zou nog eens geweldig zijn.quote:
Hehe, Patterson baas.quote:Op maandag 3 juni 2024 18:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[ x ]
Ben benieuwd wie dit was,.
Patterson geeft aan dat hij de naam niet deelt omdat hij geen rijder haat toewenst, gezien de comments onder post alleen al.
Hahaha ja klopt, ik had het ook gezien,quote:
Ik moest gisteren ook lachen om Emmett:quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:45 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik moest gister ook lachen om Emmett:
[ x ]
Die zag ik inderdaad niet zo snel aankomen. Maar ja, z’n maatje Aleix is er volgend jaar ook niet meer. Misschien gaf dat wel een zetje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 22:01 schreef THEFXR het volgende:
KTM verrast en trekt naast Bastianini ook Vińales aan voor 2025
.
https://nl.motorsport.com(...)otogp-2025/10622853/
Beter, dat is iig 2 Ducati's minder..quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:27 schreef THEFXR het volgende:
De wegen van Ducati en Pramac Racing scheiden aan het einde van 2024. Motorsport.com heeft vernomen dat dit weekend wordt aangekondigd dat het team volgend jaar met Yamaha's racet.
https://nl.motorsport.com(...)aar-ducati/10627955/
32 kilometer,quote:Op zondag 30 juni 2024 01:34 schreef Vlinder het volgende:
Wie wonen er het dichtste bij?
Ik naar TT Assen is 24 minuten rijden.
Het is 59 km verderop
quote:
Hemelsbreed 3, km vanaf het circuit.quote:Op zondag 30 juni 2024 01:34 schreef Vlinder het volgende:
Wie wonen er het dichtste bij?
Ik naar TT Assen is 24 minuten rijden.
Het is 59 km verderop
Jijzelf incluisquote:
Ook na dit jaar staat een MotoGP-weekeinde nog op mijn lijstje met dingen die ik ooit nog eens wil doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:55 schreef ChipsZak. het volgende:
De grote vraag is vooral: wie is er vandaag,?
Ik denk dat je eerst moet zien in de Moto3 terecht te komen hoor.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook na dit jaar staat een MotoGP-weekeinde nog op mijn lijstje met dingen die ik ooit nog eens wil doen.
Bedankt, gauw naar de nos.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:23 schreef Zorro het volgende:
Ik dacht al, wat komt het toch doods over allemaal.
Tot ik erachter kwam dat ik dit altijd op Ziggo kijk en nu op NOS.
Die man kan de spannendste wedstrijd nog slaapverwekkend maken zeg
Gauw naar Ziggo gegaan.
Lijkt er vooralsnog niet opquote:
Hij stopt hem steeds weer terug natuurlijk.quote:
Jij zegt het als grap, maar deze sjappies van commentatoren zie ik er nog wel voor aan om dat echt te denkenquote:
80% van die mensen daar weet over twee uur al niet meer wie of wat Ortola of Veijer of Moto3 of überhaupt Assen is joh, veel te dronken.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:39 schreef Xylos het volgende:
Zou die ortola nog wel van het circuit afkomen?
Haha, goed punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
80% van die mensen daar weet over twee uur al niet meer wie of wat Ortola of Veijer of Moto3 of überhaupt Assen is joh, veel te dronken.
Lijkt me sterk dat de Koningsklasse van je sport je niets doet.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Van Gameren komt Veijer tegen op de grid voor de MotoGP: "Collin, mooi om er zo toch ook even van te genieten he?"
"Ja, normaal zou ik er niet naartoe komen, want het doet me niet zoveel, maar ik heb nu een vriend bij me dus we lopen even rond."
Collin geeft geen fuck
Ieder klein dorp had vroeger een burgemeester.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:53 schreef Zipportal het volgende:
Assen heeft geen burgemeester nodig. Klein dorpje.
Klonk een beetje alsof haar stem een beetje op hol was geslagen. Maar goed, verder prima hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |