Jij zegt het als grap, maar deze sjappies van commentatoren zie ik er nog wel voor aan om dat echt te denkenquote:
80% van die mensen daar weet over twee uur al niet meer wie of wat Ortola of Veijer of Moto3 of überhaupt Assen is joh, veel te dronken.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:39 schreef Xylos het volgende:
Zou die ortola nog wel van het circuit afkomen?
Haha, goed punt.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
80% van die mensen daar weet over twee uur al niet meer wie of wat Ortola of Veijer of Moto3 of überhaupt Assen is joh, veel te dronken.
Lijkt me sterk dat de Koningsklasse van je sport je niets doet.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:49 schreef heywoodu het volgende:
Van Gameren komt Veijer tegen op de grid voor de MotoGP: "Collin, mooi om er zo toch ook even van te genieten he?"
"Ja, normaal zou ik er niet naartoe komen, want het doet me niet zoveel, maar ik heb nu een vriend bij me dus we lopen even rond."
Collin geeft geen fuck
Ieder klein dorp had vroeger een burgemeester.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:53 schreef Zipportal het volgende:
Assen heeft geen burgemeester nodig. Klein dorpje.
Klonk een beetje alsof haar stem een beetje op hol was geslagen. Maar goed, verder prima hoor.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |