Gammaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar komt dat (hout voor het) parket/laminaat vandaan?
Ietwat ongeloofwaardig maar uw geweten is in deze totaal schoon en zuiverrrrrrquote:
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?quote:
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:32 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik lees daar vooral veel complimenten voor de dames. Toch hele andere reacties dan bijv op X.
De stagiair draait overuren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol mee
Streisand effect incomingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol mee
Het lijkt op wel meer nummers: Right Here Waiting, Forever Young... maar het is inderdaad een ouderwetse happy hardcore-knaller.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?
Dan creëer je een onveilige werksituatie voor de deelnemersquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan dat verantwoorden door het feit dat er kennelijk wél regels en zero tolerance zijn in hun Grote Boek Der Gedrag voor deelnemers, maar niet voor medewerkers en delegaties.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Zure rechtse boomers in de reacties.
Ik snap eerlijk gezegd echt die reacties onder dat bericht niet. Los van of je zijn muziek waardeert of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Haha nice.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Even gereageerd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
500 replies en allemaal over Joost of hoe kut de EBU isquote:
Veel Twitteraars in Nederland zijn domrechts. Daar leeft een sterk anti-Joost sentiment, want liedje over Europa. Zo simpel is het, zo dom is het, en meer moeten we er ook niet van maken want deze mensen zijn gestoord.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd echt die reacties onder dat bericht niet. Los van of je zijn muziek waardeert of niet natuurlijk.
Pfffffquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Veel Twitteraars in Nederland zijn domrechts. Daar leeft een sterk anti-Joost sentiment, want liedje over Europa. Zo simpel is het, zo dom is het, en meer moeten we er ook niet van maken want deze mensen zijn gestoord.
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat ze contact hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?
En ze hebben waarschijnlijk gelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
12:00 op zaterdag is wel een ruk spot natuurlijkZe zullen wel denken dat ze zo het terrein vroeg vol hebben..
Dat, en het is maar Internet ;-)quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Veel Twitteraars in Nederland zijn domrechts. Daar leeft een sterk anti-Joost sentiment, want liedje over Europa. Zo simpel is het, zo dom is het, en meer moeten we er ook niet van maken want deze mensen zijn gestoord.
Ik las anti-joodsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar blijkt anders weinig van, tenminste als het om de humor van Joost gaat. Zijn nieuwe volgers en likes komen werkelijk overal vandaan (opvallend veel uit Rusland ook).quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik las anti-joods![]()
Mensen zijn snel met niet onderbouwde meningen.
Ik denk trouwens nogsteeds dat er een verschil is in humor binnen Europa wij zijn ontregeling gewend wij hebben al sinds de jaren 60 de VPRO in ons bestel maar ik kan me voorstellen dat veel ontregelende humor erg ongepast voelt in andere landen. Zelfs als het met een lach op het gezicht gepresenteerd wordt.
Eensquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik las anti-joods![]()
Mensen zijn snel met niet onderbouwde meningen.
Ik denk trouwens nogsteeds dat er een verschil is in humor binnen Europa wij zijn ontregeling gewend wij hebben al sinds de jaren 60 de VPRO in ons bestel maar ik kan me voorstellen dat veel ontregelende humor erg ongepast voelt in andere landen. Zelfs als het met een lach op het gezicht gepresenteerd wordt.
Rusland heeft nu juist ook een heftige geschiedenis en daardoor bijzonder passend soort donkere en 'bijzondere' humor wat ons wel past.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar blijkt anders weinig van, tenminste als het om de humor van Joost gaat. Zijn nieuwe volgers en likes komen werkelijk overal vandaan (opvallend veel uit Rusland ook).
Ja zou kunnen, al denk ik dat het er tegenwoordig maar net aan ligt waar je viraal gaat op Tiktok. Jongeren wereldwijd krijgen zo min of meer dezelfde culturele opvoeding. Ze luisteren allemaal Billie Eilish en Taylor Swift.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:34 schreef Molo het volgende:
Rusland heeft nu juist ook een heftige geschiedenis en daardoor bijzonder passend soort donkere en 'bijzondere' humor wat ons wel past.
Zie je ook aan de populariteit van bijvoorbeeld Russian Village Boys en dat soort dwaze tyfusherrie
Heb je wel eens in een hotel vol Russen gezeten? Die maak je de pis niet lauw.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:28 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Daar blijkt anders weinig van, tenminste als het om de humor van Joost gaat. Zijn nieuwe volgers en likes komen werkelijk overal vandaan (opvallend veel uit Rusland ook).
Wat is het? Ik zie alleen ‘404’?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:59 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Al meer dan 194.000 likes binnen een uur
Zweeds trainingsjack.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Duitsers vonden Fawlty towers niks, terwijl Britten er om zouden lachen als ze op de hak worden genomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Eens
Ik ging pas merken toen ik internationaal ging werken hoe specifiek ons soort humor is en wat de culturele ladingen en ervaringen erin uitmaken daarin.
[..]
Rusland heeft nu juist ook een heftige geschiedenis en daardoor bijzonder passend soort donkere en 'bijzondere' humor wat ons wel past.
Zie je ook aan de populariteit van bijvoorbeeld Russian Village Boys en dat soort dwaze tyfusherrie
Het is toch voor het overgrote deel positief, waarom zou je dat er uit moeten pikken? Er staan twee domme reacties, een paar mensen die het niet leuk vinden en de rest allemaal blij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Omdat de eerste 5 reacties puur negatief waren op dat moment.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch voor het overgrote deel positief, waarom zou je dat er uit moeten pikken? Er staan twee domme reacties, een paar mensen die het niet leuk vinden en de rest allemaal blij.
Maar negatief an sich is toch niet erg? Die vergelijking met Borsato is dom, die tweet over lopende de strafzaak ook, de andere mensen vinden hem niet leuk. Dat kan toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:54 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat de eerste 5 reacties puur negatief waren op dat moment.
Dat kan, maar @blackswangreen deed een juiste observatie op het moment.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar negatief an sich is toch niet erg? Die vergelijking met Borsato is dom, die tweet over lopende de strafzaak ook, de andere mensen vinden hem niet leuk. Dat kan toch?
Nu wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:54 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch voor het overgrote deel positief, waarom zou je dat er uit moeten pikken? Er staan twee domme reacties, een paar mensen die het niet leuk vinden en de rest allemaal blij.
Een paar kotssmiley's, de Borsato-tweet en een thumbs down gifje. Sterk anti-Joost sentiment vanwege Europa wel ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:57 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat kan, maar @:blackswangreen deed een juiste observatie op het moment.
Ik voel een nieuwe We Are The World aankomen. Joost, Scooter, Käärijä, bbno$, Dons, Walter Grootaers...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Puuluup & 5miinust erbij ook graagquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:09 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe We Are The World aankomen. Joost, Scooter, Käärijä, bbno$, Dons, Walter Grootaers...
Is this the hill you want to die on?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een paar kotssmiley's, de Borsato-tweet en een thumbs down gifje. Sterk anti-Joost sentiment vanwege Europa wel ja.
Die sowieso al niet naar Pinkpop gaan. Ze gingen ook al niet naar de films waar ze zich zogenaamd zo druk over maken (The Little Mermaid is woke!!!). Deugen voor de eigen bühne, lekker wakker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
En straks gaat iedereen toch los tijdens zijn optreden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:22 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Is this the hill you want to die on?
Toen ik dat postte stonden er pas een paar reacties, allemaal negatief.
Álle reacties die er op dat moment stonden op dat moment waren ultra negatiefquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?
Maar wat is daar erg aan? Het waren er overigens welgeteld drie. Je hoeft Joost toch niet leuk te vinden? Om dan meteen in de 'zure boomers op X' modus te schieten is toch gewoon wat overdreven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Álle reacties die er op dat moment stonden op dat moment waren ultra negatief
Tuurlijk, jij mag dat. En je moet het duidelijk kwijt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat hebben die reacties dan met anti-Joost sentiment vanwege Europa te maken? Of vind je dat mensen niet negatief over Joost mogen zijn?
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:51 schreef Momo het volgende:
Marcus en Martinus brengen ook een nummer "We are not the same" uit met bbno$, de Canadese makker van Joost.
Meh, saaiquote:
Als zij daar de vrijheid hebben om te kotsen heeft Momo toch de vrijheid om daar iets over zure boomers te roepen? Je maakt het nu zelf veel groter dan het is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar wat is daar erg aan? Het waren er overigens welgeteld drie. Je hoeft Joost toch niet leuk te vinden? Om dan meteen in de 'zure boomers op X' modus te schieten is toch gewoon wat overdreven.
Ja ik ben sowieso niet zo'n fan van die rap, zo kabbelend ofzo.quote:
Ik vind Joost juist tofquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:00 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij mag dat. En je moet het duidelijk kwijt.
Mmmm doet mij een beetje denken aan een ander bekend nummerquote:
😂😂😂😂😂😂quote:
Oef, gewoon twee mensen zonder gevoel voor ritme onafhankelijk van elkaar dit laten inzingen en het over elkaar heen plakkenquote:
Ik hoef daar mijn best niet voor te doen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:12 schreef Fretwork het volgende:
Als je het zo slecht had willen maken was dat je niet gelukt
Oh wat ontzettend schattig!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:31 schreef d_elise het volgende:
Ik gok dat dit een school in Estland is gezien de vlag, maar wat ontzettend leuk dit! Ik hoop dat Joost dit soort dingen ziet, want ondanks de DQ bereikt hij z'n doel: kinderen door heel Europa plezier geven![]()
[ x ]
NOS filmpje kan je hier niet rechtstreeks plaatsen denk ik. Heb je een link naar het artikel? Die kan je hier wel gewoon plakken.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:03 schreef Sandrie het volgende:
Ik kwam net ook een filmpje tegen op NOS, video van 4 meisjes die viral is gegaan.
Helemaal blij EN ze hebben een reactie van Joost gekregen op hun filmpje 😁
[de knoppen om een fb/insta/twitter/url link te plaatsen werken bij mij helaas helemaal niet. Tips?]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:31 schreef d_elise het volgende:
Ik gok dat dit een school in Estland is gezien de vlag, maar wat ontzettend leuk dit! Ik hoop dat Joost dit soort dingen ziet, want ondanks de DQ bereikt hij z'n doel: kinderen door heel Europa plezier geven![]()
[ x ]
Hahaha hij zag onze tweet denk ik want zelfs dezelfde zin deed hij erbij. Alleen het verkeerde land. (Letland ipv Estland)quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:30 schreef KnalPoenani het volgende:
Filmpje staat nu ook op X. Aran leest dus echt mee want hij vermeld Fok er bij;)
Ah wat leukquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:31 schreef d_elise het volgende:
[ x ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
NOS filmpje kan je hier niet rechtstreeks plaatsen denk ik. Heb je een link naar het artikel? Die kan je hier wel gewoon plakken.
Dit vind ik zo leuk, hè.quote:
In de Top 40 is Europapa nu de 6e grootste ESF-hit ooit:quote:
Cool!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Top 40 is Europapa nu de 6e grootste ESF-hit ooit:
1. Euphoria 803
2. Arcade 744
3. Tattoo 727
4. Snap 713
5. De Diepte 525
6. Europapa 459
7. Après Toi 437
8. Congratulations 424
9. Birds 424
10. Poupée De Cire… 421
Het aantal punten dat de platen hebben gehaald in de periode dat ze in de lijst genoteerd waren (nummer 1=40 punten, nummer 2=39 punten, enz.).quote:
Hij is gek als hij dat niet doet idd. Met name die statistieken uit Litouwen haha, echt te gekquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:47 schreef blackswangreen het volgende:
Hij moet met die tour ook echt de Baltics aandoen. Met name Estland en Litouwen zijn totaal Joost-gek, lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:04 schreef esctickets het volgende:
A kid dancing to Joost Klein’s “Europapa”🇳🇱#Joostklein #Nederland #Netherlands #EUROVISION
Jaaaaa dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost en 5minuust en Puuluup zou helemaal te gek zijn. Ik denk dat die mannen daar wel voor te porren zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:52 schreef Albinosports het volgende:
he's so goofy😭 #eurovision2024 #europapa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |