Gammaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar komt dat (hout voor het) parket/laminaat vandaan?
Ietwat ongeloofwaardig maar uw geweten is in deze totaal schoon en zuiverrrrrrquote:
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?quote:
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:32 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik lees daar vooral veel complimenten voor de dames. Toch hele andere reacties dan bijv op X.
De stagiair draait overuren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol mee
Streisand effect incomingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:54 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ah nee. De reacties over Joost hebben ze verwijderd. Gisteren stonden ze er nog vol mee
Het lijkt op wel meer nummers: Right Here Waiting, Forever Young... maar het is inderdaad een ouderwetse happy hardcore-knaller.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?
Dan creëer je een onveilige werksituatie voor de deelnemersquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaan dat verantwoorden door het feit dat er kennelijk wél regels en zero tolerance zijn in hun Grote Boek Der Gedrag voor deelnemers, maar niet voor medewerkers en delegaties.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Zure rechtse boomers in de reacties.
Ik snap eerlijk gezegd echt die reacties onder dat bericht niet. Los van of je zijn muziek waardeert of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Haha nice.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Even gereageerd natuurlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:05 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
500 replies en allemaal over Joost of hoe kut de EBU isquote:
Veel Twitteraars in Nederland zijn domrechts. Daar leeft een sterk anti-Joost sentiment, want liedje over Europa. Zo simpel is het, zo dom is het, en meer moeten we er ook niet van maken want deze mensen zijn gestoord.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd echt die reacties onder dat bericht niet. Los van of je zijn muziek waardeert of niet natuurlijk.
Pfffffquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:10 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Veel Twitteraars in Nederland zijn domrechts. Daar leeft een sterk anti-Joost sentiment, want liedje over Europa. Zo simpel is het, zo dom is het, en meer moeten we er ook niet van maken want deze mensen zijn gestoord.
Volgens mij had hij in een interview gezegd dat ze contact hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 09:53 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Zo, dat nummer wat eronder zit (luchtballon van Joost Klein) geeft me enorme Scooter vibes (Friends). Kunnen die twee niet een keertje samenwerken?
En ze hebben waarschijnlijk gelijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:17 schreef Lt.Bookman het volgende:
12:00 op zaterdag is wel een ruk spot natuurlijkZe zullen wel denken dat ze zo het terrein vroeg vol hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |