abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Manager PR/Moderator donderdag 23 mei 2024 @ 23:03:20 #76
269689 crew  Viv
pi_213662361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
Sinds het ESF boycot ik alles wat met Zweden te maken heeft :{w
-O-
pi_213662398
Ik schaam me dat ik 1/16 Zweeds ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213662425
twitter
Loreen's record blijft met dit tempo wel veilig.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:18:30 #79
40566 Ericr
Livewrong
pi_213662509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Israëlisch commentaar op Joost.
Niet alleen op Joost. Die gasten hakken in op Zwitserland, Ierland, Griekenland en waarschijnlijk nog veel meer met hun arrogante koppen.

Beetje afzeiken moet kunnen. Dat gebeurt vaker maar nu komt het echt haatdragend over.
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:23:01 #80
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_213662573
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef Lt.Bookman het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, ik ben 1/4 Zwitser. Valt ook niet mee.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  ESF Reporter donderdag 23 mei 2024 @ 23:23:33 #81
87554 Cee
Welluk?
pi_213662584
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:06 schreef Lt.Bookman het volgende:

SPOILER
Banaanvraag, meteen! 🍌
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 23 mei 2024 @ 23:26:42 #82
426493 crew  PippenScottie
pi_213662625
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:10 schreef Lt.Bookman het volgende:
[ x ]Loreen's record blijft met dit tempo wel veilig.
Waar is de overgrote publieksfavoriet Israel?
My friends all drive horses
  donderdag 23 mei 2024 @ 23:41:50 #83
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213662695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:27 schreef Sandrie het volgende:
Had Joost altijd van die hordes gillende boyband-fans op socials?

Wat er allemaal voorbij komt in mijn thread….
Echt he, ik volg de joost klein reddit, maar daar zijn mensen tekeningen aan t maken en ik ben inmiddels een wanhopig Amerikaans meisje aan t helpen een vest van de Bristol collectie te bestellen :D
pi_213662732
quote:
6s.gif Op donderdag 23 mei 2024 23:00 schreef KingRoland het volgende:
haha en nog steeds niks nieuws. Er is gewoon niks aan de hand geweest, anders was het ALLANG al gelekt.
Wel een hele prestatie ondertussen ja.
pi_213662869
Ik ga op dit laatste uur een poging doen ieen nuttige bijdrage te doen aan dit topic.

Het ESF leent zich niet voor de gevestigde orde van artiesten want die laten zich niet (meer) in een keurslijf persen. De gevestigde artiesten bepalen zelf hoe zij hun social media beleid hanteren en die weten zelf hoe zij hun publiek het beste kunnen bereiken. Joost zat een een beetje tussen in. Die had zijn miljoenenpubliek ook zonder ESF wel bereikt maar voor veel artiesten lonkt de snelle beroemdheid. Het ESF is voor mij, toch zeker de laatste jaren, steeds meer een talentenjacht geworden dan een wedstrijd waarbij het beste liedje wint. Het ESF komt voor mij steeds verder af te staan als waar het voor bedoel is; het beste liedje wat live het beste gebracht wordt. Ik pretendeer geenszins een geweldige zanger te zijn maar ik kan na een halfjaar zingen in een bandje 12 nummer zingen zonder een valse noot te raken en ik heb niet eens talent. Daarom verbaasd het mij altijd dat er artiesten staan die na een half jaar repeterend (nota bene voor hun inkomen) valse noten kunnen raken.

Voor mij is het ESF verworden tot een propagandamachine waarbij muziek enkel de verbindende factor is omdat het slecht het onderwerp is waarop dit festival wordt georganiseerd. Van een liedjesfestival is Allan geen sprake meer.
pi_213662891
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 00:22 schreef Electric_Eye het volgende:
Ik ga op dit laatste uur een poging doen ieen nuttige bijdrage te doen aan dit topic.

Het ESF leent zich niet voor de gevestigde orde van artiesten want die laten zich niet (meer) in een keurslijf persen. De gevestigde artiesten bepalen zelf hoe zij hun social media beleid hanteren en die weten zelf hoe zij hun publiek het beste kunnen bereiken. Joost zat een een beetje tussen in. Die had zijn miljoenenpubliek ook zonder ESF wel bereikt maar voor veel artiesten lonkt de snelle beroemdheid. Het ESF is voor mij, toch zeker de laatste jaren, steeds meer een talentenjacht geworden dan een wedstrijd waarbij het beste liedje wint. Het ESF komt voor mij steeds verder af te staan als waar het voor bedoel is; het beste liedje wat live het beste gebracht wordt. Ik pretendeer geenszins een geweldige zanger te zijn maar ik kan na een halfjaar zingen in een bandje 12 nummer zingen zonder een valse noot te raken en ik heb niet eens talent. Daarom verbaasd het mij altijd dat er artiesten staan die na een half jaar repeterend (nota bene voor hun inkomen) valse noten kunnen raken.

Voor mij is het ESF verworden tot een propagandamachine waarbij muziek enkel de verbindende factor is omdat het slecht het onderwerp is waarop dit festival wordt georganiseerd. Van een liedjesfestival is Allan geen sprake meer.
Doel van het ESF is ook nooit geweest om een wedstrijd te zijn van de allerbeste componisten en zangers.

ESF is opgericht om door middel van muziek landen met elkaar te verbinden, het heeft veel meer een sociaal dan een kwalitatief doel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sandrie op 24-05-2024 00:53:59 (.) ]
pi_213663144
twitter
pi_213663396
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:54 schreef TLC het volgende:
Sinds het ESF boycot ik alles wat met Zweden te maken heeft :{w
Heb ook al mijn ikea meubels weg gedaan
  vrijdag 24 mei 2024 @ 08:28:57 #89
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_213663770
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 22:27 schreef Sandrie het volgende:
Had Joost altijd van die hordes gillende boyband-fans op socials?

Wat er allemaal voorbij komt in mijn thread….
Ik bedacht me ineens: gillende boyband-fans betekent waarschijnlijk ook fanfics. En ja hoor: https://archiveofourown.o(...)query%5D=Joost+klein

_O-
pi_213663876
Aan Joost's en Stuntjes insta's te zien zijn ze lekker op tijd vertrokken naar Canada en zijn ze lekker er even uit. Wat fijn voor ze, even weg uit het europa vol pers wat van alles van ze wilt.

Wat ik trouwens erg grappig vind is dat de EBU duidelijk staat te springen om op hun social media accounts weer helemaal los te gaan en te doen alsof er niks aan de hand is, maar het wordt niet gepikt want iedere zucht ligt onder een vergrootglas en men confronteert hen constant en terecht op SM met hun shitzooi. Dus daar zit waarschijnlijk zo'n teampje SM experts die dan denken "jongens we gaan weer wat proberen" om vervolgens met de staart tussen de benen terug naar de tekentafel te moeten. Tenminste zo komt het op dit moment op mij over..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2024 @ 08:55:32 #91
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213663943
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:47 schreef nik4ever het volgende:
Aan Joost's en Stuntjes insta's te zien zijn ze lekker op tijd vertrokken naar Canada en zijn ze lekker er even uit. Wat fijn voor ze, even weg uit het europa vol pers wat van alles van ze wilt.

Wat ik trouwens erg grappig vind is dat de EBU duidelijk staat te springen om op hun social media accounts weer helemaal los te gaan en te doen alsof er niks aan de hand is, maar het wordt niet gepikt want iedere zucht ligt onder een vergrootglas en men confronteert hen constant en terecht op SM met hun shitzooi. Dus daar zit waarschijnlijk zo'n teampje SM experts die dan denken "jongens we gaan weer wat proberen" om vervolgens met de staart tussen de benen terug naar de tekentafel te moeten. Tenminste zo komt het op dit moment op mij over..
Dit _O-

Ben benieuwd hoe lang de fans dit volhouden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 24 mei 2024 @ 08:57:55 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_213663971
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 21:10 schreef Cee het volgende:

[..]
Knetter- knetter-, KNETTER-gek. Dat hele KAN maar vooral de EBU die dat allemaal toelaat. Als dit de bobo’s bij de EBU nog niet aan het denken doet zetten dan mag ik hopen dat er mensen buiten de EBU zijn, bij de broadcasters, waar dat wél gebeurt en dat ze massaal de stekker er uit trekken. Vuilspuierij dat wordt getolereerd maar een zero tolerance voor een artiest die in het nauw wordt gedreven en een kutcameraatje wegduwt. Wil je aan zo’n poppenkast onder het motto “united by music” nog mee doen. Fucking kumbaja-clowns bij de EBU.

Ziedend.
Amen sister _O_

... maar echt serieus. Je zou toch denken dat er meerdere nationale broadcasters zijn denken "fuck this shit". Ik snap ook niet dat de EBU zo'n groot iets dreigt te laten kapot gaan door één land. Ze hebben zoveel stokken om mee te slaan en Israël uit te sluiten en ze spelen echt struisvogeltje als de beste.
pi_213663984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 07:36 schreef linebear het volgende:

[..]
Heb ook al mijn ikea meubels weg gedaan
C’est Davie :o)
pi_213663992
Ze hebben al 11 dagen geen tweet geplaatst. _O- Op Instagram kunnen ze zelf nog reacties verwijderen, daar niet. En als je zag hoe het onder die tweet van de EBU losging. :D
pi_213664057
Op feesboek heeft het esf account wat foto's geupload van Petra en Marlin. Die reacties onder die foto's weten wel beter :P
pi_213664089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:57 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Amen sister _O_

... maar echt serieus. Je zou toch denken dat er meerdere nationale broadcasters zijn denken "fuck this shit". Ik snap ook niet dat de EBU zo'n groot iets dreigt te laten kapot gaan door één land. Ze hebben zoveel stokken om mee te slaan en Israël uit te sluiten en ze spelen echt struisvogeltje als de beste.
Joost moet zo onderhand die cameravrouw wel helemaal knockout hebben geslagen om het erger te maken dan wat de Israëli's daar allemaal hebben uitgevreten. Dus ik ben wel benieuwd hoe de EBU dat gaat verantwoorden.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 09:21:31 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213664144
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 08:59 schreef Dave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Waar komt dat (hout voor het) parket/laminaat vandaan? :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213664241
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:10 schreef NailQueen het volgende:
Op feesboek heeft het esf account wat foto's geupload van Petra en Marlin. Die reacties onder die foto's weten wel beter :P
Ik lees daar vooral veel complimenten voor de dames. Toch hele andere reacties dan bijv op X.
pi_213664267
tiktok
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 24 mei 2024 @ 09:38:27 #100
163650 Greys
pi_213664326
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 09:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Joost moet zo onderhand die cameravrouw wel helemaal knockout hebben geslagen om het erger te maken dan wat de Israëli's daar allemaal hebben uitgevreten. Dus ik ben wel benieuwd hoe de EBU dat gaat verantwoorden.
Ze gaan dat verantwoorden door het feit dat er kennelijk wél regels en zero tolerance zijn in hun Grote Boek Der Gedrag voor deelnemers, maar niet voor medewerkers en delegaties.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')