Dit vind ik zo leuk, hè.quote:
In de Top 40 is Europapa nu de 6e grootste ESF-hit ooit:quote:
Cool!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de Top 40 is Europapa nu de 6e grootste ESF-hit ooit:
1. Euphoria 803
2. Arcade 744
3. Tattoo 727
4. Snap 713
5. De Diepte 525
6. Europapa 459
7. Après Toi 437
8. Congratulations 424
9. Birds 424
10. Poupée De Cire… 421
Het aantal punten dat de platen hebben gehaald in de periode dat ze in de lijst genoteerd waren (nummer 1=40 punten, nummer 2=39 punten, enz.).quote:
Hij is gek als hij dat niet doet idd. Met name die statistieken uit Litouwen haha, echt te gekquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:47 schreef blackswangreen het volgende:
Hij moet met die tour ook echt de Baltics aandoen. Met name Estland en Litouwen zijn totaal Joost-gek, lijkt het wel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:04 schreef esctickets het volgende:
A kid dancing to Joost Klein’s “Europapa”🇳🇱#Joostklein #Nederland #Netherlands #EUROVISION
Jaaaaa dat zou tof zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef NailQueen het volgende:
Joost en 5minuust en Puuluup zou helemaal te gek zijn. Ik denk dat die mannen daar wel voor te porren zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:52 schreef Albinosports het volgende:
he's so goofy😭 #eurovision2024 #europapa
Ik op zondagquote:
Ik vind Gabe's video's altijd leuk, maar man..... Ik ben ook altijd bekaf na het kijken..... Ik ken maar weinig mensen die met zoveel BPM praten 😊quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd bekaf na het kijken..... Ik ken maar weinig mensen die met zoveel BPM praten 😊
Ja, binnen enkele minuten al toen. Dat had ik toen hier nog gepost.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Heeft Gabe nog gereageerd op jullie aanvraag?
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 12:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij weet Gabe helemaal niet dat GJ hier weleens op het forum komt hoor. En we kunnen dat ook prima zelf regelen. Hij heeft al gereageerd.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Ik vind Gabe's video's altijd leuk, maar man..... Ik ben ook altijd bekaf na het kijken..... Ik ken maar weinig mensen die met zoveel BPM praten 😊
Love his accent though!Hij zou een goede veilingmeester zijn inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al vind ik deze video wel boeiender om te kijken dan de vergelijkbare video die ESC Tom er vorige week op zette (ondanks dat die als persoon misschien leuker is). Dat duurde met 54 minuten veel te lang om boeiend en to-the-point te blijven.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik heb nog steeds random momenten van sadness. Ik was zo blij en trots toen ie mee mocht doen en dat is zo verpest...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:12 schreef d_elise het volgende:
Over ESC Tom gesproken:
[ x ]
Vandaag moest ik oppassen op mijn neefje en zijn vriendje van 5 en ze wilden de hele dag niets anders zien dan het optreden van Joost en de blauwe vogelToen had ik net als Tom wel weer even de realisatie van, ga ik hier ooit écht overheen kunnen stappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |