quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte vrijspraak.
Als je je geblinddoekt laat naaien door een onbekende moet je achteraf niet klagen dat hij niet aantrekkelijk is.
Dat je überhaupt naar de politie durft te stappen.
Neehoor. Ze hebben gepoept toch.quote:
Regelrechte bedrog inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:49 schreef QAnonn het volgende:
Vrouwen doen dat continu met lagen make-up op hun gezicht. Als je er naast wakker word voel je je bedrogen.
De oplossing wordt in dit artikel gegegeven: een blinddoek om doen. Tieten zijn tieten wanneer je niet kan zien aan wie ze vastzitten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:49 schreef QAnonn het volgende:
Vrouwen doen dat continu met lagen make-up op hun gezicht. Als je er naast wakker word voel je je bedrogen.
Kleine aanpassing.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Terechte vrijspraak.
Als je je geblinddoekt laat naaien door een onbekende moet je achteraf niet klagen dat hij niet aantrekkelijk is. je genaaid bent
Dat je überhaupt naar de politie durft te stappen.
Haha, ja dat zal ook wel een meewegende motivatie zijn geweest. Ik ben niet zo bekend met het Belgische rechtsysteem, maar zijn dergelijke schadevergoedingen voor een echte verkrachting daar gangbaar?quote:De vrouw eiste ook een schadevergoeding van 100.000 euro.
En mannen die allemaal 1,80m zijn en een foto van 25 kilo, een halve haarlijn en 7 jaar geleden gebruikenquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:49 schreef QAnonn het volgende:
Ik snap daar nooit zoveel zijn, je kan er alleen maar teleurstelling mee zaaien (met name voor jezelf). Nou ja, deze vent heeft dus wel de oplossing gevonden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:51 schreef Qarrad het volgende:
En mannen die allemaal 1,80m zijn en een foto van 25 kilo, een halve haarlijn en 7 jaar geleden gebruiken
Volgende keer pochen dat ie het wel 10 keer achter elkaar kan en dan wat vrienden uitnodigen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Filosoofert het volgende:
Ik durf te wedden dat die vent nooit had verwacht dat het zou werken
Wegens wat? Jezelf knapper voorspiegelden dan je bent? Aan een vrouw van middelbare leeftijd nog wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:57 schreef rival het volgende:
Eigen schuld en echt heel dom.
En alsnog vind ik dat deze vent hier een straf voor zou moeten krijgen.
Wegens verkrachting.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wegens wat? Jezelf knapper voorspiegelden dan je bent? Aan een vrouw van middelbare leeftijd nog wel.
Als hij het nou bij een meisje van 15 had gedaan oke, maar van een vrouw van 46 mag je ook eigen verantwoordelijkheid verwachten.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:34 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Volgende keer pochen dat ie het wel 10 keer achter elkaar kan en dan wat vrienden uitnodigen.
Verkrachting? Het was een seksdate en de vrouw heeft vrijwillig seks met hem gehad.quote:
Ze dacht seks te hebben met een ander persoon. Dit is eigenlijk net zo fout als een vrouw blinddoeken en dan een ander haar te laten nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Verkrachting? Het was een seksdate en de vrouw heeft vrijwillig seks met hem gehad.
Achteraf spijt hebben van seks maakt het geen verkrachting.
En net zo fout als een vrouw die liegt over haar leeftijd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze dacht seks te hebben met een ander persoon. Dit is eigenlijk net zo fout als een vrouw blinddoeken en dan een ander haar te laten nemen.
Ja maar hoe kwam dat? Omdat ze zichzelf blinddoekt. Vervolgens wordt ze bepoteld, uitgekleed en gepenetreerd, voor mevrouw nog steeds geen reden om de blinddoek af te doen om te kijken aan wiens paarsgepunte lans ze nou precies wordt geregen, en dan achteraf klagen dat het niet je Fantasy Prins isquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ze dacht seks te hebben met een ander persoon. Dit is eigenlijk net zo fout als een vrouw blinddoeken en dan een ander haar te laten nemen.
Nee, ze kiest er zelf bewust voor om geblinddoekt met een onbekende sex te hebben. Ze is niet gedwongen die blinddoek om te doen en ze heeft hem ook niet eerst in het echt gezien en dan na het omdoen van de blinddoek dat er dan een verwisseling was. Gewoon naïef en domquote:Op donderdag 23 mei 2024 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
of over dr tettequote:Op donderdag 23 mei 2024 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En net zo fout als een vrouw die liegt over haar leeftijd.
"Ja hee uhhh....ik ben een heel knappe vent hoor, maar ehhhh....ik zou het spannend vinden als je eerst deze blinddoek om doet voor ik naar je toe kom en je ga neuken, is dat goed? Ik zie er echt HEUL erg knap uit hoor!quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:32 schreef Filosoofert het volgende:
Ik durf te wedden dat die vent nooit had verwacht dat het zou werken
Vrouw. Die zijn niet logisch en volkomen geschift.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:28 schreef Gibson88 het volgende:
Wat een achterlijk stuk vreten. Nog voordat je je date ziet doe je een blinddoek om, laat je neuken en gaat dan klagen.... Als weldenkend mens, volwassen figuur, mag je toch ervan uitgaan dat je nadenkt voordat je je laat neuken ?
Daar ben je toch zakenman voor.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:38 schreef nostra het volgende:
Een zongebruinde, afgetrainde, Italiaanse zakenman met een meubelzaak in Wommelgem.
Die man is wel vervolgd, daarom is er vrijspraak door de rechterquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:31 schreef Tekaschi het volgende:
Maar goed dat deze man niet vervolgd is, kijk dan ook ff voordat je met een vreemde in bed duikt.
.
Zie hierbovenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:01 schreef Nebelwerfer het volgende:
Als hier een veroordeling volgt hebben al die sekslijnen van eerder een probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |