Zelf een probleem creëren, en dan zogenaamd de held uithangen. Klassiek schurkenverhaal in oude stripboeken. Terwijl de Avengers in de eerste twee delen ook alleen maar hun eigen problemen moesten oplossen. Maar dat terzijde.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben tegen oneerlijke concurrentie.
En ook tegen hypocrisie, dus aan de ene kant hele hordes arbeidsmigranten invliegen en aan de andere kant huilen dat er zoveel buitenlanders onze huizen inpikken trek ik ook vrij slecht.
Inderdaad, je moet gewoon een gezonde miljonair zijn. Geen gezeik, iedereen rijk! Daar zouden ze eens een partij voor moeten oprichten.quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik ben tegen oneerlijke concurrentie.
En ook tegen hypocrisie, dus aan de ene kant hele hordes arbeidsmigranten invliegen en aan de andere kant huilen dat er zoveel buitenlanders onze huizen inpikken trek ik ook vrij slecht.
Facepalm.gifquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik niet.
Sommige migranten leveren de maatschappij iets op, en de andere kosten iets.
Waarschijnlijk dan nog niet eensquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:
Overleg klaar, nog geen naam, voorlopig radiostilte:
https://nos.nl/liveblog/2(...)de-weken-radiostilte
Betekent dit dat we de premier pas over 5 weken weten?
Die leken niet blijquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:
Wie weet? Ik refeer terug naar een TT van mij "Who the fuck knows"quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:
Tot die tijd blijf ik het maar het 'Kabinet Hoe en Wie dan?' noemen...quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wie weet? Ik refeer terug naar een TT van mij "Who the fuck knows"
Zo lang kunnen ze hun klep echt niet houden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:
Nee, nee, tot die tijd is het kabinet Rutte 4quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tot die tijd blijf ik het maar het 'Kabinet Hoe en Wie dan?' noemen...
Er zullen vast hier en daar wel wat geruchten gelekt worden, vervolgens met klem ontkend, waarna de betreffende persoon zich toch terugtrekt als kandidaat. Ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:54 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Zo lang kunnen ze hun klep echt niet houden.
Ik ben vooral bang dat je straks gewoon ineens opgeroepen kan worden om premier te worden, net als opgeroepen worden voor het leger. Dan kan het zomaar iemand in dit topic worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:53 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tot die tijd blijf ik het maar het 'Kabinet Hoe en Wie dan?' noemen...
Dat is kennelijk de bedoeling. Zo kan er natuurlijk niet zo gemakkelijk naar lijken in kasten worden gezocht.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:49 schreef Hanca het volgende:
Misschien moeten we ons alvast registreren als niet-premier. Net als bij de donorregistratiequote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat je straks gewoon ineens opgeroepen kan worden om premier te worden, net als opgeroepen worden voor het leger. Dan kan het zomaar iemand in dit topic worden.
Ik ben beschikbaar! Ik laat eerst een aantal topjuristen gehakt maken van het hoofdlijnenakkoord, stuur dat naar de Kamer, en daarna schrijf ik nieuwe verkiezingen uit. Een weekje werk, zo lijkt me.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat je straks gewoon ineens opgeroepen kan worden om premier te worden, net als opgeroepen worden voor het leger. Dan kan het zomaar iemand in dit topic worden.
Dat zou niet eens zo'n probleem zijn op een of twee naquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Als die lijken er zijn worden die later alsnog gevonden. Daar verandert het moment van de naamonthulling niets aan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat is kennelijk de bedoeling. Zo kan er natuurlijk niet zo gemakkelijk naar lijken in kasten worden gezocht.
En dan 4 jaar wachtgeldquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:58 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik ben beschikbaar! Ik laat eerst een aantal topjuristen gehakt maken van het hoofdlijnenakkoord, stuur dat naar de Kamer, en daarna schrijf ik nieuwe verkiezingen uit. Een weekje werk, zo lijkt me.
Ze gaan hier niet vissen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nieuwe kabinet presenteren in aanloop naar EK. Is de aandacht niet teveel op de politiek gericht.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:56 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Dat is kennelijk de bedoeling. Zo kan er natuurlijk niet zo gemakkelijk naar lijken in kasten worden gezocht.
Ze zoeken een ervaren politicus van onbesproken gedrag? Dat kan wel eens langer dan 5 weken durenquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als die lijken er zijn worden die later alsnog gevonden. Daar verandert het moment van de naamonthulling niets aan.
Denk eerder dat ze nu eerst zelf goed onderzoek doen om een nieuw debacle te voorkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |