Ik had engels, portugees, spaans, japans, chinees en fransquote:
Kreeg pas een mobiel toen ik op de universiteit zat, ~2005 maar liet hem altijd thuis. Mijn moeder vond het een fijn idee dat ik als ik auto reed toch bereikbaar was, maar liet het ding meestal ergens thuis slingeren. Het heeft tot ~2014 geduurd voordat mijn telefoon echt smart werd (het moment dat whatsapp niet meer door nokia/symbian werd ondersteunt).quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trouwens, ga me nu niet vertellen dat jullie ouwe lullen niet stiekem Snake of Space Impact zaten te spelen op jullie Nokia.
In de jaren zeventig en tachtig was er nog geen Nokiaquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:20 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Trouwens, ga me nu niet vertellen dat jullie ouwe lullen niet stiekem Snake of Space Impact zaten te spelen op jullie Nokia.
wellesquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de jaren zeventig en tachtig was er nog geen Nokia
quote:Nokia Corporation (natively Nokia Oyj in Finnish and Nokia Abp in Swedish,[5] referred to as Nokia)[a] is a Finnish multinational telecommunications, information technology, and consumer electronics corporation, established in 1865
https://en.wikipedia.org/wiki/Nokia
wel motorola mobieltje ..koste 6500 euroquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De euro in de jaren zeventig en tachtig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel motorola mobieltje ..koste 6500 euro
Wij hadden een Nokia televisie in de jaren 90quote:
ja dan was het vermenigvuldigt met 2.20371 nog duurder dusquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De euro in de jaren zeventig en tachtig.
De verffabrikant sikkens heeft nog een aantal ECU's uitgebracht, daar heb ik er 1 vanquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
De euro in de jaren zeventig en tachtig.
Heb je ook een linkje naar die Motorola van 14.324,12 gulden?quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja dan was het vermenigvuldigt met 2.20371 nog duurder dus
Nokia maakte toen (winter)banden, kaplaarzen, cellulose voor papier, kabels, en in 78 hun eerste telefooncentralequote:Op donderdag 23 mei 2024 16:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heb je ook een linkje naar die Motorola van 14.324,12 gulden?
Een mooie illustratie van de onvolkomenheden van het concept 'inflatie'.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wel motorola mobieltje ..koste 6500 euro
Ja, de DynaTAC 8000X, die in 1983 op de markt werd gebracht voor $ 3995,-quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was hem....
Niet die je mee kon nemen in de klas en Snake of wat dan ook op kon spelen. Toch?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de DynaTAC 8000X, die in 1983 op de markt werd gebracht voor $ 3995,-
Nee, dat was echt de eerste Cell Phone, zo'n baksteen met een antenne van het formaat lineaal.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet die je mee kon nemen in de klas en Snake of wat dan ook op kon spelen. Toch?
In ieder geval was ik toch te druk met kliederen in agenda's.
Toen was een dollar ook 3 gulden waard, dus dat klopt wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de DynaTAC 8000X, die in 1983 op de markt werd gebracht voor $ 3995,-
Ja, dat willen ze er nu voor hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
https://www.ebay.nl/itm/394793303666
Toch wat te duur om die aan te schaffen voor mijn dochter, nu ze naar de middelbare school gaatquote:Op donderdag 23 mei 2024 16:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
https://www.ebay.nl/itm/394793303666
Je kan er ook andere dingen mee doen tijdens de les.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet die je mee kon nemen in de klas en Snake of wat dan ook op kon spelen. Toch?
In ieder geval was ik toch te druk met kliederen in agenda's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop