SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Regenquote:
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtfquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit nep was, maar zie net ook foto's van de rest van het huis. Wtfdat zoiets kan joh.
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens buienradar zal hier rond halfacht bijna 20 mm regen gaan vallenEn daaromheen is het al veel.
Jeetje wat zijn jullie lui zegquote:Op dinsdag 21 mei 2024 16:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je het voor Cyan niet vertaalt, maar wil je het wel voor mij vertalen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. Al komt er de komende paar uur ook niet echt een goed moment daarvoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
Hont fout schrijvenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geen goed moment om de hond uit te laten! :/
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegNee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Nee hoor gewoon van het officiële kanaal van de Spaanse regering.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:21 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nee hoor. We willen alleen zeker weten dat je dit niet van één of ander troll account hebt gekregen.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zeg@Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jeetje wat zijn jullie lui zegDat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Die luiheid van jullie zorgt er wel voor dat het Spaanse leger allang gemobiliseerd is terwijl jullie nog druk in discussie zijn over of Engelbewaarder het beste Nederlandse lied ooit is of niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
@:Cyan9 ik heb een vertaling voor je geregeld!!
Nou ja, nóg meer oorlog dan oorlog kan niet dus dit maakt ook niet veel meer uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tusseninquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat van die oorlog zal allemaal wel, maar wat is er mis met onze keuken
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het zijn niet mijn woorden hè... ik zit er weer eens tussenin
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:37 schreef BillDauterive het volgende:
Boterkoeken!! Boterkoeken!! Waarom vergeet iedereen toch altijd die boterkoeken?
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw regering is jouw volksvertegenwoordiging! Ergo die brief vertegenwoordigt jou!
Bizarquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ook bij andere beelden van gisteren denk je toch even Wtf
[ x ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:24 schreef BillDauterive het volgende:
Na al dat gepraat over het Spaanse eten van gisteren ben ik geïnspireerd geraakt. Vanavond eet ik lasagna.
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit noteren we even voor de komende regeerperiode in Nederland.
Oké, ik geef het doorquote:Op dinsdag 21 mei 2024 18:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik neem publiekelijk afstand van uitspraken die de Nederlandse regering doet over het al dan niet aanwezig zijn van kwaliteiten in de Spaanse keuken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |