Ik zie al goed Het Molletje materiaal hierquote:Op zondag 9 maart 2025 19:44 schreef Aberkullie het volgende:
https://www.instagram.com(...)MTUzbTQ3NDUzbzZhaw==
Ja dat werkt altijd prima.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:55 schreef KaBuf het volgende:
Hoop dat we het op zondagavond ook weer gewoon via GoPlay kunnen streamen in Nederland
Vind het toch elk jaar weer spannend of ze het weer opnieuw openstellenquote:
Zo niet dan gaan we Vlaanderen KOLONISEREN.quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:02 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Vind het toch elk jaar weer spannend of ze het weer opnieuw openstellen
Zien we dat ook op NPO start morgen?quote:Op zondag 16 maart 2025 17:06 schreef E.T. het volgende:
Vanavond 19.55 cafe de Mol met de bekendmaking van de kandidaten!
Die aflevering wordt straks dan ook pas live uitgezonden…quote:Op zondag 16 maart 2025 19:09 schreef Japepk het volgende:
Als ik op goplay kijk bij Café de Mol is ook alleen het oude seizoen nog te zien met inlog. Nog geen nieuwe aflevering ofzo.
Natuurlijk, maar soms zie je hem al wel ingeprogrammeerd staan. Ik denk niet dat we (live) kunnen kijken.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die aflevering wordt straks dan ook pas live uitgezonden…
Het blijft Vlaanderen hequote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Felagund het volgende:
Dat zou wel gek zijn als het nu al beschikbaar zou zijn terwijl het nog uitgezonden moet worden.
Zijn kindje is 10 dagen oud.. ik snap wel dat hij er niet bij is.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:16 schreef Japepk het volgende:
Jammer dat Gilles er niet live bij is. Die 2 van supercontent zijn leuk met hun liedje, maar dit is me toch allemaal wat te melig. Liever dit ook gewoon bespreken met oud kandidaten.
Inderdaad, zeker dat hij waarschijnlijk de komende tijd nog genoeg weg is van huis.quote:Op zondag 16 maart 2025 20:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zijn kindje is 10 dagen oud.. ik snap wel dat hij er niet bij is.
Zou er niet nog een twist komen waarbij de kandidaten kunnen beïnvloeden in hoeverre de Mol toegang heeft tot de koffer?quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:33 schreef Japepk het volgende:
De twist met de Molkoffer;
https://www.goplay.be/vid(...)-de-mol-de-molkoffer
Ze weten het goed te brengen, maarre, zo interessant is dit toch niet per sé? Of zou je er dan stukjes ananas en een punaise in doen? (ik zit zomaar aan 'attributen' te denken die vorige seizoenen ingezet zijn in sabotages) Wellicht wordt je creatiever als je natuurlijk kunt voorbereiden en wat bedenktijd hebt. Maar elke voorbereide mol had toch dingen mee kunnen nemen?
Ja, dat was erg vermakelijk inderdaadquote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:38 schreef Aberkullie het volgende:
Ik zag heel even die Pinokkio in het begin, ik hoop dat die ook weer meegaat want die proef mogen ze er wat mij betreft elk seizoen in doen
Ik ben elk jaar weer verbaasd dat mijne nog automatisch ingelogd staatquote:Op zondag 23 maart 2025 13:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even mijn GoPlay-account afgestoft.
Met andere woorden; gebruik gemaakt van de wachtwoord vergeten optie.
quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Meke het volgende:
Jaaa zin in!!!![]()
![]()
Vergeet niet mee te doen aan de prono als je dat leuk vindt![]()
MOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
omg @Luctor.et.Emergo welkom bij je ontmaagdingquote:Op zondag 23 maart 2025 11:30 schreef BillDauterive het volgende:
Vanavond begint het![]()
En @:Nailqueen en ik hebben iemand overgehaald. @:luctor.et.emergo gaat voor het eerst meekijken
Dank voor de herinnering. Helemaal vergeten! FF kijken wie er mee doen hoor.quote:Op zondag 23 maart 2025 12:40 schreef Meke het volgende:
Jaaa zin in!!!![]()
![]()
Vergeet niet mee te doen aan de prono als je dat leuk vindt![]()
MOL / [De Mol] FOK! De Mol BE Prono
De stap voor @Luctor.et.Emergo om live mee te kijken tijdens de uitzending via GoPlay is misschien nog net iets te groot. Maar morgen via de NPO site is het ook te zien.quote:Op zondag 23 maart 2025 17:30 schreef Moira het volgende:
[..]
omg @:luctor.et.emergo welkom bij je ontmaagdingeen nieuwe wereld gaat voor je open, een nieuw leven begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |