Nu moet onze Geert het zelf maar gaan doenquote:
Dat is wel grappig want uit alles wat we nu weten blijkt nu juist dat Plasterk dit wel degelijk verdient maar goed, Wilders heeft wel vaker moeite met normen en waarden.quote:
Dit snap ik wel. Hij was beoogd premierskandidaat, stond daarom in het centrum van de belangstelling en er kwam allemaal shit over hem naar boven. Dat hij dan nu zegt zich terug te trekken is logisch.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?
Haha, ja, en nu ben je dus als potentieel MP de derde keus na Wilders én Plasterk. Het risico dat je met de hele bende op korte termijn en gênante wijze onderuit gaat is gigantisch. Ik ben echt heel benieuwd wie hier zijn vingers nog aan wil gaan brandenquote:
Natuurlijk snappen we het allemaal dondersgoed, het is alleen een commentaar op hoe met deze materie is omgegaan door de coalitie partijen en Wilders specifiek.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit snap ik wel. Hij was beoogd premierskandidaat, stond daarom in het centrum van de belangstelling en er kwam allemaal shit over hem naar boven. Dat hij dan nu zegt zich terug te trekken is logisch.
van Zwol dus?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lichtloper het volgende:
Ik zou als coalitie nu kiezen voor een kleurloos figuur. Een grijze muis die bij niemand weerstand oproept, maar wel ongemerkt het beleid doorvoert en meerderheden bij elkaar sprokkelt. Ondertussen kun je dan vanuit de Kamer de show stelen op je eigen partijprofiel.
Ik weet niet of Balkenende beschikbaar is.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lichtloper het volgende:
Ik zou als coalitie nu kiezen voor een kleurloos figuur. Een grijze muis die bij niemand weerstand oproept, maar wel ongemerkt het beleid doorvoert en meerderheden bij elkaar sprokkelt. Ondertussen kun je dan vanuit de Kamer de show stelen op je eigen partijprofiel.
Dat zou qua kleurloos figuur/grijze muis een hele goeie zijn.quote:
Die voldoet wel perfect aan dat profiel.quote:
Balkenende geen weerstand? Dat denk ik toch niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet of Balkenende beschikbaar is.
Je verdient dit niet, maar ik begrijp je besluit.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader van niet officieel benaderde mensen, trek ik mij net als Plasterk terug als premierskandidaat.
Nou ja, die dwaallichten die reageren op die tweet zou ik niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus zelfs het slopen van een linkse kandidaat wordt op het conto van links geschreven. Dit land is echt volkomen van het padje.
Daar heb ik na al die jaren Rutte geen herinnering meer aan.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Balkenende geen weerstand? Dat denk ik toch niet.
Dit dus. Daar valt niet mee te discussieren want feiten doen er niet toe.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:59 schreef mcmlxiv het volgende:
Oppositie voeren wanneer feiten er eigenlijk niet toe doen en alleen emoties en fantasieën belangrijk zijn zal best lastig worden. Je ziet het hier al regelmatig terugkomen, met fantasieën over hoe het nieuwe kabinet Europa wel even in het gareel gaat brengen door te dreigen met vage shit op zijn Nexits.
Afgelopen week kwam ik op een feestje in gesprek met een prototype alternatieve realiteitsdenker, niet gevaccineerd, gelooft niet in zaken als klimaatverandering, of andere wetenschappelijke feiten. Dat maakt elke discussie zo ongeveer zinloos. Hoe discussieer je met iemand die in een andere realiteit leeft? Ik zou het niet weten. En volgens mij is dat het grote probleem van omgaan met “fact free” politics zoals dat nu in de hele wereld opgekomen is.
Yep, moet ik er een topic over openen?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?
Namens JA21 de regering van PVV-VVD-BBB-NSC leiden. What could go wrong.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:04 schreef nostra het volgende:
Dan maar Eerdmans. Als je het doet, moet je het ook goed doen.
Dat klinkt toch alsof hem iets is overkomen, hè?quote:
Carolientje vindt het jammer dat hij nu voor de rest van zijn leven is beschadigdquote:Op maandag 20 mei 2024 13:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat klinkt toch alsof hem iets is overkomen, hè?
Ja, het zijn slachtoffers, stuk voor stuk.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Uiteraard, het is de schuld van de media (volgens hem). Valt me nog mee, dat die dat er niet bij zegt.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Was het niet de wet van Otten die zei:"Eerdmans erbij, einde partij!". Dan is het wel slim om hem partijloos aan het hoofd te zettenquote:Op maandag 20 mei 2024 13:04 schreef nostra het volgende:
Dan maar Eerdmans. Als je het doet, moet je het ook goed doen.
„Mensen worden nu te veel beschadigd, zonder dat er ook maar iets is bewezen, laat staan dat er een officiële voordracht is geweest.”quote:Op maandag 20 mei 2024 13:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft een prima signatuur, maar het is natuurlijk geen MP. Maar iets anders zou ik ook niet weten. Ja, Pastors, maar dat is nóg twee divisies lager. Eerdmans heeft in ieder geval nog intelligentie en een redelijk voorkomen.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Namens JA21 de regering van PVV-VVD-BBB-NSC leiden. What could go wrong.
Beiden zijn concurrerent, of potentieele concurrerenten, van Wilders en daar begint hij niet aan.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Ach, hij heeft een prima signatuur, maar het is natuurlijk geen MP. Maar iets anders zou ik ook niet weten. Ja, Pastors, maar dat is nóg twee divisies lager.
Tja, dat is de shitshow waar Omtzigt dit kabinet in heeft gedrukt: of je krijgt een grijze muis die niets voor elkaar krijgt, of je krijgt iemand die, áls hij resultaat zou boeken, de credits ervoor krijgt.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beiden zijn concurrerent, of potentieele concurrerenten, van Wilders en daar begint hij niet aan.
Ja, een topambtenaar die ook gewend is voor de schermen te werken.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lichtloper het volgende:
Is die niet ondertussen een beetje oud?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef loveli het volgende:
Van der Staaij, die heeft geen enkele valse noot gezongen waar ze hem op kunnen pakken.
Of Bas van Toor.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:15 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Overigens is de kans op Herben 1 nu weer groter
Waarom zou een grijze muis niets voor elkaar krijgen? Lijkt me best kunnen, een wat saaie technocraat aan het hoofd van de uitvoerende macht.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, dat is de shitshow waar Omtzigt dit kabinet in heeft gedrukt: of je krijgt een grijze muis die niets voor elkaar krijgt, of je krijgt iemand die, áls hij resultaat zou boeken, de credits ervoor krijgt.
Nu ja, het is ook de shitshow van Wilders en waar hij zich mee omringt heeft. Maar ja, Omtzigt is een dwaallicht wat mij betreft.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:16 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, dat is de shitshow waar Omtzigt dit kabinet in heeft gedrukt: of je krijgt een grijze muis die niets voor elkaar krijgt, of je krijgt iemand die, áls hij resultaat zou boeken, de credits ervoor krijgt.
Had ik eigenlijk sowieso verwacht, dat Geert uitkwam bij zo'n, eh, kleurrijk figuur als Plasterk verbaasde me eerlijk gezegd.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:19 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Waarom zou een grijze muis niets voor elkaar krijgen? Lijkt me best kunnen, een wat saaie technocraat aan het hoofd van de uitvoerende macht.
Nederlanders gaan daar ook best goed op, over het algemeen.
Ze zien elkaar vaak op de Antillen naar het schijnt en zijn bevriend.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk sowieso verwacht, dat Geert uitkwam bij zo'n, eh, kleurrijk figuur als Plasterk verbaasde me eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |