Nu moet onze Geert het zelf maar gaan doenquote:
Dat is wel grappig want uit alles wat we nu weten blijkt nu juist dat Plasterk dit wel degelijk verdient maar goed, Wilders heeft wel vaker moeite met normen en waarden.quote:
Dit snap ik wel. Hij was beoogd premierskandidaat, stond daarom in het centrum van de belangstelling en er kwam allemaal shit over hem naar boven. Dat hij dan nu zegt zich terug te trekken is logisch.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?
Haha, ja, en nu ben je dus als potentieel MP de derde keus na Wilders én Plasterk. Het risico dat je met de hele bende op korte termijn en gênante wijze onderuit gaat is gigantisch. Ik ben echt heel benieuwd wie hier zijn vingers nog aan wil gaan brandenquote:
Natuurlijk snappen we het allemaal dondersgoed, het is alleen een commentaar op hoe met deze materie is omgegaan door de coalitie partijen en Wilders specifiek.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit snap ik wel. Hij was beoogd premierskandidaat, stond daarom in het centrum van de belangstelling en er kwam allemaal shit over hem naar boven. Dat hij dan nu zegt zich terug te trekken is logisch.
van Zwol dus?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lichtloper het volgende:
Ik zou als coalitie nu kiezen voor een kleurloos figuur. Een grijze muis die bij niemand weerstand oproept, maar wel ongemerkt het beleid doorvoert en meerderheden bij elkaar sprokkelt. Ondertussen kun je dan vanuit de Kamer de show stelen op je eigen partijprofiel.
Ik weet niet of Balkenende beschikbaar is.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lichtloper het volgende:
Ik zou als coalitie nu kiezen voor een kleurloos figuur. Een grijze muis die bij niemand weerstand oproept, maar wel ongemerkt het beleid doorvoert en meerderheden bij elkaar sprokkelt. Ondertussen kun je dan vanuit de Kamer de show stelen op je eigen partijprofiel.
Dat zou qua kleurloos figuur/grijze muis een hele goeie zijn.quote:
Die voldoet wel perfect aan dat profiel.quote:
Balkenende geen weerstand? Dat denk ik toch niet.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik weet niet of Balkenende beschikbaar is.
Je verdient dit niet, maar ik begrijp je besluit.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef Koffieplanter het volgende:
In het kader van niet officieel benaderde mensen, trek ik mij net als Plasterk terug als premierskandidaat.
Nou ja, die dwaallichten die reageren op die tweet zou ik niet zo serieus nemen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dus zelfs het slopen van een linkse kandidaat wordt op het conto van links geschreven. Dit land is echt volkomen van het padje.
Daar heb ik na al die jaren Rutte geen herinnering meer aan.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Balkenende geen weerstand? Dat denk ik toch niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |