Dan moet je de media ook een beetje meekrijgen en moeten er grote verhalen komen van mensen die door het nieuwe kabinet de armoede worden ingezogen.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:12 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso, veel van die kiezers doen maar wat. Kun je prima tegen de PVV opzetten als je de juiste onderwerpen oppookt.
(Arbeids)migratie, houdbaarheid van de zorg.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel belangrijkere zaken spelen dan vuurwerk en zielige poezen. Laat een schaduwkabinet bestaande uit PvdaGL, CDA, D66 en CU zich bezighouden met woningcrisis, stikstof en energietransitie.
Er spelen ook belangrijkere dingen dan Zwarte Piet en een handvol asielzoekers.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel belangrijkere zaken spelen dan vuurwerk en zielige poezen. Laat een schaduwkabinet bestaande uit PvdaGL, CDA, D66 en CU zich hier mee bezighouden.
Hij bedacht onder andere dit liedquote:Op maandag 20 mei 2024 10:23 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik ken Karel Glastra-van Loon niet, daar moet ik iets over lezen. Maar ik voel gewoon weinig over disruptie. Voor mij voelt het alsof je de populisme met hun eigen gereedschap aan wil pakken.
En kijk eens waar de SP nu staat na 30 jaar kankeren.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Hij bedacht onder andere dit lied
Wat je ook van de SP vind. Dit is geniaal bedacht. Alleen maar negatief over het beleid van toen maar mensen wel enthousiasmeren.
Ja Karel Glastra-Van Loon is er helaas voor hen niet meer en ze doen alleen nog maar wat niet werkt.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:29 schreef Falco het volgende:
[..]
En kijk eens waar de SP nu staat na 30 jaar kankeren.
Heb je de afgelopen laatste 10 algemene politieke beschouwingen het Wilders verhaal weleens bekeken ? Die heeft de afgelopen jaren niks anders gedaanquote:Op maandag 20 mei 2024 10:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zie vooral veel praten over hoe vreselijk Wilders is, hoe erg het is dat VVD, NSC en BBB daar in mee gaat. Zul je dan als kiezer niet het gevoel krijgen de oppositie vind ons kabinet verwerpelijk en daarmee mijn stem verwerpelijk, ze motten mij dus niet.
Ja maar zij doen het ook is nog nooit een goede reden geweest om iets dan ook maar te doenquote:Op maandag 20 mei 2024 11:38 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Heb je de afgelopen laatste 10 algemene politieke beschouwingen het Wilders verhaal weleens bekeken ? Die heeft de afgelopen jaren niks anders gedaan
Zeker, maar je moet ook niet gek opkijken dat het gebeurt.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja maar zij doen het ook is nog nooit een goede reden geweest om iets dan ook maar te doen
Idd treurig. Net zo als populistische dingen op twitter en andere sociale media roepen werkt.quote:Op maandag 20 mei 2024 11:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Zeker, maar je moet ook niet gek opkijken dat het gebeurt.
Wel treurig overigens dat het zich wel uitbetaald in zetels uiteindelijk.....
Misschien doen ze dat ook wel, maar roept 1 persoon uit hun gelederen iets over vuurwerk en vervolgens pikken alle media alleen dat op.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:21 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel belangrijkere zaken spelen dan vuurwerk en zielige poezen. Laat een schaduwkabinet bestaande uit PvdaGL, CDA, D66 en CU zich bezighouden met woningcrisis, stikstof en energietransitie.
Dat zal wel gebeuren en dan roept rechts dat de media links is en biased en er sterk op bezuinigd moet worden.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dan moet je de media ook een beetje meekrijgen en moeten er grote verhalen komen van mensen die door het nieuwe kabinet de armoede worden ingezogen.
Sterker nog: alles wat nu mis gaat zal de schuld van links zijn. Die sluwe Timmermans ook steedsquote:Op maandag 20 mei 2024 11:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren en dan roept rechts dat de media links is en biased en er sterk op bezuinigd moet worden.
Het gedeelte wat in de slachtoffer rol zit zal dat ongetwijfeld doen.quote:Op maandag 20 mei 2024 10:05 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zie vooral veel praten over hoe vreselijk Wilders is, hoe erg het is dat VVD, NSC en BBB daar in mee gaat. Zul je dan als kiezer niet het gevoel krijgen de oppositie vind ons kabinet verwerpelijk en daarmee mijn stem verwerpelijk, ze motten mij dus niet.
Op naar de volgende soap om een nieuwe MP aan te stellenquote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef trein2000 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)at-voor-premierschap
Plasterk trekt zich terug.
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef trein2000 het volgende:
Was hij kandidaat dan?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef trein2000 het volgende:
Volgens Yesilgoz was er überhaupt nog geen naam genoemdquote:Op maandag 20 mei 2024 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Grappig om je terug te trekken voor een functie waarvoor je officieel helemaal niet voorgedragen bent. Kan ik mij ook terugtrekken?
Extreemlinks nog wel, my oh my...quote:Op maandag 20 mei 2024 12:43 schreef Evangelion het volgende:
Stukje twitter genot (ik zocht een bron toen ik het elders las)
Ze hebben het voor elkaar 😡😡
Zo zonde #plasterk
Plasterk succesvol gesloopt.
Het is ze gelukt…..🤬
Ze bastardi hebben weer gewonnen hoor. #plasterk
#Extreemlinks wint. Rechts Nederland kan nog veel leren van de afgrondelijkheid van #Trump.
Die tyfus @:PieterOmtzigt krijgt weer zijn zin. Wat is het toch een misselijke rat. Sorry ratten, voor de belediging. @:NwSocContract
Op naar de volgende soapquote:Op maandag 20 mei 2024 12:37 schreef trein2000 het volgende:
Dezelfde Yesilgoz die in dat zelfde gesprek zegt dat hij de eer aan zichzelf zou moeten houdenquote:Op maandag 20 mei 2024 12:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Volgens Yesilgoz was er überhaupt nog geen naam genoemd
Sjonge jonge zeg. Wat een shitshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |