In de beeldvorming is Plasterk inmiddels ook een man die geld verdienen belangrijker vond dan kanker de wereld uit helpen (door zijn patentaanvraag kan een ander kansrijk onderzoek niet door gaan), zo iemand heeft dus sowieso een imagoprobleem en dan kun je idd beter geen premier worden.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:10 schreef Bluesdude het volgende:
Voor de vier partijen die deze week het hoofdlijnenakkoord sloten, lijkt de kandidatuur van Ronald Plasterk voor het premierschap "niet meer houdbaar", melden bronnen aan de NOS. Het onderzoek dat Amsterdam UMC uitvoert naar mogelijke patentfraude door Plasterk lijkt een positie als premier onmogelijk te maken.
----------------------
NOS
Je kunt dan nog wel erg op links afgeven als columnist van de Telegraaf.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
In de beeldvorming is Plasterk inmiddels ook een man die geld verdienen belangrijker vond dan kanker de wereld uit helpen (door zijn patentaanvraag kan een ander kansrijk onderzoek niet door gaan), zo iemand heeft dus sowieso een imagoprobleem en dan kun je idd beter geen premier worden.
Ai...quote:Op zondag 19 mei 2024 15:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Kelder is vegetariër, dus dat gaat 'm niet worden.
www.nd.nlquote:Hoe christelijke partijen het akkoord wegen. ‘Het ontbreken van D66 doet al heel veel’
Met een hoofdlijnenakkoord van nog geen dertig pagina’s willen vier niet-confessionele partijen een heel andere koers gaan varen. Hoe ziet het regeerakkoord er voor christenen uit?
Man lijkt tenminste capabel, dat zou al een enorm voordeel zijn maar ik weet niet of hij zijn reputatie hieraan wil verbinden ook omdat hij CDA'er is.quote:
Ik denk niet dat iemand die minimaal deels bij zijn volle verstand aan dit rampenplan zijn reputatie wil verbinden. Er zelfs over nadenken betekent al dat je niet voor de functie geschikt bent imho.quote:Op zondag 19 mei 2024 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Man lijkt tenminste capabel, dat zou al een enorm voordeel zijn maar ik weet niet of hij zijn reputatie hieraan wil verbinden ook omdat hij CDA'er is.
Ja, stel je voor dat we iemand als premier hebben die halfweg capabel isquote:Op zondag 19 mei 2024 17:17 schreef Breekfast het volgende:
Ik zou mijn geld nu zetten op Mona Keijzer of Henk Kamp.
Nee, ik denk dat Mona Keijzer ook wel voorstander is van Mona Keijzer.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:31 schreef Arcee het volgende:
Ben ik de enige die wel voorstander is van Mona Keijzer als premier?
Monique Smit vast ook welquote:Op zondag 19 mei 2024 17:31 schreef Arcee het volgende:
Ja, natuurlijk zijn we als christenen blij met een D66-loos kabinet, maar heb je ook de complete reactie van Bikker gelezen?quote:Op zondag 19 mei 2024 16:33 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Intussen in Christelijk Nederland
[..]
www.nd.nl
Denk het wel, de gemiddelde politiek volger ziet liever een echte kleuter dan haar, dan heb je nog kans dat er enige kwaliteiten in zitten.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:31 schreef Arcee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |