Nou, het vertrouwen in het aankomende kabinet zit er al goed inquote:Op zondag 19 mei 2024 11:37 schreef koemleit het volgende:
[..]
De shitzooi die er gaat komen. In het collectieve geheugen zal dit allemaal onder de shitzooi Wilders 1 vallen.
De CU landelijk was ook tegen en op het congres was er niemand blij mee, maar de CU Urk (die heeft de macht in Flevoland) wijkt nou eenmaal enorm af van de rest van de CU.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:00 schreef nostra het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ze uiteindelijk waren afgehaakt. Nu gaan die mensen over ee provinciale weg tussen Dronten en Emmeloord, maar oké. Apart voor de CU.
Telegraafcolumnist says what?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
Misschien wel het meest opzienbarend aan de Plasterk-Sywert-onthulling is dat er blijkbaar Telegraafcolumnisten zijn die hun columns vullen met persoonlijke aanvallen vanuit rancune. Hahaha. Wereldschokkend. Nu ga ik de teksten van Wautor, Wyrt en Rob Hoogland ook ineens heel anders lezen. Hahaha.
Ja, we weten het.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zeg dat.
Zie de UvA-'demonstranten' of XR.
Het lijkt me zeker nu vooral goed om het gehéle plaatje in kaart te brengen. Blijven roepen dat Henk en Ingrid en hun SBS-hersens te dom zijn om te poepen werkt niet echt heel lekker de laatste jaren. In een ander topic schreef iemand dat je juist niet van buitenaf moet schoppen want daarmee 'circle' je de 'wagons' en zonderen mensen zich nog meer af. Geldt dat ook in dit geval?quote:
Krantje maken!quote:Op zondag 19 mei 2024 11:46 schreef VoMy het volgende:
Misschien wel het meest opzienbarend aan de Plasterk-Sywert-onthulling is dat er blijkbaar Telegraafcolumnisten zijn die hun columns vullen met persoonlijke aanvallen vanuit rancune. Hahaha. Wereldschokkend. Nu ga ik de teksten van Wautor, Wyrt en Rob Hoogland ook ineens heel anders lezen. Hahaha.
Die hij niet heeft.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:33 schreef Lichtloper het volgende:
Denk eigenlijk dat Plasterk een gepasseerd station is inmiddels. Te groot risico op ellende met die patentclaim, de kreukels met Omtzigt zijn nog niet glad en vanuit de VVD wordt nu openlijk geroepen om hem niet aan te stellen.
Wilders mag op zoek naar een nieuwe
Ruud Koopmans?quote:
Als ik moet gokken dan gok ik op Arib.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ruud Koopmans?
Er werden allerlei ministers geopperd. Je kunt er ook eentje promoveren tot MP. Is het niet direct een naaste vriend zoals Plasterk, maar toch.
Arib is daarvoor toch echt te veel in hart en nieren PvdA, die zal dit akkoord niet willen uitvoeren.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken dan gok ik op Arib.
Bosma zat in het presidium dat het onderzoek naar Arib in gang zette. En de verhalen over haar onvermogen om samen te werken en leiding te geven worden dan alleen maar gretiger opgedoken. Lijkt me eveneens een enorm risico.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als ik moet gokken dan gok ik op Arib.
Ik dacht dat Remkes juist een borreltje ging drinken met iemand als er iets lekt in de media?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:27 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/25(...)emier-naam-aangetast
Denk dat de VVD hem ook niet echt ziet zittenAlthans, lijkt me dat een type als Remkes dit niet zonder overleg doet
[..]
Het lijkt angstig veel op hoe Trump zijn beslissingen baseerde op Fox Newsquote:Op zondag 19 mei 2024 12:02 schreef Hanca het volgende:
De vraag is eigenlijk: zijn er mensen met genoeg bekendheid om premier te worden die enthousiast hebben gereageerd op dit akkoord? Want zo is Plasterk ook in beeld gekomen: met een niet te negatieve column die ging over het feit dat deze coalitie vrij simpel te vormen zou zijn.
Pas op dat je niet in de valkuil trapt dat je denkt dat feiten er veel toe doen. Als feiten er toe hadden gedaan hadden we nooit dit kabinet met dit "regeerakkoord" gehad. Partijen als BBB, PVV en helaas tegenwoordig ook de VVD gaat om het bespelen van de massa. Onderbuik gaat boven feiten. En de linkse media, d66 rechters en Europa wat alles over de rug van Nederland bepaald zijn daar hele sterke frames voor.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Toch niet als hij af mag treden vanwege ongeoorloofde zelfverrijking en het 'toe-eigenen' van een patent. Daar kun je met het grootste gemak duidelijk van maken dat dit weer een grote inschattingsfout van Wilders is en bovendien dat de PVV geen fatsoenlijke bestuurders kan leveren. Net zoals Gom en Ronald al eerder een grote inschattingsfout waren.
Wat je vooral niet wil is dat hij naar Europa of rechters kan gaan wijzen omdat hij zijn 'beleid' niet uit kan voeren.
Ja, probleem is: als ik door het blog van de nos ga scrollen, zie ik bijna alleen negatieve reacties. VNO-NCW is dan nog positief, maar Ingrid Thijssen (D66) lijkt me wel een zeer onwaarschijnlijke premier van een rechtsconservatief kabinet.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:04 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het lijkt angstig veel op hoe Trump zijn beslissingen baseerde op Fox News
Ach, dat was Plasterk natuurlijk ook. Ik hoorde Thijssen al lovend over de onderhandelingsmethoden van Orban in Europa en als VNO-NCW een zetbaas als primus inter pares in het kabinet kan krijgen zullen ze dat lijkt me niet nalaten.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:10 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, probleem is: als ik door het blog van de nos ga scrollen, zie ik bijna alleen negatieve reacties. VNO-NCW is dan nog positief, maar Ingrid Thijssen (D66) lijkt me wel een zeer onwaarschijnlijke premier van een rechtsconservatief kabinet.
We hoeven daar toch helemaal niet moeilijk voor te doen? De PVV heeft maar een lid en een persoon die de dienst uitmaat en verder heeft er niemand wat te vertellen in die partij.quote:Op zondag 19 mei 2024 02:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik begrijp dat mensen het nog moeilijk vinden om de PVV als serieuze democratische partij te zien.
Maar los daarvan kan ik me voorstellen dat de PVV nu eerst bij de overige drie gaat informeren of er draagvlak is voordat ze de betreffende kandidaat benaderen.
Eens. Al zie ik niet Wilders zijn eigen premier aanvallen.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wilders is sluw en heeft het draaiboek al klaar. De rechters en de EU zullen veel pogingen om wat voor elkaar te krijgen laten stranden omdat het gewoon niet mag. Dus dan is er altijd een zondebok: EU en D'66 rechters.
Met Plasterk als premier kan het ook nog 'stiekem is ie nog steeds een PvdA-er, dus links' worden.
Tot nu toe heeft hij altijd zonder weerwoord van de media zijn verhaal kunnen doen door altijd te blijven zenden (en nergens aan te schuiven) en dat zal nu weer gebeuren. En het volk zal nog steeds boos zijn en nog rechtser stemmen, want tja, als rechts niet werkt, dan moet het nog rechtser natuurlijk.
Dat hij rustig zijn eigen premier kan aanvallen lijkt me voor hem nu juist een van de perks van een programkabinet, al zal hij dat in de wittebroodsweken nog wel even laten.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:15 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Eens. Al zie ik niet Wilders zijn eigen premier aanvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |