Leuk dat ie een nieuwe hobby heeft gevonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef Jason22 het volgende:
We hebben er een nieuwe speerwerptopper erbij!![]()
[ x ]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:01 schreef Ericr het volgende:
400mh kan schriftelijk afgedaan worden. Nieuw WR voor McLaughlin.
Dit dusquote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.
Signature release van ome Bob.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.
Inclusief hersteld van een blessure.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
400mH lijkt me gewoon een zekere medaille. 400m minder toch?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doe gewoon lekker de 400m Femke, boycotten die dopingleijer.
Is ook zo, maar het zou toch zonde zijn als Bol haar gehele carrière in de schaduw van Mclaughlin blijft, daar is ze te goed voor.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
400mH lijkt me gewoon een zekere medaille. 400m minder toch?
Dit zal mevrouw Van Zetten uit Tiel rauw op haar dak vallen straksquote:Op maandag 1 juli 2024 07:01 schreef Ericr het volgende:
400mh kan schriftelijk afgedaan worden. Nieuw WR voor McLaughlin.
Ik zou gewoon lopen. McL-L loopt wel tegen de lamp komende jarenquote:Op maandag 1 juli 2024 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het zou toch zonde zijn als Bol haar gehele carrière in de schaduw van Mclaughlin blijft, daar is ze te goed voor.
Kans op goud op de 400m lijkt me gewoon hoger, kans op een vierde plek overigens ook.
Natuurlijk gaat ze gewoon de 400H lopen, er is toch geen enkele reden om dat niet te doen?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lopen. McL-L loopt wel tegen de lamp komende jaren
Maar dat is logischquote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef golfer het volgende:
Nog niet officieel bevestigd bericht:
De Nederlandse mannen 4x100 meter estafetteploeg mag toch naar de spelen omdat de (betere) tijd van Botswana geschrapt is vanwege het gebruik van een verkeerd startpistool.
Nu ook bij de NOS.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef golfer het volgende:
De Nederlandse mannen 4x100 meter estafetteploeg mag toch naar de spelen omdat de (betere) tijd van Botswana geschrapt is vanwege het gebruik van een verkeerd startpistool.
https://www.hardloopnieuw(...)toch-voor-de-spelen/
Maar voordat Botswana die tijd zette stonden ze toch al 17e op een paar duizendsten? Of hoe zat dat dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef golfer het volgende:
https://www.hardloopnieuw(...)toch-voor-de-spelen/
Dat idee heb ik er eigenlijk ook wel bij ja, die gloeit me iets te hard en te summierquote:Op maandag 1 juli 2024 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lopen. McL-L loopt wel tegen de lamp komende jaren
Dit is wel het zoveelste verhaal van die kampioenschappen en over die race, dat ik me wel afvraag of die tijd uberhaupt wel zou hebben gekloptquote:Op maandag 1 juli 2024 14:22 schreef PippenScottie het volgende:
Maar nu mag Botswana niet naar de Spelen vanwege iets waar ze totaal geen schuld aan hebben? Dat is ook kut dan.
Het wordt gewoon een herhaling van Tokio en Bol wordt op 1.5s gelopen. Die is zelf de laatste weken maar matig in vorm.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:17 schreef Arcee het volgende:
Volkskrant: "Wereldrecord op 400 meter horden maakt niet Bol, maar McLaughlin-Levrone olympisch favoriet."
Alsof McLaughlin niet sowieso al de favoriet was.
Helaas.
Maar ik ben wel benieuwd. Belooft hoe dan ook een memorabele race te worden.
Ik vind het bizar dat zo'n beetje iedere sportcommentator op radio en TV als zeker weet dat Bol goud gaat halen deze zomer. Geen van hen heeft blijkbaar ooit van McLaughlin gehoord?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:17 schreef Arcee het volgende:
Volkskrant: "Wereldrecord op 400 meter horden maakt niet Bol, maar McLaughlin-Levrone olympisch favoriet."
Alsof McLaughlin niet sowieso al de favoriet was.
Helaas.
Maar ik ben wel benieuwd. Belooft hoe dan ook een memorabele race te worden.
Heb je voorbeelden van sportcommentatoren die zeker weten dat Bol goud gaat halen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:18 schreef Coppi het volgende:
[..]
Ik vind het bizar dat zo'n beetje iedere sportcommentator op radio en TV als zeker weet dat Bol goud gaat halen deze zomer. Geen van hen heeft blijkbaar ooit van McLaughlin gehoord?
Kan zomaar Mclovin worden met dan anderhalve seconde erna Bol en dan anderhalve seconde daarachter een spannende strijd voor het brons.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 05:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het wordt gewoon een herhaling van Tokio en Bol wordt op 1.5s gelopen. Die is zelf de laatste weken maar matig in vorm.
McL-L is een ontzettend godstalent, altijd al geweest. Maar het feit dat ze zelden loopt en in zee is gegaan met erkend dopeur en zo ongeveer de foutste coach in de atletiek spreekt niet voor haar, dat is erg jammer.
quote:Moord op ex-wereldkampioen beroert de atletiekwereld: wat gebeurde er met Jacques Freitag na vertrek bij zijn moeder?
De Zuid-Afrikaanse politie heeft het lichaam van voormalig wereldkampioen hoogspringen Jacques Freitag ontdekt nadat hij vorige maand vermist raakte, zo meldden lokale media.
Volgens de berichten overleed de 42-jarige atleet, die in 2003 de wereldtitel in Parijs won en deelnam aan de Olympische Spelen van 2004, meerdere schotwonden. Zijn overlijden wordt dan ook beschouwd als een moordzaak. Volgens de politie werd het levenloze lichaam van Freitag gevonden in een veld vlakbij een begraafplaats in de stad Pretoria.
Zijn familie weigert tot nu toe commentaar te geven en identificeerde het lichaam nog niet formeel. De zus van Freitag, Chrissie Lewis, had op sociale media om hulp gevraagd nadat de Zuid-Afrikaan in de vroege ochtend van 17 juni vermist raakte na het verlaten van het huis van zijn moeder. Hij zou opgepikt zijn door een onbekende man, die beweerde werk voor hem te hebben. Het was de laatste keer dat hij levend gezien werd.
Lewis vertelde daarbij dat haar broer na het einde van zijn atletiekcarrière met een drugsverslaving had geworsteld. Freitag behoorde tot een selecte groep atleten die wereldtitels wonnen op jeugd-, junior- en profniveau, waaronder Usain Bolt en Veronica Campbell-Brown. In 2013 kapte hij met atletiek.
Verschillende gehoord, maar deze week bijvoorbeeld nog Suse van Kleef.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van sportcommentatoren die zeker weten dat Bol goud gaat halen?
Dat is een voetbal commentator. Die heeft vast ook heel verstand van atletiek.quote:[b]Op vrijdag 5 juli 2024 16:15 schreef Coppi
Verschillende gehoord, maar deze week bijvoorbeeld nog Suse van Kleef.
Dan moet Radio1 haar daar niet voor inzetten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een voetbal commentator. Die heeft vast ook heel verstand van atletiek.
Lol, een haas bij de 800 meter.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:52 schreef kilon het volgende:
Overigens mogen ze die LED verlichting maar zeker ook hazen wel eens verbieden. Het brengt de waarde van een record in diskrediet.
Bij een marathon kan ik een haas enigszins nog begrijpen, maar bij een 800 meter is het helemaal triest.
Met de afstand van vandaag wel, maar ze vliegt qua niveau echt alle kanten opquote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ben ik te optimistisch als ik denk dat een medaille in Parijs er in zit?
Als ze goed in de wedstrijd zit is het goed mogelijk, maar het kan voor hetzelfde geld ook vijfde worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:09 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ben ik te optimistisch als ik denk dat een medaille in Parijs er in zit?
Ja, goede interviews wel vandaagquote:Op zondag 7 juli 2024 19:17 schreef Redefine het volgende:
Waar denk je aan bij de ereronde? Nou ja, dat het droog blijft
De verwachting qua tijd zullen bij het publiek waarschijnlijk veel te hoog zijn. Matig weer en waarschijnlijk in laatste zware trainingsblok.quote:
Dit is toch wel kennerspubliek?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De verwachting qua tijd zullen bij het publiek waarschijnlijk veel te hoog zijn. Matig weer en waarschijnlijk in laatste zware trainingsblok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |