9.83, koekoek.quote:
Femke loopt de 200m en Cathalijne Peeters won de 400 horden.quote:
Nette afstand. Paar meter meer en je doet internationaal meequote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef Jason22 het volgende:
We hebben er een nieuwe speerwerptopper erbij!![]()
[ x ]
35 cm meer en je hebt een Nederlands record.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nette afstand. Paar meter meer en je doet internationaal mee
Leuk dat ie een nieuwe hobby heeft gevonden.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:57 schreef Jason22 het volgende:
We hebben er een nieuwe speerwerptopper erbij!![]()
[ x ]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:01 schreef Ericr het volgende:
400mh kan schriftelijk afgedaan worden. Nieuw WR voor McLaughlin.
Dit dusquote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.
Signature release van ome Bob.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik krijg daar toch een ongemakkelijk gevoel bij. Jarenlang nergens te bekennen en nu opeens vliegt ze weer over de baan.
Inclusief hersteld van een blessure.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
400mH lijkt me gewoon een zekere medaille. 400m minder toch?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Doe gewoon lekker de 400m Femke, boycotten die dopingleijer.
Is ook zo, maar het zou toch zonde zijn als Bol haar gehele carrière in de schaduw van Mclaughlin blijft, daar is ze te goed voor.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
400mH lijkt me gewoon een zekere medaille. 400m minder toch?
Dit zal mevrouw Van Zetten uit Tiel rauw op haar dak vallen straksquote:Op maandag 1 juli 2024 07:01 schreef Ericr het volgende:
400mh kan schriftelijk afgedaan worden. Nieuw WR voor McLaughlin.
Ik zou gewoon lopen. McL-L loopt wel tegen de lamp komende jarenquote:Op maandag 1 juli 2024 09:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Is ook zo, maar het zou toch zonde zijn als Bol haar gehele carrière in de schaduw van Mclaughlin blijft, daar is ze te goed voor.
Kans op goud op de 400m lijkt me gewoon hoger, kans op een vierde plek overigens ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |