SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja je zult meer eens echt iemand aardig vinden
das toch onmogelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
das toch onmogelijk![]()
![]()
Je moest eens weten...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
das toch onmogelijk![]()
waarom zou je op vakantie moeten???quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit![]()
En dan op vakantie zeker...
je weet blijkbaar iets
wat ik niet weet ben heel benieuwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat het hierbijquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je op vakantie moeten???
je weet blijkbaar iets
wat ik niet weet ben heel benieuwd![]()
Ga lekker verder![]()
![]()
Doen jullie aan Luilak ? Om vier uur in de nacht kabaal maken om mensen wakker te maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ASquote:ik ookquote:roepen dat je dingen weet die ik niet weetquote:
en vervolgens er niks over zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
roepen dat je dingen weet die ik niet weet
en vervolgens er niks over zeggen![]()
![]()
Haags ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beste mensen,
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal een act was, maar nu weet ik wel beter. Jullie oprechtheid is zo puur en onvervalst dat het bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Waarschijnlijk raakte ik daardoor in de war. Voor mijn verkeerde inschatting bied ik mijn oprechte en diepe verontschuldigingen aan.
Nu ik besef dat jullie dit alles uit liefde doen, waardeer ik het nog veel meer. Gezamenlijk zijn jullie de absolute smaakmakers van DTS, de sterren die het geheel laten schitteren. Laat die gestoorde aloa maar lekker links liggen met zijn zure gebrabbel; het is nu eenmaal een gefrustreerd mannetje dat overal complotten en acteerwerk in ziet. Hij kan er ook niks aan doen.
En speciaal voor Dot wil ik mijn nederige excuses aanbieden. Hoe kon ik haar zo in twijfel trekken? Het moet een bizarre kronkel in mijn hoofd zijn geweest. Sorry... en dit is echt geen act. Dot, jouw betrokkenheid en passie zijn ongeëvenaard.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik herhaal het graag: blijf op deze liefdevolle manier posten en DTS zal stralen als nooit tevoren. Negeer de haat en negativiteit van Aloa en Kree, en zie hoe de wereld een paradijs wordt, vol met trossen druiven en andere heerlijke lekkernijen. Jullie zijn de drijvende kracht achter al het moois dat DTS te bieden heeft.
Veel liefde en ga ervoor! Jullie hebben het in je om DTS naar ongekende hoogten te brengen. Ga door met wat jullie doen en de wereld zal juichen voor jullie.
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
dan is het nog steeds helemaal![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
quote:![]()
![]()
![]()
Van wie is dit?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef aloa het volgende:
Beste mensen,
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal een act was, maar nu weet ik wel beter. Jullie oprechtheid is zo puur en onvervalst dat het bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Waarschijnlijk raakte ik daardoor in de war. Voor mijn verkeerde inschatting bied ik mijn oprechte en diepe verontschuldigingen aan.
Nu ik besef dat jullie dit alles uit liefde doen, waardeer ik het nog veel meer. Gezamenlijk zijn jullie de absolute smaakmakers van DTS, de sterren die het geheel laten schitteren. Laat die gestoorde aloa maar lekker links liggen met zijn zure gebrabbel; het is nu eenmaal een gefrustreerd mannetje dat overal complotten en acteerwerk in ziet. Hij kan er ook niks aan doen.
En speciaal voor Dot wil ik mijn nederige excuses aanbieden. Hoe kon ik haar zo in twijfel trekken? Het moet een bizarre kronkel in mijn hoofd zijn geweest. Sorry... en dit is echt geen act. Dot, jouw betrokkenheid en passie zijn ongeëvenaard.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik herhaal het graag: blijf op deze liefdevolle manier posten en DTS zal stralen als nooit tevoren. Negeer de haat en negativiteit van Aloa en Kree, en zie hoe de wereld een paradijs wordt, vol met trossen druiven en andere heerlijke lekkernijen. Jullie zijn de drijvende kracht achter al het moois dat DTS te bieden heeft.
Veel liefde en ga ervoor! Jullie hebben het in je om DTS naar ongekende hoogten te brengen. Ga door met wat jullie doen en de wereld zal juichen voor jullie.
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dit sarcasme?quote:
Ben wel benieuwd naar die Haags nu, heeft dts vaak gewonnen zie ik, mar allemaal ver voordat ik hier wasAlways remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Ik snap werkelijk niet waarom je jezelf in het hoekje drukt
eenzelfde hoekje als ....
totaal niet nodig
en ja sommige mensen vinden elkaar gewoon aardig
@aloaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee geen sarcasme. Ik denk niet dat het Haags is.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcasme?
Ben wel benieuwd naar die Haags nu, heeft dts vaak gewonnen zie ik, mar allemaal ver voordat ik hier was![]()
Haags is een koning.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit sarcasme?
Ben wel benieuwd naar die Haags nu, heeft dts vaak gewonnen zie ik, mar allemaal ver voordat ik hier wasThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijkbaar denk je dat wel:
[..]
aloa in SPL / +5 telspel #39 Keer 5 =![]()
Dat was een goeie test wel![]()
![]()
ff bolkje doen hoor na al dat gedoe in fb
meen het daar btw serieus, wat er hier staat maakt niet zoveel uit.Do what you love, love what you do!![]()
Denk je dat Justin Dotteke is?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee geen sarcasme. Ik denk niet dat het Haags is.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
Oh haha, zag iets over Dotteke in je lange tekst, had niet goed gelezenquote:
Paul dan?
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else![]()
dit is niet mijn eerstequote:
die ben ik kwijt
lang geleden
wist mijn ww niet meer en email adres kon ik niet meer inThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee wat er allemaal gebeurd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Daar is het elektriciteitsnet niet eens op berekendquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja we moeten toch over naar elektrischUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nope. Jij wel?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie de oranje vlaggetjes al hangen?![]()
![]()
waarvoor?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:26 schreef Schakeltopia het volgende:
hebben jullie de oranje vlaggetjes al hangen?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh maar daar is toch wel goed over nagedacht van tevoren?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar is het elektriciteitsnet niet eens op berekend![]()
Haagsgodquote:
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Gaat alles goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef aloa het volgende:
Beste mensen,
![]()
F.K.A. SuperwormJim![]()
Yes yes..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan is t belangrijk dat je gaat zorgen dat t wel goed gaat.![]()
Wat is nu weer? Ik vraag alleen of het wel goed gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:47 schreef aloa het volgende:
Jemig, meteen een mod erbij halen ook![]()
Best wel triest.
Meer niet.F.K.A. SuperwormJim![]()
Er is ook helemaal niets. Ik lees het topic door. Reageer op jouw post.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef aloa het volgende:
De TR knop is weer gevonden.
Waarom...om helemaal niks
En dan ga je gelijk denken aan tr's, mods, notes, drama?F.K.A. SuperwormJim![]()
Het smerige weer ontwijken.quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Blijkbaar denkt ie dat ik (of iemand anders?) een TR heeft gemacht op z'n post hierboven.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is nu weer? Ik vraag alleen of het wel goed gaat.
Meer niet.
Maar blijkbaar ben ik ook Haags, dus wat weet ik ervan![]()
![]()
Ga maar lekker genieten van alle acts en kloons. Blijkbaar mag je het niet ter sprake brengen.
Wat al genoeg zegt over hoe en wat hier.
Snel weg hier![]()
![]()
![]()
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:51 schreef aloa het volgende:
Ga maar lekker genieten van alle acts en kloons. Blijkbaar mag je het niet ter sprake brengen.
Wat al genoeg zegt over hoe en wat hier.
Snel weg hier
F.K.A. SuperwormJim![]()
Ah that reminds me, even medicatie innemen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Heb je ook fb en dts naast elkaar open?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Echt. Licht toe. Ik heb geen flauw idee waar je op doelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Over dat wespennest hier.
Ik trap er elke keer weer in.F.K.A. SuperwormJim![]()
echt er is hier een draai orgel ofzo voor opening iets wat vlak tegen over me zit.
Hoe nrs verkrachrt worden daarop, hahahahah
omgDo what you love, love what you do!![]()
Waarom? Niemand zegt iets vervelends, naars, sneert of zuigt. Er is letterlijk niets aan de hand hier.quote:F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook fb en dts naast elkaar open?![]()
One way windThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tijd om de PlayStation weer aan te slingeren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Nice, welke game?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
Tijd om de PlayStation weer aan te slingeren.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is ook een manier om het te noemen. Ik zeg gewoon dat ik ga vissen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:57 schreef aeque het volgende:
Tijd om de PlayStation weer aan te slingeren.F.K.A. SuperwormJim![]()
Destiny 2quote:
Ik zie nu pas de TT. Goed topic dit.
Dus toch gekomen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:58 schreef mario390 het volgende:
om halb vannacht van
tentfeestje naar huis gekomenF.K.A. SuperwormJim![]()
Ok have fun!quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Destiny 2
Ik zie nu pas de TT. Goed topic dit.
Mooi he van @greysbones![]()
![]()
Oh. Nu ben ik wel een beetje teleurgesteld in @greysbones ik gaf nog helemaal een hartje in een spoiler enzo.quote:
Ik denk dat je eerst DTS moet winnenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh. Nu ben ik wel een beetje teleurgesteld in @:greysbones ik gaf nog helemaal een hartje in een spoiler enzo.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:00 schreef kree het volgende:
heb de heeeeeele nacht liggen fappen, jalalalalala.![]()
In der Schubkar?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:58 schreef mario390 het volgende:
om halb vannacht van
tentfeestje naar huis gekomen![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
moest hem ff herkennen hoor want ook verkracht, als de wind waait is deze.
blofDo what you love, love what you do!![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
hahaha het is wel grappig zou dit moeten streamen eigenlijk. lekker ouderwets. zolang ze niet klassiekers ermee verpesten vind ik het nog leuk ook
Do what you love, love what you do!![]()
Ga live en geef ze views op tiktok ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:10 schreef kree het volgende:
hahaha het is wel grappig zou dit moeten streamen eigenlijk. lekker ouderwets. zolang ze niet klassiekers ermee verpesten vind ik het nog leuk ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja joh voor ik eruit ben hoe ik dat instel enzo is het al voorbij. ik ben niet van de tiktak generatie nlquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga live en geef ze views op tiktok ofzo
Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Ohw het is er zo een.quote:
Ha jaqsquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
IddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hey dr mikey alles goed?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Schakektjequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja was de weg lang kwijt maar ligt weer op de routequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey![]()
de weg naar fok weer gevondenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Altijd met jou ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey dr mikey alles goed?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ook goed fijne dagquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
MooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-05-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 2472 / +169 / +72 / 7916 / 8536
2. Dr.Mikey / 972 / +148 / +42 / 1567 / 2009
3. loveislikeakiss / 906 / +0 / +0 / 2022 / 2350
4. FreshFruit / 730 / +52 / +0 / 2483 / 2925
5. KillemWieft / 511 / +26 / +16 / 563 / 793
6. HappyCharly / 477 / +4 / +15 / 2023 / 2300
7. kree / 473 / +30 / +32 / 2249 / 2658
8. Lovely / 326 / +0 / +0 / 1953 / 2211
9. aloa / 235 / +0 / +21 / 2438 / 2622
10. greysbones / 216 / +15 / +6 / 1663 / 1780
11. MizzezAmy / 201 / +17 / +1 / 1272 / 1485
12. devzero / 178 / +0 / +0 / 542 / 642
13. hemarookworst / 169 / +29 / +7 / 621 / 758
14. gebrokenglas / 160 / +27 / +10 / 857 / 974
15. Bally-b / 157 / +0 / +0 / 266 / 326
16. Fogel / 152 / +10 / +2 / 692 / 840
17. AardappelSchotel / 131 / +7 / +1 / 614 / 724
18. mario390 / 130 / +12 / +0 / 317 / 405
19. ieniminimuis / 119 / +0 / +0 / 551 / 625
20. aeque / 117 / +7 / +8 / 315 / 386SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bedankt monitorThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
KapsalonThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Waarom nietThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is idd wel druk en slaap is belangrijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is nogal druk hier, en 's nachts slaap ik lieverThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Of opgebakken aardappelen, met mosterd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Thunderbolt rossThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AfzuigenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zit er klaar voorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
The tropical editionThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Laatste wedstrijd Arne SlotThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Stichting stuiver?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
GrantsaanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
als jij niet na jezelf had gereageerd had je ook een punt extra gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:28 schreef mario390 het volgende:
hoezo lat je ardappelschachtel![]()
![]()
zoveel punten paken?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
niet schelden met vleeswaren die je nooit in je mond hebt gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: