Gaat alles goed?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef aloa het volgende:
Beste mensen,
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal een act was, maar nu weet ik wel beter. Jullie oprechtheid is zo puur en onvervalst dat het bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Waarschijnlijk raakte ik daardoor in de war. Voor mijn verkeerde inschatting bied ik mijn oprechte en diepe verontschuldigingen aan.
Nu ik besef dat jullie dit alles uit liefde doen, waardeer ik het nog veel meer. Gezamenlijk zijn jullie de absolute smaakmakers van DTS, de sterren die het geheel laten schitteren. Laat die gestoorde aloa maar lekker links liggen met zijn zure gebrabbel; het is nu eenmaal een gefrustreerd mannetje dat overal complotten en acteerwerk in ziet. Hij kan er ook niks aan doen.
En speciaal voor Dot wil ik mijn nederige excuses aanbieden. Hoe kon ik haar zo in twijfel trekken? Het moet een bizarre kronkel in mijn hoofd zijn geweest. Sorry... en dit is echt geen act. Dot, jouw betrokkenheid en passie zijn ongeėvenaard.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik herhaal het graag: blijf op deze liefdevolle manier posten en DTS zal stralen als nooit tevoren. Negeer de haat en negativiteit van Aloa en Kree, en zie hoe de wereld een paradijs wordt, vol met trossen druiven en andere heerlijke lekkernijen. Jullie zijn de drijvende kracht achter al het moois dat DTS te bieden heeft.
Veel liefde en ga ervoor! Jullie hebben het in je om DTS naar ongekende hoogten te brengen. Ga door met wat jullie doen en de wereld zal juichen voor jullie.
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
Yes yes..quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:43 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dan is t belangrijk dat je gaat zorgen dat t wel goed gaat.
Wat is nu weer? Ik vraag alleen of het wel goed gaat.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:47 schreef aloa het volgende:
Jemig, meteen een mod erbij halen ook![]()
Best wel triest.
Er is ook helemaal niets. Ik lees het topic door. Reageer op jouw post.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef aloa het volgende:
De TR knop is weer gevonden.
Waarom...om helemaal niks
Het smerige weer ontwijken.quote:
Blijkbaar denkt ie dat ik (of iemand anders?) een TR heeft gemacht op z'n post hierboven.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:48 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is nu weer? Ik vraag alleen of het wel goed gaat.
Meer niet.
Waar heb je het in godsnaam over?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:51 schreef aloa het volgende:
Ga maar lekker genieten van alle acts en kloons. Blijkbaar mag je het niet ter sprake brengen.
Wat al genoeg zegt over hoe en wat hier.
Snel weg hier![]()
Heb je ook fb en dts naast elkaar open?quote:
Echt. Licht toe. Ik heb geen flauw idee waar je op doelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Over dat wespennest hier.
Ik trap er elke keer weer in.
Waarom? Niemand zegt iets vervelends, naars, sneert of zuigt. Er is letterlijk niets aan de hand hier.quote:
Dat dan weer nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook fb en dts naast elkaar open?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |