Ga live en geef ze views op tiktok ofzoquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:10 schreef kree het volgende:
hahaha het is wel grappig zou dit moeten streamen eigenlijk. lekker ouderwets. zolang ze niet klassiekers ermee verpesten vind ik het nog leuk ook
ja joh voor ik eruit ben hoe ik dat instel enzo is het al voorbij. ik ben niet van de tiktak generatie nlquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga live en geef ze views op tiktok ofzo
Neequote:
Ohw het is er zo een.quote:
Ha jaqsquote:
Hey dr mikey alles goed?quote:
Schakektjequote:
Ja was de weg lang kwijt maar ligt weer op de routequote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heey![]()
de weg naar fok weer gevonden
Altijd met jou ookquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hey dr mikey alles goed?
Ja ook goed fijne dagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het is nogal druk hier, en 's nachts slaap ik lieverquote:
Jij staat lekker hoog, 2e...quote:
Ga je nog voor een hogere plek?quote:
Dat moet wel lukken Mario.quote:
Ja nee ja, sorry.quote:
Is idd wel druk en slaap is belangrijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is nogal druk hier, en 's nachts slaap ik liever
Wetenquote:Op zaterdag 18 mei 2024 14:46 schreef gebrokenglas het volgende:
Of opgebakken aardappelen, met mosterd.![]()
![]()
![]()
quote:
als jij niet na jezelf had gereageerd had je ook een punt extra gehadquote:Op zaterdag 18 mei 2024 15:28 schreef mario390 het volgende:
hoezo lat je ardappelschachtel![]()
![]()
zoveel punten paken?
Dit. Gewoon bolken inderdaad.quote:
niet schelden met vleeswaren die je nooit in je mond hebt gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |