SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja je zult meer eens echt iemand aardig vinden
das toch onmogelijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kan nietquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
das toch onmogelijk![]()
![]()
Je moest eens weten...quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:01 schreef greysbones het volgende:
das toch onmogelijk![]()
waarom zou je op vakantie moeten???quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit![]()
En dan op vakantie zeker...
je weet blijkbaar iets
wat ik niet weet ben heel benieuwdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik laat het hierbijquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom zou je op vakantie moeten???
je weet blijkbaar iets
wat ik niet weet ben heel benieuwd![]()
Ga lekker verder![]()
![]()
Doen jullie aan Luilak ? Om vier uur in de nacht kabaal maken om mensen wakker te maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ASquote:ik ookquote:roepen dat je dingen weet die ik niet weetquote:
en vervolgens er niks over zeggenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ditquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
roepen dat je dingen weet die ik niet weet
en vervolgens er niks over zeggen![]()
![]()
Haags ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Beste mensen,
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal een act was, maar nu weet ik wel beter. Jullie oprechtheid is zo puur en onvervalst dat het bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Waarschijnlijk raakte ik daardoor in de war. Voor mijn verkeerde inschatting bied ik mijn oprechte en diepe verontschuldigingen aan.
Nu ik besef dat jullie dit alles uit liefde doen, waardeer ik het nog veel meer. Gezamenlijk zijn jullie de absolute smaakmakers van DTS, de sterren die het geheel laten schitteren. Laat die gestoorde aloa maar lekker links liggen met zijn zure gebrabbel; het is nu eenmaal een gefrustreerd mannetje dat overal complotten en acteerwerk in ziet. Hij kan er ook niks aan doen.
En speciaal voor Dot wil ik mijn nederige excuses aanbieden. Hoe kon ik haar zo in twijfel trekken? Het moet een bizarre kronkel in mijn hoofd zijn geweest. Sorry... en dit is echt geen act. Dot, jouw betrokkenheid en passie zijn ongeėvenaard.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik herhaal het graag: blijf op deze liefdevolle manier posten en DTS zal stralen als nooit tevoren. Negeer de haat en negativiteit van Aloa en Kree, en zie hoe de wereld een paradijs wordt, vol met trossen druiven en andere heerlijke lekkernijen. Jullie zijn de drijvende kracht achter al het moois dat DTS te bieden heeft.
Veel liefde en ga ervoor! Jullie hebben het in je om DTS naar ongekende hoogten te brengen. Ga door met wat jullie doen en de wereld zal juichen voor jullie.
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
dan is het nog steeds helemaal![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat is onmogelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef greysbones het volgende:
Justin = Haags????
al zou dat zo zijn
quote:![]()
![]()
![]()
Van wie is dit?quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:11 schreef aloa het volgende:
Beste mensen,
Aanvankelijk dacht ik dat het allemaal een act was, maar nu weet ik wel beter. Jullie oprechtheid is zo puur en onvervalst dat het bijna te mooi lijkt om waar te zijn. Waarschijnlijk raakte ik daardoor in de war. Voor mijn verkeerde inschatting bied ik mijn oprechte en diepe verontschuldigingen aan.
Nu ik besef dat jullie dit alles uit liefde doen, waardeer ik het nog veel meer. Gezamenlijk zijn jullie de absolute smaakmakers van DTS, de sterren die het geheel laten schitteren. Laat die gestoorde aloa maar lekker links liggen met zijn zure gebrabbel; het is nu eenmaal een gefrustreerd mannetje dat overal complotten en acteerwerk in ziet. Hij kan er ook niks aan doen.
En speciaal voor Dot wil ik mijn nederige excuses aanbieden. Hoe kon ik haar zo in twijfel trekken? Het moet een bizarre kronkel in mijn hoofd zijn geweest. Sorry... en dit is echt geen act. Dot, jouw betrokkenheid en passie zijn ongeėvenaard.
Alles is eigenlijk al gezegd, maar ik herhaal het graag: blijf op deze liefdevolle manier posten en DTS zal stralen als nooit tevoren. Negeer de haat en negativiteit van Aloa en Kree, en zie hoe de wereld een paradijs wordt, vol met trossen druiven en andere heerlijke lekkernijen. Jullie zijn de drijvende kracht achter al het moois dat DTS te bieden heeft.
Veel liefde en ga ervoor! Jullie hebben het in je om DTS naar ongekende hoogten te brengen. Ga door met wat jullie doen en de wereld zal juichen voor jullie.
Ik hou van jullie allemaal![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢
Forum Opties Forumhop: Hop naar: